Zdravím,
dělám jednoduchou 3D hru, popisovat ji tu nebudu. Důležitější je problém samotný. Z gametutorials.net nebo jak se to jmenuje jsem si převzal jejich 3DS Loader, ovšem narazil jsem na problém. Neanimované a nijak extra nemodifikované modely to vezme v pořádku (nehledě na to, že jsem si musel pohrát s přebíráním škály, protože 3DS Max škálu bere v potaz jen jaksi orientačně, nevim jak to popsat, ale to je fuk, tohle funguje).
Problém nastane, když posunu pivot daného objektu jakkoliv pryč. Potřebuju posunout pivot kvůli animacím a tohle je můj zásek. Googlil jsem a jediné na co jsem narazil krom nekompletních dokumentací bylo tohle:
http://www.gamedev.net/topic/253627-3ds ... t-problem/
Tam jsou ovšem linky mrtvé a ten popsaný postup nevím jak mám chápat, protože pořádně nevím co jednotlivé body znamenají (až na inverty souřadnic, které samozřejmě provádím). Například nevím co je LCS ani jak ho mám chápat.
Děkuji předem za jakékoliv rady nebo nápady. Případně pokud máte tip na kvalitnější dokumentaci, budu jen rád. Vím, že je 3DS closed formát a taky že se už několik let nevyvíjí, ale přesto mi přijde, že popsané mechanizmy mohou být platné i pro jiné formáty než je právě 3DS.