Spirit píše:
v globale staci, ak vsetkoco si spomenul pozapinas, alebo nastavis na najvyssiu hodnotu. Toto nastavenie sa potom bude vynucovat pri hrach, ale prakticky kazda hra dnes tieto nastavenia obsahuje. Pouziva sa to hlavne u starsich hrach, kde nejake z vymenovanych moznosti chyba.
AA transparency alebo AAA (adaptive AA u ATI) je rozsireny sposob vyhladzovania ostrych hran, konkretne vyhladzovanie vsetkych hran na scene. Standardne sa vyhladzuju iba objekty v popredi sceny. Napriklad pri pohlade cez droteny plot v hre. Pri AA bude vyhladeny iba plot, objekty za nim budu nadalej trpiet aliasingom. Pri pouziti transparentneho AA dojde k vyhladeniu aj za prvou vrstvou (plot), cize vyhladene budu vsetky objekty.
Ok dik, ale este by som sa chcel spytat na Ambient occlusion. Viem, ze tato funkcia mi znizi vykon ale co by ma zaujimalo je, ze ak si ju zapnem v Nvidia control panel a potom idem hrat nejaku hru, kde ta fukcia vobec neni v ponuke grafickych nastaveni tej hry tak bude v tej hre aktivovana aj napriek tomu ale to funguje iba ak to ma ta ktora hra vo svojich grafickych nastaveniach?