1. naprogramovanie modulu pre vkladanie databázy produktov do e-shopu cez .xml súbory
2. Zabezpečiť zobrazenie obchodných a reklamačných podmienok pri registrácií (pre užívateľov, ktorí majú záujem o registráciu) a pri odosielaní objednávky (pre užívateľov, ktorí nemajú záujem o registráciu) koncového užívateľa/firmy a pokiaľ klient neodklikne, že s týmito obchodnými podmienka a reklamačným poriadkom súhlasí, tak ho systém nezaregistruje (na takej báze funguje aj registrácia na rôznych diskusných fórach)
3. Chceli by sme prepojiť databázu produktov s viacerými distribútormi, ale každý distribútor má produkty za inú cenu. A chceli by sme ten e-shop naprogramovať tak, že klientovi zobrazí daný produkt od toho distribútora, ktorý má daný produkt aktuálne najlacnejší. Mohlo by to fungovať na princípe webu
www.najnakup.sk (len databáza produktov by fungovala tak ako na tomto webe) s tým rozdielom, že v našom e-shope by sa nezobrazovali produkty všetkých distribútorov, ale zoznam produktov by sa automaticky automaticky aktualizoval (hneď keď klient klikne na náš e-shop) a zobrazovali by sa mu len produkty od distribútora, ktorý ich má aktuálne najlacnejšie. Príklad: notebook Acer Aspire 6920 má dnes najlacnejší Distribútor 1 tak sa tento produkt zobrazí z databázy Distribútora 1 ale zajtra ho bude mať najlacnejší Distribútor 2 tak sa automaticky zobrazí z databázy Distribútora 2.
Príklad 2: Distribútor 1 má notebook Lenovo G550A za 500€ a distribútor 2 má notebook Lenovo G550A za 600€, tak systém automaticky zobrazí notebook Lenovo G550A z databázy distribútora 1 (pretože má daný produkt lacnejší) ale distribútor 2 má zase lacnejší notebook Acer Aspire 5920G ako distribútor 1 tak systém zase automaticky zobrazí užívateľovi notebook Acer Aspire 5920G z databázy distribútora 2 (pretože má daný produkt lacnejší). Tým pádom by sa v e-shope zobrazovali súčasne dva produkty od dvoch rôznych Distribútorov. A iné notebooky Acer Aspire 6920 a Acer Aspire 5920G od iných distribútorov sa nezobrazia pretože sú drahšie ale po ďalšej aktualizácii produktov sa možno zobrazia od iných distribútorov pretože po ďalšej aktualizácií možno budú mať dané produkty iný distribútori lacnejšie.
Najväčší problém na tomto celom procese bude asi zabezpečiť, aby produkty v e-shope neboli zobrazené duplicitne, keď že distribútori navzájom nemajú rovnaké produkty aj rovnako pomenované.
(distribútorov, s ktorými by sme takto potrebovali prepojiť databázu produktov je cca 50)
Pokiaľ najlacnejší produkt od dodávateľa nebude skladom tak sa v e-shope zobrazí ako nedostupný s predpokladaným termínom dodania na sklad dodávateľa (ak dodávateľ termín dodania poskytuje) ak klient bude mať záujem o tento produkt, ale nebude ochotný čakať kým bude tovar u daného dodávateľa skladom, tak pri každom takomto produkte bude aj odkaz na zobrazenia daného produktu u dodávateľa, ktorý má produkt drahší, ale skladom
4. možnosť pridávania textu bannerov do e-shopu bez toho, aby bolo potrebné poznať programovací jazyk.
Všetko ostatné z hľadiska funkcionality e-shopu by bolo riešené tak ako v e-shope:
http://k4comp-resellerweb.systemb2b.com (Od konfigurátorov cez fulltextové vyhľadávanie, parametrické vyhľadávanie až po popis produktov, porovnanie produktov možnosť pridávať typy dopráv...Žiadame dodržanie všetkých funkcií, ktorými tento e-shop disponuje.) Samozrejme, že design nového e-shopu bude odlišný.
5. Chceli by sme aby ste nám zabezpečili automatické sťahovanie databázy produktov (xml súborov) od všetkých distribútorov každú pól hodinu.
My by sme navrhovali, aby ste e-shop naprogramovali, tak že naprogramujete len nejaký PHP skript na sťahovanie databázy produktov od každého distribútora naraz a cez cron by sa len nastavilo automatické spúšťanie tohto skriptu povedzme každé dve hodiny a keď sa tento skript spustí a vyhľadá nejakú novú databázu tak ju automaticky importuje do e-shopu ak nevyhľadá novšiu databázu produktov tak samozrejme, že neimportuje nič.
6. SEO optimalizácia
7. Naprogramovanie platobných modulov: TATRA PAY (neisté pri realizácií projektu sa môže zmeniť), Paypay, Cardpay (platobné karty)
8. Registrácia do SK katalógov a vyhľadávačov
9. Okrem funkcií, ktoré sú zahrnuté v administračnom rozhraní e-shopu:
http://k4comp-resellerweb.systemb2b.com (
http://bl.systemb2b.com) chceme do administračného rozhrania nového e-shopu zahrnúť ešte tieto funkcie: nastavenie marže na produkty každého dodávateľa zvlášť, (globálna marža na produktové kategórie aj na výrobcov všetkých dodávateľov, globálna marža na produktové kategórie aj na výrobcov u každého dodávateľa zvlášť, možnosť nastavenia marže na samostatné produkty ), nastavenie cenového limitu objednávky pre dopravu zdarma u každého dodávateľa zvlášť,
10. Kombinácia ceny a popisu, parametrov produktu od dodávateľov zvlášť (napr dodávateľ Asbis ponuká v .xml súbore parametre daného produktu, ale má vyššiu cenu daného produktu ako dodávateľ eD´System Slovakia ktorý parametre daného produktu neponúka, tak systém to automaticky skombinuje tak, že parametre daného produktu do e-shopu natiahne z databázy dodávateľa Asbis a cenu daného produktu natiahne z databázy dodávateľa eD´System Slovakia
11. Možnosť pridávania ankiet do e-shopu bez nutnosti poznať programovací jazyk
12. Možnosť pridávania elektronických formulárov do e-shopu bez nutnosti poznať programovací jazyk
13. Žiadame pridať do e-shopu odkazy na aplikácie ICQ, MSN, Skype a to tak, že ak užívateľ klikne na ikonu danej aplikácie tak sa užívateľovi automaticky spustí chat cez danú aplikáciu s nami (viď:
http://www.swsd.sk/default.asp?exec=inc/kontakt.asp) s tým rozdielom, že v našom e-shope sa po kliknutí na danú ikonu aplikácie nespustí hlasový hovor ale chat
14. V prílohe Vám zasielam formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy tento formulár žiadame do e-shopu zakomponovať tak, že po vyplnení tohto formulára klientom sa automaticky tento už vyplnený formulár odošle na našu e-mailovú adresu a na e-mailovú adresu klienta, ktorú zadal do systému pri registrácií (tento formulár je len ukážkový jeho podoba sa zmení)
15. Požadujeme, aby náš e-shop bol naprogramovaný tak, aby klienti mohli pri reklamácií tovaru dodržať nasledovný postup: 1. Keď sa náš klient prihlási do e-shopu bude mať prístup k svojim dokumentom (objednávkam, faktúram, dobropisom, reklamáciám) 2. Klient zadá novú reklamáciu tak, že v menu e-shopu bude možnosť vytvorenia novej reklamácie a po kliknutí na tento odkaz sa klientovi zobrazí zoznam jeho objednávok po kliknutí na konkrétnu objednávku, (z ktorej chce reklamovať tovar) v ktorej bude mať klient rozpísané všetky položky ktoré si v danej objednávke objednal 3. Ak klient klikne na produkt, ktorý chce reklamovať zobrazí sa mu elektronický formulár do ktorého zadá: meno a priezvisko, názov produktu, počet ks, dodacia adresa, číslo objednávky (v ktorej bol reklamovaný produkt zakúpený) (všetky tieto údaje budú preddefinované systémom samozrejme, že len pri registrovaných užívateľov nakoľko tieto údaje systém spracuje na základe vyplneného registračného formulára ) ďalej klient zadá popis závady produktu 4. Po celom takomto procese klient klikne na tlačidlo „Tlačiť“ a tým sa klientovi vytlačí ním vyplnený reklamačný formulár, ktorý pribalí do balenia s reklamovaným produktom spoločne s dokladom o kúpe reklamovaného produktu, ktorý potom zašle na adresu servisného strediska pre daný produkt (zoznam servisných stredísk spoločne s ich kontaktnými údajmi bude zverejnený v našom e-shope) po odoslaní reklamačného formulára do systému (po stlačení tlačidla „Tlačiť) sa aj nám v administračnom rozhraní uloží pod daným klientom táto reklamácia
16. Chceli by sme v e-shope ponúkať viac typov dopravy napr.: doprava kuriérom (na dobierku, proformu aj na faktúru), Slovenskou poštou
17. V budúcnosti plánujeme rozbehnúť splátkový predaj cez splátkové spoločnosti žiadame naprogramovať e-shop tak aby už bol pripravený na túto požiadavku
18. Ak klient odošle do systému objednávku, tak nám príde e-mail, ktorý nás upozorní na objednávku a bude v ňom aj popis objednaného tovaru
19. Automatické generovanie zálohovej faktúry po odoslaní objednávky do systému
Na základe týchto požiadaviek (hlavne požiadavka 5.) so usúdil ze bude potrebny dedikovany server no otazka znie aky? (parametrovo)