Zdravim, v decembri minuleho roka som si objednaval notebook s Alzy a tyzden na to som isiel do UK. V Anglicku sa zacali prejavovat problemy ako mrznutie, errory pri kopirovani suborov a plny event viewer s errormi ako uncorrectable read error / bad block on disk 0 a plni inymi. Za jednu sekundu ich je aj 100. Tak som volal domov a poprosil mamu ci by mohla zavolat do Alzy a opytat sa ich ako dalej s reklamaciou. Oni povedali ze Asus berie reklamacie v celej EU a mam kontaktovat Asus v UK, co ako som zistil je porusenie zakona pretoze to mala vybavovat Alza a nie ja. Notebook mi zobrali a po 2 tyzdnoch vratili s tym ze je vymeneny hardisk. No problemy sa objavili znova, presne to iste notebook bol prakticky nepouzitelny. Opat som ho poslal na reklamaciu a napisal email do Asusu ze ziadam o opravu a poslal som im aj fotky problemov a dokonca aj video. Neodpovedali ani na treti mail a iba prisiel kurier zobrat notebook. Vratili mi ho opat po 2 tyzdnoch s vyjadrenim ze s nim nic nie je. V auguste som sa vratil na SR a isiel notebook reklamovat rovno do Alzy. Ten som poslal v oktobri a pred 3 dnami sa mi vratil domov. Napisali ze bol opat vymeneny hardisk no samozrejme notebook nefugnuje, dokonca pri nastavovani rozlisenia vypise ze program explorer.exe neodpoveda a musim ho restartovat. Typicke errory ako bad block tych mam za 4 hodiny fungovania asi tisic. Co mozem robit dalej? Mam narok na vratenie penazi? Ako si ho mam narokovat? Dakujem velmi pekne za vsetky rady som uz zufaly
|