" v-sync znamena, ze budes mit FPS shodne s frekvenci monitoru (pokud na to ma karta vykonove), aby nedochazelo k "pretrhavani" obrazu v urcitych scenach..."
"Přesně tak. Znamená to, že grafická karta (VGA), poté co dokončí renderování snímku ve své paměti, počká s jeho vykreslováním, než se dokončí vykreslení předchozího snímku. U výkonných VGA se FPS sníží na hodnotu obnovovací frekvence monitoru. Pokud je tato volba vypnutá, stává se, že na jedné části monitoru je zobrazen předchozí snímek a na další snímek aktuální.
Vliv na výkon VGA to má, pokud benchmarkuješ. VGA je bržděna monitorem. Při normálním hraní je lepší mít volbu zapnutou, nedochází tak k nehezkým artefaktům (viz. "přetrhávání" obrazu)
Na plynulost hry to vliv nemá. VGA dnes pouřívají tzv. double buffering (nebo dokonce triple buffering). To znamená, že v době čekání na monitor VGA již renderuje do jiného framebufferu další snímek."
Je to z fora od nasich bratov