Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 09.08.12 Prihlásený: 02.10.12 Príspevky: 13 Témy: 3 | 3 |
Zdravím , snažím sa dať dokopy program ktorí , ak uvidí nejaký objekt na obrazovke ktorý má určený , klikne na ňho myšou . Pre lepšie pochopenie : v programe , by som nastavil objekt napr. nejakej kocky , a po spustení programu , ak sa na obrazovke zobrazí nejaká kocka s tou textúrou ktorú som určil , program na ňu klikne myšou ... Ako by sa dalo niečo také dosiahnuť ? Hľadal som niečo ako autoclick , ale stále nájdem iba pohyb myšou po mape , a to už mám ...
|
|
Registrovaný: 22.08.11 Prihlásený: 14.12.23 Príspevky: 2361 Témy: 11 | 11 |
Takze ty uz vies najst ten objekt len potrebujes kliknut ?
|
|
Registrovaný: 09.08.12 Prihlásený: 02.10.12 Príspevky: 13 Témy: 3 | 3 |
práve že naopak , neviem nájsť objekt , kliknúť viem ...
|
|
Registrovaný: 11.01.09 Prihlásený: 08.01.25 Príspevky: 1395 Témy: 10 | 10 Bydlisko: Hrinova |
Pohyb mysou mas, kliknutie som nepochopil ci mas alebo nie, takze tuna -> http://www.pcforum.sk/c-kliknutie-myskov-vt124838.html a pre samotnu detekciu mi najprv ozrejmi par otazok:
1.) operacny system Windows? Ak ano, kreslis pomocou WINAPI alebo pouzivaj nejaky iny framework/kniznice?
2.) ten "objekt" sa vykresluje kam? Do tvojej palikacie?
3.) ak objekt vykreslujes z tvojho programu, poznas predsa jeho suradnice, nemozes jednoducho priamo presunut kurzor na tieto suradnice?
|
|
Registrovaný: 22.08.11 Prihlásený: 14.12.23 Príspevky: 2361 Témy: 11 | 11 |
Mohol by si odfotit obrazovku a vyhladat to v bitmape.
Dost pomale riesenie. Keby sa to malo robiet realtime tak by to asi nefungovalo..
|
|
Registrovaný: 09.08.12 Prihlásený: 02.10.12 Príspevky: 13 Témy: 3 | 3 |
malo by to byť niečo ako bot pre hru ...OS Windows ...ide o to že to nekreslím ja , ale napr . ak je v hre modrá kocka , potrebujem , aby ten program na každú modrú kocku klikol . Čítam niečo o scanpixel , ale nemôžem nájsť použiteľný príklad ...
|
|
Registrovaný: 11.01.09 Prihlásený: 08.01.25 Príspevky: 1395 Témy: 10 | 10 Bydlisko: Hrinova |
Fico píše: 2.) ten "objekt" sa vykresluje kam? Do tvojej aplikacie?
...
|
|
Registrovaný: 09.08.12 Prihlásený: 02.10.12 Príspevky: 13 Témy: 3 | 3 |
nie objekt je vykreslení na screen-e , mimo môjho programu ...
|
|
Registrovaný: 11.01.09 Prihlásený: 08.01.25 Príspevky: 1395 Témy: 10 | 10 Bydlisko: Hrinova |
Tak ako spominal magic, ziskat handle Dekstopu: http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... 04(v=vs.85).aspx , potom to ulozit do bitmapy a nakoniec vyhladavat zdrojovu bitmapu ( ten stvorec ) v tejto bitmape s desktopom. Ale ani na prvu otazku si mi neodpovedal kompletne, ci pracujes iba v cistom WINAPI.
|
|
Registrovaný: 09.08.12 Prihlásený: 02.10.12 Príspevky: 13 Témy: 3 | 3 |
nerobím to v API , je to obyčajný konzolový program ...
|
|
Registrovaný: 22.08.11 Prihlásený: 14.12.23 Príspevky: 2361 Témy: 11 | 11 | |
Registrovaný: 11.01.09 Prihlásený: 08.01.25 Príspevky: 1395 Témy: 10 | 10 Bydlisko: Hrinova |
Ak to robis iba v konzole, snad je ti jasne, ze potrebujes pouzit kniznice na pracu s grafikou. Minimalne spominane WINAPI, ale ak ti mam povedat moj nazor, tak to je dost psychiatria robit vo WINAPI taketo low graficke ukony, hlavne ak si v tom v zivote nerobil. To uz radsej siahni po niecom jednoduchsom, ak mas Visual Studio, tak tam mas MFC, alebo po novom tam uz pchaju .NET, alebo skus trebars SDL, alebo cokolvek ine. Pretoze v kazdom pripade budes musiet pouzit nieco naviac a k WINAPI ti sice nic netreba stahovat, no je to ozaj narocne, rozhodni sa uz ako chces.
_________________ Ak potrebujete pomoc s diagnostikou/opravou vasej elektroniky ( notebook, motherboard, GPU, a ine ), kontaktujte ma cez SS. |
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 5 | 796 | 08.07.2014 20:40 XOLOO | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 4 | 621 | 20.07.2010 12:54 walther | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 18 | 2479 | 21.05.2010 21:08 Wpegb | | v Kúpim | 0 | 464 | 13.05.2014 18:16 expresado | | v Ponuka práce | 0 | 1417 | 10.05.2016 14:59 evolvsys | | v Počítačové hry | 10 | 1298 | 07.03.2007 19:22 Spirit | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 17 | 1199 | 25.09.2011 18:14 reDo | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 8 | 2014 | 19.02.2011 22:46 vendo2 | | v Ponuka práce | 1 | 610 | 24.10.2016 15:28 michalesku | | v Vymením a darujem | 0 | 486 | 01.04.2019 11:20 tomasteicher | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 2 | 880 | 12.03.2009 12:08 Svjatogor | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 2 | 354 | 09.12.2012 10:43 nBXXL | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 20 | 1872 | 12.02.2011 0:12 The | | v Počítačové hry | 0 | 847 | 25.02.2009 20:18 k0t0l | | v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 1 | 427 | 20.03.2015 22:36 walther | | v ATI/AMD grafické karty | 17 | 1521 | 26.12.2013 11:38 walther |
|