[ Príspevkov: 6 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.01.08
Prihlásený: 04.01.08
Príspevky: 2
Témy: 2 | 2
NapísalOffline : 04.01.2008 19:13 | C++ jednodzuche hry

Hoj nemate niekto nejake funkcne zdrojaky na jednoduche hry napr. miny , hadik...ak hej mohli by ste to niekde upnut :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
NapísalOffline : 05.01.2008 21:15 | C++ jednodzuche hry

skus toto mozno "www.gjar-po.00" miesto 00 daj sk a mas to.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 30.08.07
Prihlásený: 11.07.08
Príspevky: 513
Témy: 11 | 11
Bydlisko: Prešov
NapísalOffline : 06.01.2008 1:41 | C++ jednodzuche hry

OT: preco si preboha to tak komplikoval s tou adresou? :D
k veci: co takto google omg? : http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=c%2B%2B+games


_________________
MB: Asus P5KC | CPU: Intel Core2Duo E6750 | VGA: ATi HD3870 | RAM: 2x1GB A-DATA 800MHz | HDD: Siemens 250GB | LCD: Samsung 22'' 223BW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 18.07.07
Prihlásený: 15.11.08
Príspevky: 29
Témy: 3 | 3
NapísalOffline : 06.01.2008 14:52 | C++ jednodzuche hry

http://www.sscnet.ucla.edu/geog/gessler ... /games.htm tu je nieco


Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 18.07.07
Prihlásený: 15.11.08
Príspevky: 29
Témy: 3 | 3
NapísalOffline : 06.01.2008 14:53 | C++ jednodzuche hry

staci dat do googlu C++ games a mas milion stranok


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.03.08
Prihlásený: 07.02.10
Príspevky: 72
Témy: 9 | 9
NapísalOffline : 25.03.2008 11:41 | C++ jednodzuche hry

A co povies na takyto jednoduchy sach:

Kód:

#include <cstdlib>
#include <iostream> 
#include <windows.h>

using namespace std;

int tah[4];  //pole na ulozenie suradnic pohybu odkial, kam.
bool pohyb=true; //urcuje kto je na tahu true=cerveny
string b,c;      //retazce na nacitanie suradnic pohybu

//funkcia na prevod suradnic beznej sachovnice na suradnice matice pola pointerov na figurky.
bool prevod(string a,string b)
{
     bool najdena1=false;
     bool najdena2=false;
     string prevodnik[8][8]={"A8","B8","C8","D8","E8","F8","G8","H8",
                             "A7","B7","C7","D7","E7","F7","G7","H7",
                             "A6","B6","C6","D6","E6","F6","G6","H6",
                             "A5","B5","C5","D5","E5","F5","G5","H5",
                             "A4","B4","C4","D4","E4","F4","G4","H4",
                             "A3","B3","C3","D3","E3","F3","G3","H3",
                             "A2","B2","C2","D2","E2","F2","G2","H2",
                             "A1","B1","C1","D1","E1","F1","G1","H1",
                             };
     
     for(int i=0;i<8;i++)
     {
        for(int j=0;j<8;j++)
        {
                if(a==prevodnik[i][j])
                {
                   tah[0]=i; tah[1]=j;
                   najdena1=true;
                }
                if(b==prevodnik[i][j])
                {
                   tah[2]=i; tah[3]=j;
                   najdena2=true;
                }
        }
     }
     return najdena1&&najdena2;
}
                     
//abstraktna trieda figurka.
class TFigurka
{
      protected:
                bool f; // 0- modra, 1- cervena
                int pozx;
                int pozy;
                int vyhodena; // 1- stoji figurka, 0- vyhodena figurka , 2- prazdne policko
                char meno;
                bool stojim;
      public:         
             virtual void zisti(){cout<<"Ziadne tahy\n";};
             TFigurka(){};
             TFigurka(int a, int b,int f):pozx(a), pozy(b),f(f){stojim=false;};
             virtual void tahaj(int a,int b){cout<<"Neviem ako mam tahat\n";};
             virtual void vypis(void)
             {
                     cout<<meno;
             }
             int ukazfarbu(void)
             {
                  return f;
             }
             bool ukaz_stojim()
             {
                 return stojim;
             }
             char ukazmeno()
             {
                 return meno;
             }               
};

TFigurka *sach[8][8]; //pole pointerov na figurky

class TPesiak:public virtual TFigurka
{           
           public:
                  TPesiak(){};
                  TPesiak(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='P',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  { 
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TStrelec: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TStrelec(){};
                  TStrelec(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='B',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  } 
     
};

class TKon: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TKon(){};
                  TKon(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='H';vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TVeza: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TVeza(){};
                  TVeza(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='V',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TDama: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TDama(){};
                  TDama(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='Q',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }     
};

class TKral: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TKral(){};
                  TKral(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='K',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }
};
class TZiadna: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TZiadna(){};
                  TZiadna(int a, int b, int f):TFigurka(a,b,f){meno=' ';vyhodena=2;stojim=true;}
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      cout<<"Tu nie je ziadna figurka!\n";
                      for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay 
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }   
};

void vykresli(void)
{
    bool policko=true; //flase- cierne, true- biele
    int f;
   
    HANDLE  hConsole;
    hConsole = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,1);
    for(int i=0;i<8;i++)
    {
       SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
       cout<<8-i;     
       for(int j=0;j<8;j++)
       {
          if(policko==1 && sach[i][j]->ukazfarbu()==1) f=244;
          if(policko==0 && sach[i][j]->ukazfarbu()==1) f=4;
          if(policko==1 && sach[i][j]->ukazfarbu()==0) f=241;
          if(policko==0 && sach[i][j]->ukazfarbu()==0) f=1;
          SetConsoleTextAttribute(hConsole,f);
          cout<<" ";
          sach[i][j]->vypis();
          cout<<" ";
          policko=!policko;
       }
       policko=!policko;
       cout<<endl;
    }
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
    cout<<' ';
    for(char i='A';i<'I';i++) cout<<" "<<i<<" ";
    cout<<endl;
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
}

int main(int argc, char *argv[])
{
    //inicializacia sachovnice:
                   
    for(int i=2;i<6;i++) //prazdne policka
    {
       for(int j=0;j<8;j++)
       {
          sach[i][j]=new TZiadna(i,j,0);
       }
    }
   
    for(int i=0;i<8;i++) //pesiaci
    {
       sach[1][i]=new TPesiak(1,i,0); //modri
       sach[6][i]=new TPesiak(6,i,1); //cerveni
    }
    sach[0][2]=new TStrelec(0,2,0); //strelci
    sach[0][5]=new TStrelec(0,5,0);
    sach[7][2]=new TStrelec(7,2,1);
    sach[7][5]=new TStrelec(7,5,1);
   
    sach[0][1]=new TKon(0,1,0); //jazdci
    sach[0][6]=new TKon(0,6,0);
    sach[7][1]=new TKon(7,1,1);
    sach[7][6]=new TKon(7,6,1);
   
    sach[0][0]=new TVeza(0,0,0); //veze
    sach[0][7]=new TVeza(0,7,0);
    sach[7][0]=new TVeza(7,0,1);
    sach[7][7]=new TVeza(7,7,1);
   
    sach[0][3]=new TDama(0,3,0); //dama
    sach[7][3]=new TDama(7,3,1);
    sach[0][4]=new TKral(0,4,0); //krali
    sach[7][4]=new TKral(7,4,1);
   
    //koniec inicializacie sachovnice
   
   
    //hra
    do
    {
       system("cls");
       vykresli();
       if(pohyb) cout<<"Tah cerveny.\n";
       else cout<<"Tah modry.\n";
       cout<<"Ktorou mam tahat 0-koniec: ";
       cin>>b;
       if(b=="0") break; //koniec cyklu
       cout<<endl<<"Kam mam tahat: ";
       cin>>c;
       if(prevod(b,c))
       {
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazfarbu()==!pohyb && sach[tah[0]][tah[1]]->ukazmeno()!=' ')
          {
              cout<<"Nemozno hybat superovou figurkou\n";
              for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay
          }
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazmeno()==' ')
          sach[tah[0]][tah[1]]->tahaj(tah[2],tah[3]);
           
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazfarbu()==pohyb)
          {
              sach[tah[0]][tah[1]]->tahaj(tah[2],tah[3]);
              sach[tah[0]][tah[1]]=new TZiadna(tah[0],tah[1],0);
              pohyb=!pohyb;
          }     
       }
       else
       {
           cout<<"Nespravne suradnice"<<endl;
           for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay
       }
    }while(b!="0");
    return EXIT_SUCCESS;
}


http://www.danciwo.ic.cz


 [ Príspevkov: 6 ] 


C++ jednodzuche hry



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

C# a hry

v Technológia .NET

4

3685

08.11.2013 11:12

Ageiris

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

C++ Grafické aplikácie (Hry)

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

14

1229

29.01.2015 15:36

petozaba

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Development hry [C++] 3D grafik

v Ponuka práce

0

661

07.12.2012 19:49

CutThroat

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

P: Programujeme 3D hry v jazyce C#

v Predám

0

448

30.11.2010 18:00

achbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Mám sa učiť C ++/objective C/ C#?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

5

791

08.07.2014 20:40

XOLOO

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Naučte se C++ za 21 dní + C++Builder 6

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

18

2469

21.05.2010 21:08

Wpegb

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hledá se programátor C/C++ pro vesmírné projekty (Praha)

v Ponuka práce

0

1336

10.05.2016 14:59

evolvsys

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

K: PC Literaturu- C++/C#/java/python/ruby/RoR

v Kúpim

0

460

13.05.2014 18:16

expresado

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

rozdiel medzi Borland 3.1 C++ vs Net. C++

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

4

617

20.07.2010 12:54

walther

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hladam hracov na C&C Generals Zero Hour

v Počítačové hry

10

1289

07.03.2007 19:22

Spirit

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Čo mi treba na programovanie v C/C++

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

17

1192

25.09.2011 18:14

reDo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

aky je rozdiel medzi C++ a Visual C++ ?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

8

2003

19.02.2011 22:46

vendo2

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hladame 3x C/C++ Linux developer- projekt 11/2016-2/2017

v Ponuka práce

1

604

24.10.2016 15:28

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Darujem knihy o programovaní (HTML, Java, Visual C++, C++ Builder, Android)

v Vymením a darujem

0

476

01.04.2019 11:20

tomasteicher

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

C&C Generals : Zero Hour - turnaj

v Počítačové hry

0

839

25.02.2009 20:18

k0t0l

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

C - Ako prekompilovať .c súbor do .exe?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

7

589

02.11.2012 18:47

MasterMatoSK



© 2005 - 2024 PCforum, edited by JanoF