Neviem, či som ťa správne pochopil (lebo neviem, aký je rozdiel medzi pixelmi myši a pixelmi monitora...), tak som narýchlo načmaral tento program:
Kód:
#include "windows.h"
#include <sstream>
#include <string>
int main() {
int counter = 0;
POINT pt, old;
std::ostringstream stream;
std::string vysledok;
GetCursorPos( &old ); // uloz pociatocnu polohu kurzora
while( !(( pt.x == 0 ) && ( pt.y == 0 )) ) {
GetCursorPos( &pt ); // nasnimaj nove suradnice
if ( pt.x - old.x >= 0 ) // a pripocitaj prejdenu vzdialenost k pocitadlu
counter += ( pt.x - old.x );
else
counter += ( old.x - pt.x );
if ( pt.y - old.y >= 0 )
counter += ( pt.y - old.y );
else
counter += ( old.y - pt.y );
old = pt; // nastavenie starych suradnic
}
stream << counter;
vysledok = stream.str();
MessageBox( 0, vysledok.c_str(), "Result", MB_OK );
return 0;
}
Keď ho spustíš, začne zvyšovať premennú
counter o každý pixel, ktorý prejdeš kurzorom (program zastaví, keď sa kurzor nachádza v ľavom hornom rohu [0, 0] a vypíše sa celková "prejdená dráha" ). Tak ak to je to, čo si potreboval, môžme to upraviť podľa tvojich potrieb.