Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 13 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 24.01.09 Prihlásený: 03.01.10 Príspevky: 36 Témy: 8 | 8 |
hladam, ci neexistuje hra (vlastne mi ani tak nejde o hru), kde je nadherna fantasy grafika, volnost pohybu a dej moze ist mimo.. nieco na sposob nejakeho virtualneho sveta, kde sa jedna hlavne o vizualnu stranku a atmosferu? he?
|
|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 | 115 Bydlisko: Košice Bydl... |
asi mas na mysli nejake technologicke dema, ale pochybujem, ze z technickeho hladiska je dnes nieco lepsie, ako 3D mark (Vantage). Kedysi sa toho robilo ovela viac (aj pod OpenGL), ale dnes...
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
Registrovaný: 24.01.09 Prihlásený: 03.01.10 Príspevky: 36 Témy: 8 | 8 |
no... ani nie myslim tym uplne hotovu vec, kde ide len cisto o vizualny zazitok...
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Crysis na najlahšej obtiažnosti trošku si zastrielaš, trošku pokukáš...
Spirit - Vantage je humus, je to 5 ročná grafika obsraná a polepená efektami. Ble. Mal som to na extreme nastaveniach a aj tak to bol humus, hlavne modely postáv, a ani textúry niesú dychberúce...
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 | 115 Bydlisko: Košice Bydl... |
Vantage pouziva najmodernesi sposob renderingu, aj ked si myslis opak. Jeho grafika je samozrejme slusna az v pripade, ze nastavis detaily a pozapinas filtrovania. je logicke, ze na skoro minimalnych detailoch (Performance bench) to nevyzera pekne. Je to vsak asi vobec prvy komercny render zalozeny na raytrackingu, co je buducnost 3d grafiky v hrach, dnes asi najpouzivanejsia metoda 2d renderingu a rovnakou metodou sa tvori aj virtualne prostredie a efekty vo filmoch.
/btw: A 3dmark nie je snad hotova vec, sluziaca okrem ohodnotenia 3d vykonu, na potesenie oci ?
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
(Raytracing)
Ešte raz si prečítaj môj príspevok, detaily boli na extreme, nie performance. Občas mám pocit, že príspevky nečítaš až do konca Spirit
Spôsob renderovania (efekty a filtre) a modely postáv, okolia a detailnosť textúr sú dve odlišné veci (ak nerátame AA a AF + mimpapy, ktoré má dnes každý nastavené v ovládačoch na maximum a sú to skôr kozmetické úpravy). Efekty sú parádne, ale celá scéna stojí a padá na lajdáckych modeloch a animáciách.
Aj half life 1 by vyzeral "dobre" keby si ho oblepil najnovšími efektami (samozrejme preháňam, ale to len pre pochopenie)
Hneď v prvom deme môžeš vidieť nedetailnosť a lajdáckosť modelov a animácií. Vieš, keď máš dobrý SDK kit a engine, spravíš humusácke modely, textúry, oblepíš to efektami a najmodernejšími filtrami a každý híka. Od kvalitného projektu to má ale ďaleko.
Ja rozumiem, že 3Dmark nieje o filmovom zážitku a nieje to ani hrateľné, ale záležať na detailnosti by si naozaj mohli dať. Mne osobne sa najviac páčilo demo tých dvoch bludičiek v lese v 3DM2006. Sčasti preto, že nedetailnosť bola ponorená do tmy a tiene vytvárané dvomi svetlami zároveň sú... spectacularrrr
Nakoniec netreba zabudnúť že Raytracing sa v 3DMark Vantage nevyužíva v ŽIADNOM "ingame" deme, pretože je to veľmi náročný výpočet. Pochybujem, že by raytracing rozpohybovala tvoja či moja HD4850tka aspoň na 10fps...
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 24.01.09 Prihlásený: 03.01.10 Príspevky: 36 Témy: 8 | 8 |
dakujem pani, ceknem to setko... totiz, mam taku predstavu takej meditacnej krajinky. mozno hry, kde nejde o nejake questy, strielanie, pribeh... len si zit, objavovat nejake skryte veci, ktore ale nemaju vplyv na priebeh... naco chodit do sveta, ked to mozem mat doma na pc quest 3d mal vyrendrovane video, ktore ma absolutne nadrzalo, aj ked viem, ze moje najnovsie poznatky su 10 rokov stare .
este raz vdaka
|
|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 | 115 Bydlisko: Košice Bydl... |
eXi: Neboj, precital som cely tvoj prispevok Viem, ze si spominal, ze ta grafika nenadchla ani na extremnom nastaveni, ja som ale tiez nikde netvrdil, ze je uzasna.
Len mnoho ludi odsudi Vantage kvoli humusnej grafike len preto, ze si pozru odporucany bench v rezime Performance.
Ja sa na ten mark pozeram trochu inymi ocami a nesnazim sa porovnavat to, z kolkych polygonov za objekty skladaju, aj ked mas pravdu, ze v tomto smere je tento mark slaby, ale to je vsetko umyselne, aby kompy tieto dema zvladli plynule aspon do par rokov ako tomu vzdy byva.
Pises, ze Vantage nepouziva raytracing. Mas aj nemas pravdu. Je pravda, ze nie je CELA scena renderovana touto metodou, to by sme boli s dnesnymi grafikami/cpu radi aspon za fotoalbum. Zaklad sceny je normalne rasterizovany, avsak dodatocne sa vsetky "feature" efekty pocitaju ray-tracingom a to v kazdom ingame teste. Pocita sa lokalny i globalny raytracing pre efekty ako parallax occlusion mapping, volumetric fog ci true impostors. Naopak, RT sa nepodiela na detekcii kolizii ci AI logike. Je to taky bastard Na oko sice nepolahodi tak, ako mark06, avsak z technologickeho hladiska je urcite krokom vpred.
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
No, konečne sme sa tak nejak stretli, mne je jasné, že z technologického hľadiska je popredu, ale grafické vyjadrenie krivká, a to dosť. Keď som si v roku 2006 pustil 3Dmark 2006, bol som vcelku nadšený atď... no z Vantage mám zmiešané pocity hlavne preto, lebo, ako som spomenul, nízkopolygónové modely sú preplácané novými efektami. To aj tak trošku "umelo" dodáva vcelku jednoduchej scéne vysokú zložitosť. Neviem síce, aké sú presne použité efekty v scénach, ale už vidím ako používajú dvojité tieňovanie, viacnásobne rátané výpočty efektov - aby trošku ponaťahovali grafiku. Pravda je ale taká, že scéna s rovnakou "efektnosťou" pre oko diváka sa dá spraviť snáď aj niekoľkonásobne jednoduchšie.
No a paralaxný mapping bol s veľkou pravdepodobnosťou len prerobený pod raytracové výpočty, pretože ATi ho podporuje už od rady x1800. (a podľa mojej mienky je to výborná a vysoko nedocenená technológia svojej doby, ktorá až teraz vychádza na povrch, presne ako Tesselácia z dôb ATi 8500. Škoda.)
Hneď prvý link hádže na pc.sk kde sa rozpisujú technológie pre vantage. Paralaxný mapping je použitý pre jednu 4096x4096 mapu, no v tom, že je to pomerne nová technológia sa mýlia.
http://www.pretaktovanie.sk/obr/3dkarty ... ge/pom.PNG
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 26.07.07 Prihlásený: 08.01.10 Príspevky: 1876 Témy: 89 | 89 | |
Registrovaný: 02.01.08 Prihlásený: 13.08.15 Príspevky: 1009 Témy: 75 | 75 Bydlisko: Spišská Tep... |
OT: srry chlapci ale nepasuje mi to tu do témy
IT: myslím, že WoW je na báze hier, ktoré hľadáš
_________________ /PC/ .:(MB) Asus P5KC:. * .:(CPU) Intel Q9300 @2,5 GHz:. * .:(COOLER) Noctua NH-U12F:. * .:(RAM) Patriot 2x2GB @800 MHz:. * .:(VGA)GIGABYTE GTX660Ti 1GB:. * .:(HDD#1) WD 7500AYYS:. * .:(HDD#2) WD 6400AAKS:. * .:(PSU) Forton BS2 500W:. * .:(DVD) Asus DRW-2014L1T:. * .:(LCD) LG Flatron W2252V:. * .:(MOUSE) A4TECH Oscar X750 Brown Fire:. * .:(OS) Windows 7 x64:. /NB/ .:Lenovo IdeaPad Y580(32GB SSD):. * .:(OS) Windows 7 x64:. /OD/ .:(REPRO) CREATIVE INSPIRE 5.1 5300:. * .:(3in1) Canon Pixma MP520:. * |
|
Registrovaný: 06.03.08 Prihlásený: 01.10.12 Príspevky: 1732 Témy: 15 | 15 Bydlisko: triminka@sp... |
wow? Vizualna stranka? A ja som vevericka, ze ano?
_________________ Redeem the game of law! Despair the Billy, here are the morals! Come, relentless eraser rain, relentless eraser rain... |
|
|
heh, a volnost pohybu tam by si musel najprv naexpit aby si sa dostal do zon s vyssimi levelmi
|
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 13 ] | |
|