to prvé demo mi šlo jak po másle... mám taký pocit skôr že dvojjadrové stroje, resp 64 bitové stroje majú ešte tonu nevychytaných bugov... hm
asi sa mi fakt viac oplatí stavať stroj podla bitovosti (mám doma 8bit, posledný 16 bit - 486 a momentálne vám píšem z jedného z posledných kvaltitných 32 bitových jadier...)
Btw toto mi trochu pripomenulo staré zlaté časy osembitových strojov... tam bolo dobre vidieť čo všetko sa dá natlačiť do 16 kb kódu.. nie to ešte do 64kb
F.Fuka (Fuxoft) sa vyžíval v malých prográmkoch pre ZX spectrum ktoré obsahovali tony a tony hudby
Zo začiatku sa predpokladalo že počítače budú fungovať na takej báze ako tento jednoduchý program ale výrobné postupy hier sa začali obracať k bitmapám a editorom...
Bitmapa je trest boží. je to defacto obrázok v analógovej kvalite, dokonale matematicky definovaný. A každá jedna grafická karta ktorá niečo zobrazuje prepočítava veci do tohoto formátu. DTX a akcelerátory boli prvým krokom k správnym smerom po dlhej dobe ale aj tak je to len digitálna korekcia velkého množstva surových dát vo formáte ktorý chápe ludský mozog a nie počítačové cpu.