Asi myslis micro shuttering
Jedna sa o neprijemnu zalezitost pri multiGPU rieseniach. Niekomu to vadi, niekomu nie.
Tu mas o tom clanok:
http://www.pcgameshardware.com/aid,6537 ... /Practice/
Ci sa to vyskytuje este aj u novych kariet, to neviem.
//edit:
definicia po cesky:
AFR (Alternate Frame Rendering) micro-stuttering (MS)- jde o problém v synchronizaci, kdy mezi snímky vypočtenými 1 čipem a 2. čipem nejsou stejné časové intervaly 30ms - 30ms - 30ms - 30ms, ale třeba 10ms - 50ms - 10ms - 50ms, takže hra nejde tak plynule, jak by se při daných FPS očekávalo. Dost lidí si ale neuvědomuje, že ani na jednom čipu nejsou intervaly mezi snímky konstatní, ale kolísají - kolísají prostě proto, že je každý snímek jinak výpočetně náročný a výpočet jednoho může trvat déle, zatímco výpočet jiného může trvat kratší dobu. Určité výkyvy jsou tedy zcela běžné i u jednočipových karet, ale nejsou tak výrazné, aby to bylo pozorovatelné. Totéž platí i pro vícečipové systémy - křivka časových rozdílů mezi jendotlivými snímky nikdy nebude zcela hladká - důležité pro plynulost je, aby rozdíly nebyly v násobcích. Pokud jsou v procentech nebo několika desítkách procent, je to v pořádku a hra se jeví zcela plynule (vyhladí to jednak dosvit CRT nebo odezva LCD, dále oko, a navíc mozek není schopný vnímat rozdíl mezi tak krátkými časovými intervaly). Micro-stuttering sám o sobě se nikdy neprojevuje při zapnuté vertikální synchronizaci, takže kdo hraje s v-sync, toho se MS netýká. Pokud se nějaký jev projevuje při zapnutém v-sync, není to MS.
(zdroj:
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?p=7656226 )
V skratke: niekomu to taha oci, niekomu nie