Dik za tipy, anno, caesar aj civilizaciu samozrejme poznam

. Aj Knights and merchants mi cosi hovori
state of war aj Endless legend vyzeraju velmi zaujimavo a asi skusim.
Zial ani jedna neplni moju hlavnu poziadavku - "komplexny turn-based" boj na styl "The great battles of Alexander" - kde by sa dali vyuzivat realne takticke prvky ako:
- natocenie jednotiek (proste zohladnit utok do chrbta ci do boku)
- prevaha (proti druhemu ci tretiemu utoku behom jedneho kola klesa braniacej jednotke obrana)
- kopce (jednotky sa na kopci lepsie brania, do kopca sa ide pomalsie, z kopca rychlejsie (jazda bonus), je vecsi dohlad/dostrel)
- prekazky (rieky/mosty/...)
Viem v podstate je to TOTAL WAR:
- ten vsak nieje turn based (jj je tam pauza)
- je to uz kolos hra kde je boj len jeden s prvkov (okrem politiky/vedy/rozvoja miest/ ...)
- ... no a total warow som sa od prveho Soguna uz cosi nahral

ak vas este daco napadne sem s tym

.