Caute, potreboval by som rychlu pomoc, da sa v exceli nastavit nieco take, aby napr. ked pisem do stlpca E, aby mi to iste pisalo aj do stlpca L ? Cize, ked nieco pisem do jedneho stlpca, aby to automaticky pridavalo aj do ineho, ktory si nastavim.
fakt diik, neviem preco mi vobec nenapadla taka jednoducha vec, no nepouzivam excel velmi casto.
Este by som potreboval pomoct s makrom, ktore by malo byt tiez jednoduche, ale mi nejako nefunguje.
Mam napr. databazu zakaznikov a ked stlacim ctrl+z tak chcem, aby mi pridalo do DB dalsi riadok s ID hodnotou o 1 viac, napr. ked posledny riadok mal ID 5 a stlacim ctrl+z tak chcem, aby mi prihodilo dalsi riadok s ID 6.
Napísal autor témybeginner: 04.05.2011 11:51 | Excel
no aj tak som nezistil, kde robim chybu. Aj ked pouzijem inu klavesovu sktratku, tak to nefunguje tak, ako by som chcel. Najskor asi robim niekde nejaku logicku chybu ... Ale aj tak dik za clanok.