Ale veď to je iba obrázok...
Ja to riešim tak, že mám napríklad úvodnú stránku aplikácie, kde je veľký button "Vstúpiť do aplikácie" (túto stránku zobrazujem podľa toho, či mám jeho FB údaje, alebo nie). Link toho odkazu je nasledovný:
Kód:
https://www.facebook.com/dialog/oauth?client_id=APP_ID&redirect_uri=https%3A%2F%2Fapps.facebook.com%2Ffb_aplikacia%2F&state=TOKEN&scope=email%2Cuser_birthday%2Cuser_location
(APP_ID je id aplikácie, redirect_uri je adresa kam sa má presmerovať - toto je konkrétne príklad na aplikáciu, ale aj záložka funguje rovnako, state je token ktorý chráni proti CSRF a scope sú dáta, ktoré požaduješ).
Po kliknutí na odkaz sa mu zobrazí facebook autentifikačná stránka (to je záležitosť facebooku) a po potvrdení ho presmeruje na aplikáciu - kde ty zobrazíš obsah, podľa toho, či máš FB dáta.