Light píše:
1) Potrebujes mat optimalizovanu url, to znamena ze miesto napr. [www.nieco.sk/index.php?id=home] budes mat url [www.nieco.sk/home].
Blbosť - z pohľadu vyhľadávača sú obidve tvary rovnako "dobré".
Light píše:
2) Za dalsie potrebujes mat na stranke vyplnene take veci ako title (nadpis stranky), meta tagy (klucove slova stranky, popis stranky, popripade autora), a spravne strukturovanie nadpisov pomocou h1-h6 tagov. Site map je tiez dolezitou sucastou a neuskodi ani subor robots.txt pre robotov.
Ďalšia blbosť - meta tagy sú zbytočné, správne štrukturovanie nadpisov tiež. Ak budem mať stránku, na ktorej pôjdu nadpisy v poradí H4, H1, H2, H3, H2, neuškodí mi to. Podstatný je obsah. Sitemap je dôležitý, iba ak neexistujú linky na jednotlivé stránky a robots.txt neslúži na vylepšenie pozícií - používa sa, ak niečo chceme skryť pred vyhľadávačom.
Light píše:
6) Navstevovanost. To je hadam samozrejme cim viac ludi tym lepsie umiestnenie. K tomu patri aj kus stastia, niekedy ti na stranku zacne chodit par ludi (dostanu sa k nej ako slepe kura k zrnu ... nahodov) a postupne sa to rozrastie, inokedy je to tazsie ...
To by ma zaujímalo, ako vyhľadávač zistí, či je stránka navštevovaná, alebo nie.
Light píše:
7) Ak si presiel na nove stranky mal si na tych starych nechat aspon mesiac odkaz na nove, s tym ze sa presuvali. Pretoze ludia maju casto ulozene zalozky alebo su zvyknuty na danu stranku, a ked aktivne nesleduju dianie na webe tak jedneho dna pridu a stranka je zrazu fuc a tvoja navstevnost tiez.
Odkaz? Skôr by mal komplet starý web presmerovať na nový.