Zdravím, momentálne mám stránku na wz.cz ... keďže som našiel doménu s koncovkou .sk na ic.cz tak si stránku chcem zriadiť tam. Ale zistil som, že nemám ani predstavu ako to funguje. Prosím o radu ..... HELP ..... Som len obyčajný amatér, užvateľ. Moja predstava je že si v počiťači urobím stránku .html a pošlem na server, no ani za ... neviem na tom ic.cz že ako. Kuknite moju stránku na wz.cz: www.slavia97.euweb.cz
som nepochopil ty nevies dat akoze na FTP ic.cz ?
// na tej tvojej stranke nacitalo iba jeden obrazok ostatne nie takze aasi aj na wz.cz mas zly priecinok a jednu radu ti dam porad si sam ale ne
skus radsej www.php.sk je to ovela lepsie ako ic.cz aj ja som pouzival ic ale presiel som spet cez neaky ftp klien pekne si tam das svoju website
Naposledy upravil dadmtb dňa 19.10.2008 13:35, celkovo upravené 1
no musis sa reistrovat na ic.cz potom prihlasit a asi tam mas nejakeho online spravcu cez ktory nahras subory(klasika imput das browse atd) alebo 2ha moznost (praktickejsia) cez ftp po registrovani alebo prihlaseni ti na mail poslu udaje a potom pomocou napr. TC(total comander) sa pripojis na ftp ucet a svoje subory uz iba prenesies...
Stop, niektoré info sú mi známe ale vy ste v inom levely ... ešte raz. Potrebujem stránku vytvorenú v progame word a uloženú s koncovkou .html nahrať na server ic.cz. prosím, ako tio mám urobiť.
Čo sa týka wz.cz, s tým mám bohaté skúsenosti a jeden obrázok je vysledkom dlhodobého skúšania s výsledkom čo najjednoduchšieho upgradu.
Na tej stránke php som bol ale s toho som úplný maďar. Držme sa pekne .html.
Ďakujem
Ved normalne sa prihlas, daj FTP klient, tam zadaj prihlasovacie udaje k FTP, potom nahrat, a tam uz len kliknes na tlacidlo Choose a zvolis subor, ktory chces uploadnut.
Taky strucny navod, hadam sa z toho vysomaris...