Ak je rýpanie to, že človek poukáže na nezmyselnosť konania, áno, prišiel som rýpať. Na komponent máš záruku 2 roky a ak sa naozaj tak vážne prehrieva, že by to mohlo spôsobiť problémy, je jedno či to zreklamuješ teraz alebo povedzme týždeň pred koncom záruky. Si uvedom, že každá doska je trochu iná, každá má trošku iné teploty, riešenie chladenia a podobne.
Konkrétne túto dosku nemám, mám myslím teraz D3 či aké to má označenie, ale to je úplne irelevantné. Pochop, že si na fóre a keby ti mali odpisovať iba vlastníci danej dosky, tak si pravdepodobne na odpoveď počkáš možno aj pár mesiacov
Neviem, aké "skúsenosti s touto doskou" od ľudí vlastne vyžaduješ. S pc pracujem už nejakých 17 rokov a rukami mi prešlo už dostatok komponentov. Je to dostatočná kvalifikácia?
Keby si pozrel zahraničné fóra, diagnostické nástroje pri týchto doskách hlásia podobné hodnoty bežne.
Citácia:
To mam radsej pisat az ked doska zhori alebo co?
Bežne u teba horia dosky? A odpoveď je áno, mal by si počkať aspoň na nejaké príznaky, že ide naozaj o problém a nie len o tvoje paranoidné dojmy, pričom je to celé založené iba na tvojom "meraní" prstom za behu pc..... Ale rob ako myslíš, očividne sa vyznáš viac ako my