Tiež nie som nejaký expert, ale teraz z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že čo sa týka série R9 280X, u mňa konkrétne
-> táto <-, tak s tou som mal spojených viacero problémov. Medzi ten najhlavnejší patrili spomínané artefakty v rôznych programoch, hrách, dokonca aj na ploche. Ďalej som mal problém so softom, ktorý mi automaticky nainštaloval nejakého klienta, v ktorom sa dali kúpiť hry... to by až taký problém nebol, ale stále pri vypínaní PC mi to hlásilo Error spojený s týmto programom a čo ma ešte viac dostalo, že ten soft sa ani nedal odinštalovať. Takže som to musel riešiť nejak cez výmaz registrov, manuálnym odstránením priečinku a nakoniec reinštaláciou celej driveru. Potom ma šokovala ďalšia vec... ten program sa nedal vyškrtnúť zo zoznamu komponentov, ktoré sa inštalujú pri drivery. Takže som to mal nainštalované, ale zase som to musel poriešiť nejak cez registre a zmazať priečinok z C:/Program Files.
Ďalšia vec - reklamácia. Viem, že tam toho majú dosť, ale asi by si mali zakúpiť nové prístroje. Pri prvej reklamácii mi grafiku poslali naspäť s odpoveďou že sa problém neprejavoval. A pri druhej to už vyzeralo rovnako, že mi grafickú pošlú späť (a to som im tam dokonca napálil 2x CD s videami a fotkami, kde sa problémy prejavovali) ALE našťastie týpek z EDISu to vyskúšal v danej hre (WoW) a problém sa mu prejavil, takže už mi to uznali...
Podľa mňa "jakubko4ever" až tak nepíše z cesty, pretože sám predávajúci z EDISu mi v emaili tvrdil, že dané grafické (280x) sa dosť často reklamujú. A kamarát si kúpil R9 280 (non X) a má rovnaké problémy. Takže niečo na tom bude..
Každopádne k téme. O vrátenie peňazí som už napísal, čakám na ne. Zatiaľ grafiku nejak extra nepotrebujem, takže zostanem pri integrovanej.
Zrejme si počkám na zníženie cien.