Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 19.09.09 Prihlásený: 12.09.13 Príspevky: 359 Témy: 55 | 55 Bydlisko: Rohožník |
Ja by som potreboval pomoct s editorom pre Half-Life. Konktretne sa jedna o Valve Hammer Editor 3,4.
Urobil osm si dom, dal som tam aj 4 entity - Info-player-start a aj deathmatch ... a potom 2 svetla. ten dom mal otvory, tak som ho schoval do velkej kocky. mapu mi to skompiluje do "dom ex.bsp" no aj ked tu mapu najdem v HL, tak nejde spustit, nic neprebehne ... to iste som skusal aj v CS-ku .. nic.
Neviem, co tomu je ... chybu to v logovacom subore nevypisuje...
vedeli by ste mi pomoct?
Dakujem
|
|
Registrovaný: 27.09.09 Prihlásený: 13.03.17 Príspevky: 538 Témy: 122 | 122 Bydlisko: Nová Dubnica |
A v konzole ti nieco nepise ? alebo nejaky error ked vypnes HL...
_________________ PC: Win7, P5Q, E8400, GTX260, 4GB, 1TB NTB: Lenovo M30-70, Win10, i3, HD400, 4GB, 250GB + 8GB Phone: iPhone 5S |
|
Registrovaný: 19.09.09 Prihlásený: 12.09.13 Príspevky: 359 Témy: 55 | 55 Bydlisko: Rohožník |
uz som to vyriesil ...
teraz mam problem, robim mapu cez VHE 3,4 a dost zlozitu a velku, no pri kompilacii mi ide CPU na 100% (P4 630 3GHz@4GHz) a ani po 15tich minutách to neskoncilo ... a stale ten hamme neodpoveda ... to vazne tak dlho kompiluje? (este som to nedotiahol do konca ...)
+ taka otazka .... na nete som nasiel:
konkretne tu je link na download VHE4, resp Worldcraft pre HL2 .. neviem, co je na tom pravdy ...
Kód: http://www.filestube.com/6d07b119014a0b4d03ea,g/Valve-Hammer-Editor-4-0-No-Steam.html
ma sa to instalovat do zlozky hl2 kvoli materialom, no ja som to dal pomimo iba na vyskusanie a aspon sa to tak javi ako aj editor pre hl2.
Ak sa v tom niekto dobre vyznate, mohli by ste mi povedat, ci je to vazne na HL2 ? rad by som si tu mapu urobil aj pre hl2 ... mam steam ale len ako free user od ATI, takze tomu asi nepodlieha SDK na editaciu ...
dakujem
|
|
Registrovaný: 28.08.06 Prihlásený: 22.04.13 Príspevky: 530 Témy: 67 | 67 |
uz je to nejaky cas so som si tiez robyl mapky do cska ale uz to bolo dost davne, neviem ti poradit
_________________ Procesor: AMD Athlon A64 3500+ 64-bit Orleans BOX socket AM2; Zakladna doska: ASUS M2V-MX, VIA K8M890, DualChannel DDR2 800, VGA + PCIe x16, SATA II RAID, USB2.0, GLAN, mATX scAM2; Graficka karta: SAPPHIRE ATI Radeon X1650PRO, 512 MB DDR2, PCI Express x16, 2xDVI/ TV-out; Pevny disk: Hitachi (IBM) Deskstar 7K160, 160GB, SATA II NCQ, 8MB cache, 7200ot, HDS721616PLA380; Dinamicka pamet: 1+1GB DDR2 667MHz PC5400 A-DATA; Zdroj: GEMBIRD 350W CCC-PSU10-12, 120mm větrák, SATA + LGA; Monitor: Xerox CRT 17 |
|
Registrovaný: 27.09.09 Prihlásený: 13.03.17 Príspevky: 538 Témy: 122 | 122 Bydlisko: Nová Dubnica |
Citácia: + taka otazka .... na nete som nasiel: konkretne tu je link na download VHE4, resp Worldcraft pre HL2 .. neviem, co je na tom pravdy ... kód: http://www.filestube.com/6d07b119014a0b ... Steam.htmlma sa to instalovat do zlozky hl2 kvoli materialom, no ja som to dal pomimo iba na vyskusanie a aspon sa to tak javi ako aj editor pre hl2. Ak sa v tom niekto dobre vyznate, mohli by ste mi povedat, ci je to vazne na HL2 ? rad by som si tu mapu urobil aj pre hl2 ... mam steam ale len ako free user od ATI, takze tomu asi nepodlieha SDK na editaciu ... dakujem
Bude to asi nejaka blbost pretoze VHE 4 sa neda nidke stiahnut funguje iba pod Steamom,,,aj keby mas grafiku on nvidia ako ja a staihnes si HL 2 deathmatch tak sa ti nestiahnu SDK,,sa mi zda.
A to nereagovanie VHE 3.4 ,,,,aky mas OS ?
Ak by si mal Vistu skus vo vlastnostiach dat nech to pusta pod SP z XP
_________________ PC: Win7, P5Q, E8400, GTX260, 4GB, 1TB NTB: Lenovo M30-70, Win10, i3, HD400, 4GB, 250GB + 8GB Phone: iPhone 5S |
|
Registrovaný: 19.09.09 Prihlásený: 12.09.13 Príspevky: 359 Témy: 55 | 55 Bydlisko: Rohožník |
no mam XP SP2 CZ, jakoze ono to nereaguje ked to kompiluje ... proste v tedy, ked to zatazi CPU na 100%. Raz mi to po cca 10minutach znova zareagovalo, ukazalo, ze to ukoncilo nejake leafvis ci co (cas 9 min) a vzapeti sa to ukoncilo, bo som uz nemal vyrtualnu pamat ... som to robil na P4 2,8GHz a 512MB DDR333 (sledoval som to cez spravcu uloh a zozralo to az 2GB vratane ramky).
Na tomto, z ktoreho pisem, mam P4 630 @4GHz a 1GB DDR@524 ciže by mi to už mohlo prejst procesom kompilacie ... len by ma zaujimalo, ci ten cas je fakt taky dlhy ... niekde som cital, tusim na lambda.cz, ze to trva radovo aj niekolko hodin pri zlovitejsich mapach, co je aj moj pripad ...
|
|
Registrovaný: 27.09.09 Prihlásený: 13.03.17 Príspevky: 538 Témy: 122 | 122 Bydlisko: Nová Dubnica |
hm,,,,,tak ak chces mozeme skuit na mojom
_________________ PC: Win7, P5Q, E8400, GTX260, 4GB, 1TB NTB: Lenovo M30-70, Win10, i3, HD400, 4GB, 250GB + 8GB Phone: iPhone 5S |
|
Registrovaný: 19.09.09 Prihlásený: 12.09.13 Príspevky: 359 Témy: 55 | 55 Bydlisko: Rohožník |
No ale este to nemam dokoncene inak vdaka za ponuku ...
No teraz ma trapi ina vec ... vytvoril som si podrobný model (stavbu) domu, ktory som nakopiroval ... robim napodobeninu jednej oblasti-radova zastavba ...
problem je v tom, ze sa mi vobec neukladaju entity napr. rozbitne sklo, rotujuce dvere ... kliknem na brush, dam TIe TO entity a vyberiem potrebne nastavenie .... vypnem okno ... a ked znovu kliknem na to, dam vlastnosti, tak mi to ukaze iba "group" a ziadne info o entite ... musim znovu dat "tie to entity" ... atd dokola ... ale ziadny vysledok ....
v com je chyba? uz som uplne z toho KO .. robim na tom uz 5-ty den a stale nechapem tym k*k*t*nam, preco mi to tak blbne ....
|
|
Registrovaný: 27.09.09 Prihlásený: 13.03.17 Príspevky: 538 Témy: 122 | 122 Bydlisko: Nová Dubnica |
hm... tak s tymto ti asi neporadim ale skus sa spytat na
http://vhe.4fan.cz/news.php
alebo jedneho typka co vies asi vsetko o VHE,,,,
ICQ: 349550334
_________________ PC: Win7, P5Q, E8400, GTX260, 4GB, 1TB NTB: Lenovo M30-70, Win10, i3, HD400, 4GB, 250GB + 8GB Phone: iPhone 5S |
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
|