Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 08.06.10 Prihlásený: 14.12.22 Príspevky: 207 Témy: 20 | 20 Bydlisko: Výrava |
Dobry den,
som vlastnikom tohto telefonu a po cca 3 mesiacoch som nasiel male zrnko prachu pod displejom. Chcem sa spytat ci je to zavada na reklamaciu a ak ano tak kde budu ten mobil poslielat a ci mi donho budu zasahovat alebo mi poslu novy....? za odpovede vopred dakujem.
|
|
Registrovaný: 06.06.10 Príspevky: 2087 Témy: 134 | 134 Bydlisko: Sučany |
Zrnko prachu?Si myslis ze skr toto ti budu davat novy telefon.Ved to je normalne ze sa ti niekde dostane daka necistota.
_________________ CPU:i9 9900k delid-lapovanie jadra,MB:Aorus Z390 Pro,COOLER:Noctua Nh-D15,Ram:HyperX 32GB 4x8 3200MHz ,GPU:MSI Gaming Trio RTX 2080 TI,SSD:Plextor M8Pe 512GB,HDD:Seagate Barracuda 2TB,CASE:Fractal Design Define R6,PSU:Corsair RM750x,OS:Windows 10 Profesional |
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 | 66 Bydlisko: Žilina |
dobrý dôvod reklamácie to hádam nemyslíš vážne...
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 08.06.10 Prihlásený: 14.12.22 Príspevky: 207 Témy: 20 | 20 Bydlisko: Výrava |
ale myslim, totižto podla reklamačneho poriadku sa na to vzťahuje reklamacia.."podle reklamačního řádu kdyz pod sklem se nachází co i jen zrnko prachu, na vyrobek se vztahuje reklamacia protoze vyrobek je zmetek. Těsnění tam je asi nějak shrnuto a nedoléhá, čímž ten prach tam může proniknout. A ten si skulinku vždycky najde."....citat z nemenovaneho fora...
_________________ PC: Intel Core i7-3820 / 24GB RAM / GTX660Ti / 2TB HDD / 512GB SSD LPT: Apple MacBook Pro 15" 2017 Touchbar / Intel Core i7 / 16GB RAM / Radeon Pro 555 2GB / 256GB SSD Apple iPhone XR 64GB Apple Watch 3 Apple TV 4 Sony WH-1000XM2 |
|
|
majko11293 píše: ale myslim, totižto podla reklamačneho poriadku sa na to vzťahuje reklamacia majko11293 píše: citat z nemenovaneho fora...
Tak podla reklamacneho poriadku, alebo podla ineho fora?
|
|
Registrovaný: 08.06.10 Prihlásený: 14.12.22 Príspevky: 207 Témy: 20 | 20 Bydlisko: Výrava |
no v reklamačnom poriadku sa piše: akekolvek HW poskodenie je vhodne na reklamaciu s tym ze poskodenie produktu nebolo sposobene vlastnym pričinenim....tak to sice pisane nieje ale v tom zmysle....tamto bol citat z jedneho fora....
_________________ PC: Intel Core i7-3820 / 24GB RAM / GTX660Ti / 2TB HDD / 512GB SSD LPT: Apple MacBook Pro 15" 2017 Touchbar / Intel Core i7 / 16GB RAM / Radeon Pro 555 2GB / 256GB SSD Apple iPhone XR 64GB Apple Watch 3 Apple TV 4 Sony WH-1000XM2 |
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 | 216 Bydlisko: Humenne |
Mal som podobny problem no akurat, s iPhonom, dost mi to vadilo, no nebol som si isty, ci sa na to vztahuje reklamacia, tak som napisal do servisu, odkial som dostal odpoved, ze na prach pod sklom sa zaruka vztahuje a do tyzdna som mal doma novy iP, takze myslim, ze to podobne bude aj u HTC, skus napisat do servisu
|
|
Registrovaný: 20.10.08 Prihlásený: 21.06.22 Príspevky: 2602 Témy: 31 | 31 Bydlisko: Bratislava |
samozrejme, ze je to dovod na reklamaciu.. medzi sklickom a digitizerom NEMOZE byt ani prd, kedze tie maju byt mechanicky spojene (zlepene)...
_________________ Desktop: iMac 21" CPU: i5 2.7GHz RAM: 4 GB DDR3 1333MHz GPU: AMD Radeon HD 6770M 512MB RAM HDD: 1TB 7200 rpm OS: Mac OS X Lion Desktop: CPU: AMD Phenom II x4 BE 955 3.2@3.6GHz 1.35@1.30V CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 880GM-UD2H RAM: 2x2 GB Kingston 1333MHz GPU: MSI HD 6850 Cyclone 1GB PSU: Seasonic S12II-620 620W HDD: Seagate Barracuda 7200.12 1TB Case: CoolerMaster Elite 333 LCD: 22" LG flatron W2261VP Keyboard: Microsoft Comfort Curve 2000 Mouse: Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000 OS: Windows 8 Notebook: Macbook Pro 13" CPU: i5 2.4GHz RAM: 4 GB DDR3 1333MHz GPU: Intel HD Graphics 3000 384MB RAM HDD: 500GB 5400 rpm OS: Mac OS X Lion Tablet: iPad 2 64GB 3G Phone: HTC Desire S Phone: iPhone 8GB |
|
Registrovaný: 08.06.10 Prihlásený: 14.12.22 Príspevky: 207 Témy: 20 | 20 Bydlisko: Výrava |
Tak dostal som odpoved na e-mail od aut. servisu:Přeji dobrý den
Nový telefon v tomto případě nedostanete. Náš servis by pouze Váš
telefon vyčistil.
Záleží na tom, jak velké zrnko prachu v telefonu máte.
Telefon prosím zašlete k nám do servisu na mé jméno........takze asi to necham tak a uvidim ako sa to dalej vyvinie.....kazdopadne dakujem za odpovede
walther: k tebe len jedno, čo nevieš laskavo nerieš! si tu napisal uplnu sprostost a ja som bol v pomykove....len tolko. Prajem pekny den.
|
|
Registrovaný: 08.11.06 Prihlásený: 13.04.18 Príspevky: 7744 Témy: 127 | 127 Bydlisko: BA/TT |
na co chces cakat ako sa vyvinie? jasne ti napisali, ze to mas poslat.
_________________ CPU: AMD Ryzen5 1600 @ 3,9GHz, Hyper 212, MB: Fatal1ty AB350 Gaming K4, RAM: 2x8GB DDR4 Kingston 3000MHz, GPU: MSI RX 580 GAMING+ X 8G, SSD: Samsung EVO 500GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 2TB, LCD: AOL Q3279VWF, Key/M: A4Tech Bloody B318, A4Tech Bloody P93, Seasonic 520W, Antec 300, OS: Win10 x64 , NAS: Synology DS115(2TB) CP: Honor 9, PlayStation4 NB: Lenovo IdeaPad 110, Galaxy Tab Inteligencia je to, čo používaš keď nevieš čo máš robiť Jean Piaget |
|
Registrovaný: 08.06.10 Prihlásený: 14.12.22 Príspevky: 207 Témy: 20 | 20 Bydlisko: Výrava |
tak uvidim ze ci tam napada este viac prachu.....teraz mi to este az tak nevadi lebo je to len male zrniecko a uplne v pravom dolnom rohu....takze to moc nevadi...keby som im to poslal, to by som uz nemal pocit z noveho mobilu
|
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
|