to už ťažko....pokiaľ si zato zaplatil a prebral si to...toto je vždy problém keď sa niečo takto kupuje.... veľa ľudí bolo už oklamaných..chceli napr grafickú kartu a prišli im kamene a pod veci...
pošta s týmto nemá veľmi čo robiť pretože v tomto prípade je iba sprostredkovateľ..pošta predsa nemôže vedieť čo je v balíku... a nemá ju to aj prečo zaujímať...jediné čo môžeš spraviť sa s daným človekom dohodnúť...čo ale asi možné nebude..keďže ti poslal niečo iné ako ste sa dohodli...prípadne mu to môžeš poslať späť ale peniaze už neuvidíš... reklamovať zásielku by si mohol ísť vtedy pokiaľ by bolo niečo z balíkom napríklad..že by bol poškodený, otvorený alebo podobne...ale ináč nie...
Takže nabudúce menej dôverovať a viac premýšľať...