Čaute, chcem sa niečo spýtať.
Včera som si objednal komponenty do PC v cene asi 395 €. Už sa mi aj potvrdila objednávka a volala mi že do 3 dní ju budú expedovať a príde mi asi v pondelok.
Ale teraz som pozeral ceny komponentov a klesli! Celkovo by som ušetril možno okolo 25 €...
Chcem sa teda spýtať, môžem nejakým spôsobom objednávku zrušiť bez problémov a potom si dané komponenty objednať znova? Mám im napísať email a aj narovinu im napísať dôvod že ceny sú nižšie preto to chcem re-objednať, alebo sa vyhovoriť na niečo iné?
//edit: Poprípade by som sa vyhovoril na to, že som tam dal slabší zdroj a v novej objednávke by som si dal (kvôli tým ušetreným eurám) lepší zdroj?
_________________ CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST | PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1
Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact |