Stránka: 5 z 60
| [ Príspevkov: 1794 ] | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 60 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 29.04.15 Príspevky: 23 Témy: 6 | 6 |
Zdravím mám otázku na Vás.
Posledný rok na škole a rozhodujem sa o vš. Záujem by som mal len študujem na SOU zameranom na elektrotechniku viacmenej na organizačnú a výpočtovú techniku.
1.otázka znie: Je tu niekto kto má s tím skúsenosti? z SOU na vš?
2.otázka znie: Akú školu si vybrať?
Viem bolo tu veľa tém ale nenašiel som dostačujúcu odpoveď.
|
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 | 298 Bydlisko: Žilina |
Aku skolu si vybrat? Taku kde ta to bude bavit, samozrejme ked uz chodis na SOU teoreticky musis ist na VS s nejakym technickym zameranim. Co viem tak dost budes zaostavat v teorii oproti gymnazistom, tj budes asi musiet nejake doucovanie alebo nieco mat.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 27.07.08 Príspevky: 232 Témy: 46 | 46 Bydlisko: Zavar |
Prepacte pridam sa aby som nevitvaral podobnu temu
Ja som sa dostal na ZssP farskeho 9 hovoria tomu zdruzena stredna skola ale v podtate je to stale SOU a ci nevie nekto kam sa da odtial dostat na aku VS alebo aspon povedat hlbku hrobu aky som si vykopal.
|
|
Registrovaný: 31.08.07 Prihlásený: 27.03.15 Príspevky: 1800 Témy: 153 | 153 Bydlisko: Komárno |
qpkqkma píše: Aku skolu si vybrat? Taku kde ta to bude bavit, samozrejme ked uz chodis na SOU teoreticky musis ist na VS s nejakym technickym zameranim. Co viem tak dost budes zaostavat v teorii oproti gymnazistom, tj budes asi musiet nejake doucovanie alebo nieco mat.
no neviem aku teriu myslis na gymnaziu tam je akurat tak fyzika co je technicka,