Stránka: 5 z 5
| [ Príspevkov: 146 ] | 1, 2, 3, 4, 5 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 02.05.13 Prihlásený: 24.11.24 Príspevky: 140 Témy: 17 | 17 Bydlisko: Žilina |
Máš pravdu Cirky, Focus je užší no interiér strašný nie je (mne sa naopak páči viac ako kolotočárske interiery kórejcov). Jazdí super, radenie od výroby presné a ľahké. Auto odhlučnené na jednotku (mazda v tomto u mňa okrem ceny a že nebola kombík prehrala). Vozil som sa aj na golf variant - auto super, bral by som ho hneď ale vychádzal o 5000 viac v cca rovnakej výbave ako ten Focus. Pod kapotu nechodím počitať válce tak to neporovnávam...
Leon sa mi páčil v kombi, super autíčko no cena zasa inde, v skode som nebol.
Teraz keď toyota predáva ten auris kombi s 1.2 T - stálo by to za škúšku.
_________________ PC1 Osobný počítač: CASE: Evga Hadron air, PSU: Integrated Evga hadron air PSU 500W GOLD, DVD: Evga hadron air DVD, MB: Asus Z97i-plus, CPU: Intel core i5-4440, RAM: 8GB Zeppelin GOLD 1600, GPU: GTX 1070 FE, SSD: Sandisk 64GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, CHLADIC: NOCTUA NH-U9B SE2, LED: Biely LED pásik,MONITOR: DELL p2414h professional |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Pripadne ked chces old school chlapacke auto za podla mna bezkonkurencnu cenu, skus zvazit toto: http://www.mitsubishimotors.sk/modely/cenniky/mitsubishi-lancer-sportsedan-cennik.pdfMne a v podstate vsetkym clenom mitsuclubu funguje 5+ rokov bez problemov. Mas velke moznosti dodatocnych uprav ako vzhladu tak aj vybavy v dnesnej dobe uz. Interier posledne dva roky je z makcenych plastov, davaju tam nove krajsie radia. Atmosfericke mivec motory patria k najspolahlivejsim motorom vobec, ludia s tou 1,6 jazdia v priemere za cca 6-7 litrov. 5 rokov zaruka.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
|
mirom ma toho Lancera doma a az tak nadseny nebol, ci uz islo o motor, alebo odhlucnenie.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
Tam a i nie je velmi dovod byt nadseny. Ani ten design nie je moc podareny, pokial to nie je Xaltotun edition.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Pretoze prechadzal z auta strednej triedy ktore malo silnejsi motor a samozrejme ako je pre strednu triedu priznacne aj odhlucnenie. Ale porovnava hrusky za 13-14 tisic s jablkami za 25+ a to je sakra rozdiel.
Moju editon si vies spravit za 500-1000€ dizajnovo dnes cez afermarket, dokonca uz predavaju u nas aj evo look packet.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
Lenze jeho Mazda 6 je auto ktore sa vyraba od roku 2002, cize je o generaciu starsia a okrem toho je znama tym, ze jej odhlucnenie stoji za prd.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Ano je pravda ze moja instyle limitka, ktora sa vyrabala len rok, ma lepsie odhlucnenie, to je zname, ale nemyslim si ze by odhlucnenie bolo zle na auto za 12500-13900€. Naviac mazda 6 pred krizou stala milion korun. Ide o tom ze za tie peniaze tam velky vyber nie je pokial nechce ist do maleho auta, co by som nerobil.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
No za tie peniaze by som osobne radsej bral ten Focus. Ziska modernejsie auto so slusnym motorom aj odhlucnenim.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
No pokial mu staci 100 konovy trojvalec v zakladnej vybave, ktory ma realny vykon asi ako felicia tak ok. Za 125 konovu verziu uz chcu 16400€. To ze je to novsie modernejsie auto to bez debaty, zas na druhej strane na tom lanceri sa fakt nema co pokazit. Ved ked chce nech si ho ide skusit, za to nic neda.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
|
Aj ten 100 hp ecoboost pôjde určite lepšie ako tá 1.6 atmosféra v Lanceri.
Ja som z toho Focusu teda nadšený vôbec nebol, určite by som preferoval Mazdu 3 (nižšiu strednú triedu koncernu samozrejme ešte viac). Mne sa ten intreiér nezdal byť bohvie ako kvaltine vyhotovený, v testovanom aute bol dosť volný stredový panel a výrazne to praskalo na nerovnostiach už na 16" kolesách. Riadenie to má dobré, ale má to napríklad dosť zlý polomer otáčania (oproti MQB podvozkom), čudlíky pôsobia lacno na dverách sú tvrdé plasty, palubná doska je tvrdá s lacno vyzerajúcou vzorkou, výduch klimatiácie a lavej strane o vodiča mi chladil akurát ruku na volante... Myslím, že v triede je viacero lepšich áut.
Keď to porovnám s i30, ten Focus možo nedosahoval ani kvality interiéru i30.
|
|
Registrovaný: 26.09.10 Prihlásený: 23.05.24 Príspevky: 223 Témy: 19 | 19 Bydlisko: Častkovce |
nad tym lancerom som skor uz uvazoval, ale nic ine som nepocuval od okolia iba o tom ako sa mi pokazi a nedoplatim sa, tak mi to znechutili dost...ale celkovo lancer sa mi paci, akurat mazda 3 asi este viac...pisal som aj na ine forum a ked som spomenul slovo vybava tak ma vacsina vysmiala...pretoze za danu cenu vlastne by som kupil mazdu 3 v zakladnej vybave, pricom ako mne by to nevadilo, ale chcel by som automaticku klimu a navigacku...a v mazde su tie vybavy pevne dane a nie je moznost to zmenit, a vyssia vybava uz stoji 16 litrov...
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
Aj ten 100 hp ecoboost pôjde určite lepšie ako tá 1.6 atmosféra v Lanceri.
Ja som z toho Focusu teda nadšený vôbec nebol, určite by som preferoval Mazdu 3 (nižšiu strednú triedu koncernu samozrejme ešte viac). Mne sa ten intreiér nezdal byť bohvie ako kvaltine vyhotovený, v testovanom aute bol dosť volný stredový panel a výrazne to praskalo na nerovnostiach už na 16" kolesách. Riadenie to má dobré, ale má to napríklad dosť zlý polomer otáčania (oproti MQB podvozkom), čudlíky pôsobia lacno na dverách sú tvrdé plasty, palubná doska je tvrdá s lacno vyzerajúcou vzorkou, výduch klimatiácie a lavej strane o vodiča mi chladil akurát ruku na volante... Myslím, že v triede je viacero lepšich áut.
Keď to porovnám s i30, ten Focus možo nedosahoval ani kvality interiéru i30. Lenze Focus ma lepsi motor (sam hovoris, ze atmosferu uz nechces), ten interier je podla mna uplne v poriadku (aspon v Titanium bol), je lepsie odhlucneni, ma vynikajuce sedacky, podvozok, ovladanie a podobne. Mazda je fajn auto, ale je hlucna a dost draha.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
12,6s na 100 to je popitchi motor, ty wole, raketa. Ten lancer 1,6 ma 10,7, to je uplne iny vykon ked sa chces bavit o cislach. Innocent - okolie ti povedalo? hovadiny, jednak tam mas 5 rokov zaruku, druhak nemusis kupovat origo diely, vsetko sa uz da kupit aftermarket a za stvrtinu ceny. navigaciu si vies dokupit aftermarket aku len chces, co ti presne sadne do interieru. Napr. lancer ma origo radio 2din od r.2014, cize ho staci vybrat a vlozis tam cokolvek 2dinove. 400€ napr. toto je presne certifikovane pre mitsu, je to dvd prehravac/navi
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
|
Koho zaujíma zrýchlenie 0-100 v takom aute. V takom aute ma zaujíma predovšetkým to, kolko musím točiť, aby to nejako išlo, nie čo sa stane keď dám plný plyn pri rozbehu z miesta. Lenze Focus ma lepsi motor (sam hovoris, ze atmosferu uz nechces), ten interier je podla mna uplne v poriadku (aspon v Titanium bol), je lepsie odhlucneni, ma vynikajuce sedacky, podvozok, ovladanie a podobne. Mazda je fajn auto, ale je hlucna a dost draha. Motor v Mazde nie je až tak zlý, prejavom sa trochu snaží podobať turbám, má na atmosféru takého objemu celkom priatelný točivý moment v nízkych otáčkach, čo je ale totálne katastrofálne je neskutočne zlé sprevodovanie. Motor Focusu by mi ale stále vyhovoval viac, to je pravda. Že je ten interiér v poriadku sa dá povedať, predsa len v nižšej strednej triede to žiadne S-klasse nebude, ale k najlepším interiérom v triede by som ho podla mojich kritérii určite nezaradil. Odhlučnenie je podla mňa na štandardnej úrovni v obidvoch, Focus je o čosi lepšie odhlučnený, ale zase má menej kultivovaný motor. Podvozok majú velmi dobrý obidva, určite patria k lepšiemu v triede, na Focuse by mi vadil zlý polomer otáčania, ovládanie je vo Focuse asi lepšie, ale aj vo Focuse sú tam riadne bugy ako napríklad umiestnenie výduchov klimatizácie. Celkovo by som si nekúpil ani jedno z tých dvoch áut, ale keby to boli jediné dve autá na svete, skôr by som bral Mazdu, kvoli lepšiemu dizajnu exteriéru a o kúsok lepšiemu vyhotoveniu inteiréru, ktoré ale nepovažujem za špičkové.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
12,6 je strasne vela, 100 konovy ecoboost je mrtvola sedel som v nom nic to nejde, tak keby ste nekecali. Je to slabucky motor a ked chces ist sportovo zerie rovnako jak ta atmosfera. A vykon je zaujimavy vzdy, ved s tym ecoboostom neobehnes ani autobus ked potrebujes. 125 konova verzia uz je pouzitelna.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
No odhlucnenie Focusu je na urovni Golfa VII, takze je to v podstate nepremiovy etalon triedy. Tu je Focus proste vyrazne lepsi. Samozrejme, odhlucnenie nie je jediny parameter, ale jazdnym prejavom a komfortom je mi Focus sympatickejsi. Mazda je krajsia ci uz v interieri, alebo v exterieri. Tiez bud asi kvalitnejsia a spolahlivejsia.
Nemyslim, ze je 100 konovy Focus mrtvy. Rozdiel tam podla mna bude akurat v tom, ze 125 konova verzia taha o nieco dlhsie. Vacsina ludi sa k tym otackam ale ani nedostane.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Dôležité je, že to má max Nm od 1 400 ot. čo znamená, že to nebude treba pri bežnej jazde vytáčať cez 4 000 ako u Lanceru. Slabučký motor je aj ten 1.6 Mivec tiež to nič nejde a má to biedny točivý moment a ešte to treba aj vytáčať, 95% luďom bude do bežnej premávky viac vyhovovať EcoBoost. No odhlucnenie Focusu je na urovni Golfa VII, takze je to v podstate nepremiovy etalon triedy. Tak na tomto sa nezhodneme. Porovnať to viem akurát z mojim Leonom, ale v tom mám ďaleko kultivovanejší 1.8l motor, takže akustickému komfortu môjho leonu sa to ani neblíži a určite sa to nebude blížiť ani Golfu. Odhlučnenie je podla mňa vzhladom na triedu OK aj v 3 aj vo Focuse, Focus je lepšie odhlučnený od kolies, ale má menej kultivovaný motor. Z Focusu mám proste lacný dojem, rovnako aj ako Fiesty, neivem konkrétne povedať prečo, komplexne na mňa Mazda pôsobí hodnotnejším dojmom.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 22.11.24 Príspevky: 17144 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Ja som svoj nazor povedal, podla mna je 100 konovy ecoboost podstatne slabsi motor ako 1,6 mivec a co som o nich pocul medzi 50-100tisic odchadza turbo.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava | |
|
Prečo by som to mal považovať za irelevantné? Je to ich názor a zistenie, môj názor a zistenia sú proste iné (opačné). Ja stále tvrdím, že odhlučnenie Focusu je OK, kultivovanosť motora podpriemerná. Z vlastných skúseností viem, že v Španielsku sa hlučnosť auta hodnotí velmi obtiažne.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
No faktom proste je, ze po tejto stranke Mazda zaostava a nie malo. Motor je jedna vec, ale az to dostanes na dialnicu, motor je tym poslednym co v aute pocujes.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Ale veď to je test 1.5l EcoBoostu, ja som písal o zlej kultivovanosti 1l trojvalca (o ktorom sme sa celý čas bavili), tamten test je pre túto diskusiu skutočne úplne irelevantný. O tom motore ja nič neviem, nikdy som ním nešiel. Že je celkové odhlučnenie velmi dobré (aj keď nie až na úrovni Golfu a Leonu s multilinkom), s tým súhlasím, ale problém je ten 1l motor.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
Ty ale stale hovoris o odhlucneni motora, ja zase hovorim, ze s tym dnes nema problem ziadne slusne auto, ale az sa dostanes na dialnicu, pocujes kraval od kolies, aerodynamicky hluk a podobne a v tomto je Ford vynikajuci. Odhlucnenie Focusa je proste skvele komplexne a je lepsie nez v Leone alebo Octavii a hlavne ovela lepsie nez v Mazde, alebo v korejcoch. 1.0 Ecoboosty su vynikajuc a vzhladom na objem skutocne kultivovane motory a rozhodne v aute aute nenarobia kraval. Ale dalej o tom diskutovat nebudem, nakolko si nemyslim, ze si objektivny pokial ide o koncern a specialne o Seat.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Nehovorím o odhlučnení motora hovorím o kultivovanosti motora a myslím si, že tá je u 1l ecoboostu podpriemerná. Že je lepšie ako v Leone, a už vôbec v Octavii alebo Golfe, na tom sa nezhodneme, ako som už písal. Objektívny som až-až, keby som si myslel, že Ford lepší, kúpil by som si Ford, bolo by divné, keby som keby som mylel, že je Ford lepší a napriek tomu si kúpil Seat. Aj keby som bol ja neobjektívny, pochybujem, že by si niekedy vôbec išiel na Leone s multilinkom a aj tak to tvrdíš, ako keby to bol fakt kvoli jednej recenzie a kvoli tomu, že si to kúpil hocikto, takže aj ja o tvojej objektívnosti pochybujem.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 20.11.24 Príspevky: 14264 Témy: 314 | 314 Bydlisko: Bratislava |
Lenze pre teba odhlucnenie nie je prioritou, to po prve a po druhe mam taky dojem, ze v case ked si kupoval Leon nebola faceliftovana verzia k dispozicii. Tu ale len hadam.
BTW: podla recenzii je inak Octavia 3 hlucnejsia nez leon, specialne ta bez multilinku. Je vlastne horsia nez minula generacia. Leon tu vzdy tahal za kratsi koniec, ale posledna verzia je na tom rozhodne lepsie. Golf co sa odhlucnenia bol vzdy etalon. (aspon pokial viem)
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Na to, že všetci vecia, aké sú moje priority a kritéria hodnotenia lepšie ako ja, som si už zvykol, faceliftovaná verzia prišla asi rok a pol po tom, čo som si to kúpil, FL verziu sme mali požičanú asi mesiac dozadu, úplne novú (1 000km) v Kolíne, s 1l ecoboostom 125 koňovým, najazdil som na tom asi 500 km a nezadalo by si mi, že sa odhlučnenie zmenilo až tak dramaticky aby sa to priblížilo Golfu alebo Leonu s multilinkom.
Octavia III vystriedala za prvé mesiace produkcie 6 rôrnych okmbinácii zadných tlmičov a pružín. Na začiatku na tom bola O III výrazne horšia ako Leon III kvoli pákovému pomeru, ktorý vytváral zadný previs a o čosi nižšej torznej tuhosti, ktorá vyplýva z toho, že je to Liftback. Platí, že čím je tuhšia karoséria, tým si môže výrobca dovoliť osadiť mäkšie tlmiče, vďaka čomu bol Leon lepší. Potom našli správnu kombináciu tlmičov a pružín, vďaka čomu to je momenálne výrazne lepšie, ale zato je to teraz viac pretáčavé. Je dosť zložité porovnávať celkové odhlučnenie lebo iba od Leonu sú verzie: s torznou priečkou, s multilinkom a štandardným podvozkom a s multilinkom a adaptívnym podvozkom, pričom každá verzia vytvára inú mieru hluku a ešte to ovplyvňuje aj motor.
Keď hodnotím celkový prejav tak Focus FL 1.0 ecoboost bol ďaleko horší ako Leon s multilinkom, a golf s multilinkom (medzi tými dvoma velký rozdiel nie je) a čo sa týka Leonu FR 1.4 ACT TSI, ten bol tiež lepší, s mojim Leonom to objektívne porovnávať nemôžem, lebo má adaptívny podvozok, odhlučnené dvere (čo je najkritickejšie miesto a robí to velký rozdiel) a vysoko kultivovaný 1.8 TSI, takže tomu sa Focus ani neblíži.
Aby som bol úplne objektívny musel by som krátko po sebe ísť s porovnatelnou verziou Focusu a iným autom (preto ma ja zaráža, s akou istotou to píšeš, bez toho, aby si na tých autách vôbec išiel), ale komplexne mi zvukový prejav toho konkrétneho Focusu nepripadal tak, že by som si povedal wow, to je to najlepšie v triede, ale bolo to na dobrej úrovni, či by som si to povedal so 4-valcom vo vysokej výbave... neviem, ale ktomu som sa tu ani vôbec nevyjadroval.
|
|
Stránka: 5 z 5
| [ Príspevkov: 146 ] | 1, 2, 3, 4, 5 |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| [ Choď na stránku: 1 ... 6, 7, 8 ] v Automobily, motorky | 218 | 7963 | 21.10.2020 14:38 Walcott | | [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Automobily, motorky | 55 | 3896 | 13.04.2008 15:18 salamoon | | v Automobily, motorky | 23 | 1977 | 06.06.2012 16:28 Semp | | [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4 ] v Automobily, motorky | 118 | 8467 | 10.05.2007 21:12 Harlequin | | [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Automobily, motorky | 40 | 3017 | 01.11.2019 10:15 martino9 | | v Automobily, motorky | 18 | 1549 | 14.08.2008 21:13 salamoon | | v Monitory, televízory a projektory | 0 | 355 | 03.11.2020 20:52 romo195 | | v Notebooky a netbooky | 5 | 437 | 03.10.2014 9:36 nescafe | | [ Choď na stránku: 1, 2 ] v PC zostavy | 34 | 1170 | 12.01.2013 17:31 miki81 | | v Mobilné zariadenia | 14 | 1017 | 13.05.2018 19:23 Darken/svk | | v Notebooky a netbooky | 2 | 452 | 23.08.2017 12:42 Sparky | | v Úložné zariadenia | 9 | 664 | 27.08.2012 20:45 MyschoVIP | | v Procesory | 7 | 801 | 07.09.2010 20:54 ATI555 | | v PC zostavy | 14 | 779 | 14.05.2015 19:57 OrionAero | | v Monitory, televízory a projektory | 5 | 1154 | 14.10.2010 19:57 Triplespace | | v Notebooky a netbooky | 5 | 491 | 25.07.2012 13:53 EXIREXT |
|