Misosvk - Príspevky
Prehľadať tieto výsledky:

Stránka: 1 z 1 [ Vyhľadávanie našlo 27 výsledkov ]

AutorSpráva

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


Ďakujem za pomoc

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


Díky, s tým sfml som to neskúšal :D Jak ja nerád kompilujem tie cmake skladačky :/ Clean ani restart nepomohol. Díky, aspoň už viem že som tam kde som bol včera, idem sťahovať Cmake :D // Spojený príspevok Sob 02.05.15 23:16 a sfgui je gui renderované so sfml :D Taká novinka zrejme, keďže som kvôli ...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


Nemá tam nič také, len dll sfml-window, audio.... No ja som si stiahol hotový build SFML+Glew+SFGUI, ten mi šiel pokiaľ som do linkeru nepridal aj sfgui.a teraz mi to nejde ani keď ho odtiaľ zmažem

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


Dal som ju do priečinka s projektom, pre istotu ešte do bin/debug a bin/release ale stále to isté

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


src\Menu.cpp

// Spojený príspevok Sob 02.05.15 22:05

skúšal som ísť po krokoch spätne ako som to linkoval, no robí to už aj pri normálnom SFML ...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


ja to nerobím cez konzolu, ale cez Code::Block tlačidlom Debug.

Global Compiler Settings - Toolchain exec: C++compiler : mingw32-g++.exe

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Program nejde spustiť


Odpovede: 12
Zobrazenia: 859


Ahojte, prosím vás poraďte mi čo s týmto robiť, už nad tým sedím pár hodín ...

Vstupny bod procedury __gxx_personality_v0 se nepodarilo v dynamicky prepojovanej kniznici libstdc++-6.dll najst.

v C::B som pridal knižnicu SFGUI, nastavil som všetko ... linker v debugu, release, cestu k include, lib...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


S tou fixnutou kamerou to znie ako super nápad :D Akurát bez z-tovej súradnice nebude treba pri renderovaní meniť vzdialenosti bodov aby sa tak opticky zaoblovali ? Každopádne by som to skúsil, no ak to spravím tak efektívne ako Fib .. bude to zaujímavé :D

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


Dva riadky nie sú zložitý výpočet :D Mal som na mysli skôr niečo pamäťovo a vypočetne náročnejšie, tam sa dajú uplatniť všeliaké optimalizácie.

Nemyslel som to ako náročnosť to naprogramovať, ale skôr čas aký je potrebný na výpočet. Skús si pustiť základný algoritmus fib kde sa rekurzívne vnára a...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


hmm ... sakra, Java allocuje základne typy podobne ako C++, na dôkaz o tom že je pomalá by bolo treba použiť zložitejšie objekty http://www.jelovic.com/articles/why_java_is_slow.htm

inak hej ten fib v pascale je dobrý, väčšinou ľudia takýto typ píšu rekurzívne bez pomocnej štruktúry na ukladanie a ...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753



class GUI
{
public:
GUI();

class Elem {
public:
Elem();
Elem(const std::string cesta_def, const std::string cesta_focus);
virtual point getPoz() {return point(pozX, pozY);}
virtual void setPoz(point p) {pozX = p.x; pozY = p.y;}
virtual void setPoz(float x, float y) {pozX = x; pozY = y;}
...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


Áno máš pravdu :D Ale sú to jazyky ktorých finty sa treba občas nabifliť, preto som taký zástanca C++ kde jasne zadáš pomocou napr. &, const ... čo chceš robiť s parametrom a ako sa má správať. Je to podľa mňa jednoznačné a prehľadné.

Android nemám, som zástanca win mobile, ktorý spolu s iOS pa...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


"Keď naprogramuješ program, nikdy to nerobí niečo iné, ako sa od "toho" chce. To, že program nefunguje ako má, znamená, že ty si sa pomýlil, nie že ono to nefunguje. Program vždy robí to, čo naprogramuješ"
pole1 = [1, 2, 3]
pole2 = pole1
pole2.append(5) pole1 [1, 2, 3, 5], pole2 ...

 Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI   Téma: [Python] ovladanie mysou


Odpovede: 1
Zobrazenia: 714


:D nečakal by som že tu uvidím toľko zadaní z matfyzu :D Po absolvovaní predmetov s prof. Blahom sa tento kód nedá zmýliť. Škoda že som tu nebol v Januáry, helpol by som .. ak by to niekoho ešte zaujímalo, tak pre ťahanie myšou by si musel kompletne prerobiť kód. Toto je prisposobené na posuny o +-1...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


No python má "inteligentny" smerník, tak tam sa programuje všetko ľahko, stačí mať len premyslený postup a sytax nieje problém. Občas to síce robí úplne niečo iné, ako sa od toho chce, napr do premennej natiahne namiesto nového objektu referenciu na starý a potom vlastne neupravuješ nový a...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


Tak zas viem čo je polymorfizmus. Skôr mám resty v c++, neviem presne, teda skôr nie som si istý čo si môžem a nemôžem dovoliť vzhľadom na kompilátor. Síce základná myšlienka programovania je všade prakticky rovnaká, jazyky sa napriek tomu líšia. Napr. v pythone by som to trepal do Listu od Int po c...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


ja som sa spiekol na protected, preto mi to nešlo. V c++ su protected metódy dedené, ja som ich dával do private odkial už nemá podtrieda k nim prístup aaach :D Ďakujem za pomoc.

a tým že nemajú moc spoločného som myslel skôr, že keď vytvorím Label, ktorý drží nejaký sf::Text, a Button, ktorý zas 3...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


Nad dedičnosťou som rozmýšlal. Stačí keď vytvorím triedu napr class GUI::Base ktorá bude mať iba ctor a dtor a od ňej odvádzať Button, Label ... ? V sfml tie komponenty okrem pozície nemajú nič spoločné, aj metódy na nastavenie pozícií sa volajú občas inak. Síce ich spoločná nadtrieda je sf::Drawabl...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené]


Odpovede: 23
Zobrazenia: 753


Zdravím,

mohol by mi niekto poradiť, či existuje spôsob ako v C++ donútiť nejaký kontajner, napr. std::vector<T> správať sa "multitypovo" ? napr ... std::vector<any_type>

Mám na mysli rôzne typy, vrátane mojich štruktúr a objektov tried. Snažím sa naprogramovať kompletné GUI a chcem obje...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: Vysvetlenie bublesort


Odpovede: 2
Zobrazenia: 407


Nejaká veľmi zvláštna verzia bubble sortu. Začínaš od indexu "od" a ideš po veľkosť, vo všeobecnosti ak nedáš pole veľkosti minimálne (7500 + od) tak to padne na ERR Index out of range.

Prvky poľa prebehneš v cykloch n^2 krát, čo je neefektívne, nemáš tam žiadnu kontrolu utriedenia a násl...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++ oknová aplikácia (hra)


Odpovede: 6
Zobrazenia: 554


Ďakujem, popozerám http://www.sfml-dev.org/ myslím že to je presne to čo potrebujem. Skúsim vytvoriť aplikáciu.

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++ oknová aplikácia (hra)


Odpovede: 6
Zobrazenia: 554


No chcem robiť hru, ale potrebujem ovládacie prvky ako buttony na start, load, save .... potom nejaké checkboxy pre nastavenia. Ďalej plochu kde bude hra bežat a bude možné získavať event so súradnicami, napr. po kliknutí myšou na súradnicu by som chcel získať nejaké e.X a e.Y, aby napr funkcia na o...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++ oknová aplikácia (hra)


Odpovede: 6
Zobrazenia: 554


No nemám skúsenosti s oknovými aplikáciami v C++, Dr. Google mi vždy na túto tému odporučí winapi alebo simple window form, tá forma je podobná Lazarusu a niesom si istý či by mi to v škole prešlo, po dohode asi hej, ale dostal by som možno menej bodov lebo je to dosť jednoduché. Dajú sa spraviť vla...

 Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI   Téma: Python


Odpovede: 12
Zobrazenia: 957


No dúfam že mu to pomôže. Možno sa mu bude lepšie učiť z hotového kódu. V prípade že by to bola domáca úloha by to odo mňa nebolo pekné, ale je to typ bežného príkladu z cvičení.
Nemyslím si že ten komentár je zbytočný, je začiatočník v pythone a nenapadlo ma jednoduchšie vysvetlenie pre exceptions ...

 Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java   Téma: C++ oknová aplikácia (hra)


Odpovede: 6
Zobrazenia: 554


Zdravím.
1, Chcel by som naprogramovať hru v C++, no v C++ mám skúsenosti iba s konzolou. Hodilo by sa mi pár rád ohľadom výberu knižníc. Dočítal som sa všeličo o winapi, qt4, OpenGL a DirectX, no bol by som rád keby som sa dočítal aj o praktických skúsenostiach.

2, V prípade, že by som si na vytv...

 Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI   Téma: Python


Odpovede: 12
Zobrazenia: 957


def funkcia(cislo, poradie):
#return cislo // 10**poradie % 10 # // celociselne delenie, poradie od 0-ly
return cislo // 10**(poradie-1) % 10 # poradie od 1
while True:
try: #skus
cislo = int(input("Zadaj cislo"))
poradie = int(input("Zadaj poradie"))
except: #ak nevyda (...

 Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI   Téma: Python-funkcia


Odpovede: 12
Zobrazenia: 754


trochu nechápem, ale asi máš na mysli že vstupom sú nejaké čísla a chceš ich dať do poľa hej ? V pythone do listu / zoznamu.
Klasicky kod
zoznam = []
zoznam.append(prvok) #vloží prvok do zoznamu
zoznam.index(prvok) #vráti index prvého výskytu prvku

// Spojený príspevok Str 12.11.14 0:28

def fakt...
Stránka: 1 z 1 [ Vyhľadávanie našlo 27 výsledkov ]




© 2005 - 2024 PCforum, edited by JanoF