Autor | Správa |
---|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| |
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| Díky, s tým sfml som to neskúšal :D Jak ja nerád kompilujem tie cmake skladačky :/ Clean ani restart nepomohol. Díky, aspoň už viem že som tam kde som bol včera, idem sťahovať Cmake :D // Spojený príspevok Sob 02.05.15 23:16 a sfgui je gui renderované so sfml :D Taká novinka zrejme, keďže som kvôli ... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| Nemá tam nič také, len dll sfml-window, audio.... No ja som si stiahol hotový build SFML+Glew+SFGUI, ten mi šiel pokiaľ som do linkeru nepridal aj sfgui.a teraz mi to nejde ani keď ho odtiaľ zmažem |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| Dal som ju do priečinka s projektom, pre istotu ešte do bin/debug a bin/release ale stále to isté |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| src\Menu.cpp
// Spojený príspevok Sob 02.05.15 22:05
skúšal som ísť po krokoch spätne ako som to linkoval, no robí to už aj pri normálnom SFML ... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| ja to nerobím cez konzolu, ale cez Code::Block tlačidlom Debug.
Global Compiler Settings - Toolchain exec: C++compiler : mingw32-g++.exe |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Program nejde spustiť |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 859
| Ahojte, prosím vás poraďte mi čo s týmto robiť, už nad tým sedím pár hodín ...
Vstupny bod procedury __gxx_personality_v0 se nepodarilo v dynamicky prepojovanej kniznici libstdc++-6.dll najst. v C::B som pridal knižnicu SFGUI, nastavil som všetko ... linker v debugu, release, cestu k include, lib... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| S tou fixnutou kamerou to znie ako super nápad Akurát bez z-tovej súradnice nebude treba pri renderovaní meniť vzdialenosti bodov aby sa tak opticky zaoblovali ? Každopádne by som to skúsil, no ak to spravím tak efektívne ako Fib .. bude to zaujímavé |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| Dva riadky nie sú zložitý výpočet :D Mal som na mysli skôr niečo pamäťovo a vypočetne náročnejšie, tam sa dajú uplatniť všeliaké optimalizácie.
Nemyslel som to ako náročnosť to naprogramovať, ale skôr čas aký je potrebný na výpočet. Skús si pustiť základný algoritmus fib kde sa rekurzívne vnára a... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| hmm ... sakra, Java allocuje základne typy podobne ako C++, na dôkaz o tom že je pomalá by bolo treba použiť zložitejšie objekty http://www.jelovic.com/articles/why_java_is_slow.htm
inak hej ten fib v pascale je dobrý, väčšinou ľudia takýto typ píšu rekurzívne bez pomocnej štruktúry na ukladanie a ... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| class GUI { public: GUI();
class Elem { public: Elem(); Elem(const std::string cesta_def, const std::string cesta_focus); virtual point getPoz() {return point(pozX, pozY);} virtual void setPoz(point p) {pozX = p.x; pozY = p.y;} virtual void setPoz(float x, float y) {pozX = x; pozY = y;} ... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| Áno máš pravdu :D Ale sú to jazyky ktorých finty sa treba občas nabifliť, preto som taký zástanca C++ kde jasne zadáš pomocou napr. &, const ... čo chceš robiť s parametrom a ako sa má správať. Je to podľa mňa jednoznačné a prehľadné.
Android nemám, som zástanca win mobile, ktorý spolu s iOS pa... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| "Keď naprogramuješ program, nikdy to nerobí niečo iné, ako sa od "toho" chce. To, že program nefunguje ako má, znamená, že ty si sa pomýlil, nie že ono to nefunguje. Program vždy robí to, čo naprogramuješ" pole1 = [1, 2, 3] pole2 = pole1 pole2.append(5) pole1 [1, 2, 3, 5], pole2 ... |
|
Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI Téma: [Python] ovladanie mysou |
Odpovede: 1 Zobrazenia: 714
| :D nečakal by som že tu uvidím toľko zadaní z matfyzu :D Po absolvovaní predmetov s prof. Blahom sa tento kód nedá zmýliť. Škoda že som tu nebol v Januáry, helpol by som .. ak by to niekoho ešte zaujímalo, tak pre ťahanie myšou by si musel kompletne prerobiť kód. Toto je prisposobené na posuny o +-1... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| No python má "inteligentny" smerník, tak tam sa programuje všetko ľahko, stačí mať len premyslený postup a sytax nieje problém. Občas to síce robí úplne niečo iné, ako sa od toho chce, napr do premennej natiahne namiesto nového objektu referenciu na starý a potom vlastne neupravuješ nový a... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| Tak zas viem čo je polymorfizmus. Skôr mám resty v c++, neviem presne, teda skôr nie som si istý čo si môžem a nemôžem dovoliť vzhľadom na kompilátor. Síce základná myšlienka programovania je všade prakticky rovnaká, jazyky sa napriek tomu líšia. Napr. v pythone by som to trepal do Listu od Int po c... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| ja som sa spiekol na protected, preto mi to nešlo. V c++ su protected metódy dedené, ja som ich dával do private odkial už nemá podtrieda k nim prístup aaach :D Ďakujem za pomoc.
a tým že nemajú moc spoločného som myslel skôr, že keď vytvorím Label, ktorý drží nejaký sf::Text, a Button, ktorý zas 3... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| Nad dedičnosťou som rozmýšlal. Stačí keď vytvorím triedu napr class GUI::Base ktorá bude mať iba ctor a dtor a od ňej odvádzať Button, Label ... ? V sfml tie komponenty okrem pozície nemajú nič spoločné, aj metódy na nastavenie pozícií sa volajú občas inak. Síce ich spoločná nadtrieda je sf::Drawabl... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++/SFML/OpenGL [vyriešené] |
Odpovede: 23 Zobrazenia: 753
| Zdravím,
mohol by mi niekto poradiť, či existuje spôsob ako v C++ donútiť nejaký kontajner, napr. std::vector<T> správať sa "multitypovo" ? napr ... std::vector<any_type>
Mám na mysli rôzne typy, vrátane mojich štruktúr a objektov tried. Snažím sa naprogramovať kompletné GUI a chcem obje... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: Vysvetlenie bublesort |
Odpovede: 2 Zobrazenia: 407
| Nejaká veľmi zvláštna verzia bubble sortu. Začínaš od indexu "od" a ideš po veľkosť, vo všeobecnosti ak nedáš pole veľkosti minimálne (7500 + od) tak to padne na ERR Index out of range.
Prvky poľa prebehneš v cykloch n^2 krát, čo je neefektívne, nemáš tam žiadnu kontrolu utriedenia a násl... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++ oknová aplikácia (hra) |
Odpovede: 6 Zobrazenia: 554
| |
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++ oknová aplikácia (hra) |
Odpovede: 6 Zobrazenia: 554
| No chcem robiť hru, ale potrebujem ovládacie prvky ako buttony na start, load, save .... potom nejaké checkboxy pre nastavenia. Ďalej plochu kde bude hra bežat a bude možné získavať event so súradnicami, napr. po kliknutí myšou na súradnicu by som chcel získať nejaké e.X a e.Y, aby napr funkcia na o... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++ oknová aplikácia (hra) |
Odpovede: 6 Zobrazenia: 554
| No nemám skúsenosti s oknovými aplikáciami v C++, Dr. Google mi vždy na túto tému odporučí winapi alebo simple window form, tá forma je podobná Lazarusu a niesom si istý či by mi to v škole prešlo, po dohode asi hej, ale dostal by som možno menej bodov lebo je to dosť jednoduché. Dajú sa spraviť vla... |
|
Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI Téma: Python |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 957
| No dúfam že mu to pomôže. Možno sa mu bude lepšie učiť z hotového kódu. V prípade že by to bola domáca úloha by to odo mňa nebolo pekné, ale je to typ bežného príkladu z cvičení. Nemyslím si že ten komentár je zbytočný, je začiatočník v pythone a nenapadlo ma jednoduchšie vysvetlenie pre exceptions ... |
|
Fórum: Assembler, C, C++, Pascal, Java Téma: C++ oknová aplikácia (hra) |
Odpovede: 6 Zobrazenia: 554
| Zdravím. 1, Chcel by som naprogramovať hru v C++, no v C++ mám skúsenosti iba s konzolou. Hodilo by sa mi pár rád ohľadom výberu knižníc. Dočítal som sa všeličo o winapi, qt4, OpenGL a DirectX, no bol by som rád keby som sa dočítal aj o praktických skúsenostiach.
2, V prípade, že by som si na vytv... |
|
Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI Téma: Python |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 957
| def funkcia(cislo, poradie): #return cislo // 10**poradie % 10 # // celociselne delenie, poradie od 0-ly return cislo // 10**(poradie-1) % 10 # poradie od 1 while True: try: #skus cislo = int(input("Zadaj cislo")) poradie = int(input("Zadaj poradie")) except: #ak nevyda (... |
|
Fórum: Perl, Python, Ruby, CGI Téma: Python-funkcia |
Odpovede: 12 Zobrazenia: 754
| trochu nechápem, ale asi máš na mysli že vstupom sú nejaké čísla a chceš ich dať do poľa hej ? V pythone do listu / zoznamu. Klasicky kod zoznam = [] zoznam.append(prvok) #vloží prvok do zoznamu zoznam.index(prvok) #vráti index prvého výskytu prvku
// Spojený príspevok Str 12.11.14 0:28
def fakt... |
|