Tak konkrétne s notebookmi skúsenosti nemám, ale vo všeobecnosti pár rád:
1. Treba si poriadne prečítať aká je konfigurácia vybranej veci, aby nenastali zbytočné komplikácie
2. Prečítať si názory a komentáre k predajcovi, keď klikneš na meno predajcu tak sa ti to tam niekde zobrazí, ak nemá tak 90%+ hodnotenie tak sa mu radšej vyhni
3. Poriadne si prečítaj aké sú podmienky reklamácie, ak je to napríklad notebook Dell, tak ten má medzinárodnú záruku, takže je jedno kde bol kúpený - platí záruka akú kúpil ten predávajúci, inak môže byť záruka rôzna, od týždňa až viac-menej doživotná, kúpil som takto nejaké pamäťovky s doživotnou zárukou. Záruka musí byť vždy uvedená v informáciách o produkte, ak nie je tak pozor - nie je to príliš dôveryhodné
4. Doprava - ideálne je podla mňa si pri takýchto veciach priplatiť za dopravu do 2-3 dní, ak by si potreboval ešte niečo dohodnúť s predajcom tak si to bude lepšie pamätať než keby trvá dodanie dva - tri týždne.
5. Ešte vlastne k doprave, pozri si hlavne či predjca zasiela aj na Slovensko, resp. do krajiny kde potrebuješ, aby si to náhodou už aj nezaplatil a potom nezistil že ti ho nemôže poslať.
6. Komunikácia s predajcom - predtým ako objednáš, tak skús napísať predajcovi mail, či sa nedá vyjednať lepšia cena/konfigurácia/záruka etc...
To je asi tak všetko, ešte ma tak napadlo, predtým ako objednáš, sleduj trochu tie aukcie a predajcov, či sú tam stabilne, alebo len tak občas a podobne. A plať zásadne len cez PayPal, neviem či sa dá veriť iným spôsobom a hlavne, ktovie kolko by to trvalo...
_________________
Intel Core i5-3450 | Gigabyte GA-Z77M D3H | Kingston 8GB 1600MHz DDR3 | Sapphire HD7850 2GB | 2x ADATA SX900 256GB | WD MyCloud 4TB | 27" AOC | Cooling by GELID Apple iPhone 6s 32GB | 2005 Ford Focus II 1.8TDCi Panther Black S-packet
"My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user-friendly than Windows Vista. I don't like that."
|