Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 11.05.10 Prihlásený: 30.12.17 Príspevky: 39 Témy: 8 | 8 Bydlisko: BA |
zdravim ludkovia,
kamoska ma problem s reklamovanim jej notebooku v datarte a chcel som vas poprosit o nejaku radu ako by mala postupovat.. prikladam vam rovno skratenu "story"
"notas som kupila v datarte...neskor sa zacal prehrievat dost solidne...tak som ho odniesla, zreklamovali ho, opravili, resp. vymenili ventilator, ...neskôr to iste zas sa prehrieval, odniesla som, zas vymenili nieco ohladom chladenia, preinstalovali system,zreklamovali...no on sa aj tak prehrieval a restartoval a vypinal aj pri jednoduchych veciach odniesla som ho na reklamacku, to uz tretikrat, ze ziadam odstupenie aj od kupnej zmluvy...vratili mi ho s tym, ze bol silne zaneseny...pritom ho vysavam povrchovo a pri predoslych reklamackach im nikdy nic take nevadilo.! tak ho precistili a vratili, ze to je v pohode a ze pre take nieco nemozem odstupit od kupnej zmluvy...no po tyzdni aj nieco, co som ho mala dokopy 3 krat zapnuty...sa zas zacal vypinat aj ked som len pozerala film...tak som ho znova odniesla tentoraz uz do toho swiss servisu, lebo datart povedal, ze tam to s nimi osobne lepsie vyriesim..a dnes sa mi telefonicky zo SWISS vyjadrili..ze bol len zaneseny, ze to len precistit trebalo.. vyjdarili sa, ze asi pre prasne prostredie..."
volali jej dnes ze si moze po ten notebook prist do servisu v pondelok. osobne by som asi vybral notebook nainstaloval tam hned everest zatazil ho na 100% nech im skape pred ocami a nech tu chybu uz uznaju lebo je to ubohe vyhovarat sa na prach ked sa na procaku da smazit slanina .. ako by ste postupovali vy? vravela ze rozmysla aj nad obchodnou inspekciou no nechcel som jej poradit zle radsej sa spytam niekoho kto s tym ma skusenosti
_________________ CPU: i7-8700 + SilentiumPC Fera 3 MB: Gigabyte Z370 D3H RAM: PATRIOT Viper Elite 32GB (2x16)DDR4 2400MHz / CL15 VGA: ASUS GeForce GTX 1050TI DC2 O4G PSU: Seasonic M12II-620 Evo HDD: 2x WD RED 3TB 7200rpm SSD: 2x Samsung 960 Evo + 2x Samsung 850Evo CASE: Fractal Design Define Mini C KB: Canyon CNS KHBW2 Mouse: Microsoft wireless mouse 900 LCD: 24" HP LP2465 + 24" Benq BL2411 |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 | 30 Bydlisko: Bratislava |
SOI tu moc nepomôže. Neverím, že sa NB zaniesol po tak krátkej dobe - najbližšie ak sa to stane, skúsil by som to zaniesť do servisu a požadoval otvorenie toho krytu, čo je nad ventilátorom (to je otázka minútky) a žiadal, nech do preberacieho protokolu napíšu, že nebol zanesený.
Tu je asi jediná možnosť právnik a súd (ale výsledok nie je istý).
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 11.05.10 Prihlásený: 30.12.17 Príspevky: 39 Témy: 8 | 8 Bydlisko: BA |
taka jednoducha vec a nenapadlo ma to, vdaka za tip.. a zaneseny nemohol byt urcite lebo mi vravela ze bola na dovolenke a nechala ho v krabici co mala po reklamacii .. tam bude asi nejaka spolupraca datartu a servisu... ak na nich nezaberie ten prach mohla by otestovat hned v servise notas nejakym softom, co ty nato? .. ked vravela ze po case sa jej vypina a to len pozera film... predpokladam ze pre taky PRIME by to bola otazka par minut kym ten notebook "zahreje" a ak by sa po par minutach zacal vypinat tak by asi v servise nato nemali co povedat
_________________ CPU: i7-8700 + SilentiumPC Fera 3 MB: Gigabyte Z370 D3H RAM: PATRIOT Viper Elite 32GB (2x16)DDR4 2400MHz / CL15 VGA: ASUS GeForce GTX 1050TI DC2 O4G PSU: Seasonic M12II-620 Evo HDD: 2x WD RED 3TB 7200rpm SSD: 2x Samsung 960 Evo + 2x Samsung 850Evo CASE: Fractal Design Define Mini C KB: Canyon CNS KHBW2 Mouse: Microsoft wireless mouse 900 LCD: 24" HP LP2465 + 24" Benq BL2411 |
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 15.10.24 Príspevky: 388 Témy: 18 | 18 Bydlisko: Košice |
z pribehu vyplyva viacero zaverov a postrehov:
1. problem s chladenim bol reklamovany oficialne 2krat, 3krat sa uplatnila reklamacia pre tu istu chybu - prehrievanie a v dosledku toho pad NB. "opatovne vyskytnutie sa vady po oprave - rovnaka vada aka bola najmenej 2krat odstranovana sa vyskytne opatovne - P na vymenu veci a odstupenie od zmluvy. Poloz si otazku, ci bola stale ta ista chyba- nazri do listiny o vybaveni reklamacie.
2. to ze povedal servis (ale ako tak citam aj datart v tretej reklamacke) ze bol len zaneseny, teda neslo o vadu materialu sa podla mna vyhol tretiemu posudeniu veci tak , aby ti to zarucilo odstupenie od zmluvy.
3. prava zo zodpovednosti za vady su presne stanovene a nemozno ich miesat. to ze si ziadal(a) opravu veci tak si uplatnil P na odstranenie vady bezplatne v urcenej lehote. Zmenit na odstupenie to mozes len za podmeinok v bode 1.
4. riesenie: porovnat protokoly z reklamacie, ci islo stale o tu istu vadu.
Odstupenie je jednostranne, nikto ti nic neodsuhlasuje, nedovoluje. SOI ako povedal shaggy je len "podvedome" vplyvanie na podnikatela cez ukladanie pokut, ktore vsak fakticky tvoj problem neriesia, pretoze ho k tomu SOI nemoze donutit.
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: LENOVO ThinkCentre M80s Gen 3 /Intel i3-12100 AlderLake, Lenovo 32CA Q670, Micron 16GB DDR5 RAM, Intel UHD 730, Samsung 970EVO SSD 500GB, Win 11pro / + LCD: Lenovo ThinkVision T24i-30 WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"; WD Caviar Blue 3,5" 4TB + Axagon EE35-A6C; WD Red Pro 2TB USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0 / AXAGON CRE-DAC, USB-C + USB-A, 5 Gbps - čítačka kariet Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro+ FOSI Audio DS2 |
|
Registrovaný: 11.05.10 Prihlásený: 30.12.17 Príspevky: 39 Témy: 8 | 8 Bydlisko: BA |
okej dakujem , najblizsie s nou budem v kontakte az v sobotu tak sa mrknem na tie papiere.. este raz vdaka
_________________ CPU: i7-8700 + SilentiumPC Fera 3 MB: Gigabyte Z370 D3H RAM: PATRIOT Viper Elite 32GB (2x16)DDR4 2400MHz / CL15 VGA: ASUS GeForce GTX 1050TI DC2 O4G PSU: Seasonic M12II-620 Evo HDD: 2x WD RED 3TB 7200rpm SSD: 2x Samsung 960 Evo + 2x Samsung 850Evo CASE: Fractal Design Define Mini C KB: Canyon CNS KHBW2 Mouse: Microsoft wireless mouse 900 LCD: 24" HP LP2465 + 24" Benq BL2411 |
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 31 | 2500 | 28.08.2014 11:13 Trty | | [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 38 | 3365 | 07.01.2009 20:14 McDog | | v Notebooky a netbooky | 3 | 1470 | 21.12.2014 9:47 shiro | | v Notebooky a netbooky | 7 | 449 | 01.12.2011 16:13 Cirky | | v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 947 | 06.04.2009 21:16 Atrix24 | | v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1680 | 26.10.2008 16:44 marzo | | v Obchody, reklamácie a právo | 16 | 860 | 10.12.2013 18:13 Daron | | v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 1025 | 22.07.2011 21:56 razorjaro | | v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 1100 | 24.12.2009 19:53 Tomco2 | | v Obchody, reklamácie a právo | 0 | 665 | 12.06.2013 15:36 LoleqBoleq | | v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 542 | 28.04.2012 16:22 Peto99 | | v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1577 | 05.11.2021 5:54 kllr007 | | v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 904 | 03.04.2009 17:46 f4r0 | | v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 5788 | 17.05.2007 6:48 luigi72 | | v Obchody, reklamácie a právo | 13 | 829 | 31.07.2013 22:54 ac.milan |
|