Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.08.13 Prihlásený: 05.08.13 Príspevky: 6 Témy: 2 | 2 |
Zdravím.. 10.7. som dal reklamovať notebook, u svojho predajcu. Do reklamačného protokolu uviedol:
,,uvoľnené panty, napajanie na NB je uvoľnené, vadný lcd displej na pravej dolnej časti, poškodenie LCD kontras, jas, adapter na nabijanie vydáva zvuky"
Predajca mi povedal, že reklamácia trvá obvykle 2 týždne, často menej.. Minulý týždeň (24.7.) som bol za predajcom, či mi vie povedať v akom stave je reklamácia, nakoľko nb potrebujem kvôli práci. Povedal, že mi to zistiť nevie, ale že sa pokúsi a zavolá mi.. nezavolal (pri reklamácii dostal RMA číslo, ktoré stačí zadať na oficiálne stránke asusu a tam mu ukáže, v akom stave je reklamácia). Takto ma (možno nevedome) oklamal už druhý krát- pred reklamáciou som sa bol u neho informovať, ako treba nb pripraviť na reklamáciu, mal mi zavolať, no tiež to neurobil..
Dnes som tam bol, po 22 dňoch, nebol tam ten predajca, ale jeho kolega mi dal RMA číslo. Pozrel som sa na ASUS a skoro som odpadol... píšu:
Product repair is in progress.-[WF4] Wait for Customer Confirmation-Customer Induced Damage \Out-Of-Warranty
Dátum prijatia je 24.7.2013. Je to deň, kedy obdržali nb?? A dátum predpokladaného vrátenia je 7.8.
Po anglicky veľmi nerozumiem, viem však čo znamená "out of warranty". Nechápem, na základe čoho mi zrušili záruku, nb som nikdy neotváral, jediné čo som tam menil bol OS, ale to nie je porušenie zmluvných podmienok.. Čo mám robiť?
Ďakujem
|
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 | 84 Bydlisko: Trnava |
Nespadol ti alebo niečo podobné? Lebo podľa mňa to hádžu na mechanické poškodenie.
|
|
Registrovaný: 01.08.13 Prihlásený: 05.08.13 Príspevky: 6 Témy: 2 | 2 |
Nie. Notebook používam len doma, stále bol len na stole.. dokonca som ho ani nezatvára, stále bol otvorený. A odoslal som ho v orig. krabici, takže sa mu počas cesty nemohlo nič stať
|
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 | 84 Bydlisko: Trnava |
Neskúšal si volať priamo do Asusu? (tam kde sleduješ stav reklamácie sa nenachádza aj nejaké telefónne číslo?)
|
|
Registrovaný: 01.08.13 Prihlásený: 05.08.13 Príspevky: 6 Témy: 2 | 2 |
Nie, pretože to riešim cez predajcu.. Ten asi ani nevedel, že sa to dá cez RMA sledovať. Teraz som sa tam pozrel, už tam píše len: ,,Product repair is in progress."
|
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 | 84 Bydlisko: Trnava |
Tak podľa toho čo píšeš, tak sa o to predajca moc nezaujíma.
|
|
Registrovaný: 01.08.13 Prihlásený: 05.08.13 Príspevky: 6 Témy: 2 | 2 |
ten predajca tam poslal nb po dvoch týždňoch! a ešte mi klamal do očí že ho tam poslal hneď..
Takže, opravia ho? alebo mám očakávať pokazený nb?
|
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 | 84 Bydlisko: Trnava |
Práve preto hovorím, pýtaj sa rovno v Asuse, keď sa cez predajcu nič nedozvieš. Opraviť ho opravia ...
|
|
Registrovaný: 08.08.10 Prihlásený: 26.12.24 Príspevky: 1271 Témy: 83 | 83 Bydlisko: Trebišov |
Poradil by som ti zavolať priamo do Asusu, raz som s nimi riešil problém, že mi tvrdili, že môj notebook, nie je v záruke, aj keď v záruke ešte bol. Naskenoval som doklady o kúpe a poslal som ich mailom, uznali to ako záručnú reklamáciu. Lebo zvykne byť nezhoda medzi dátumom predaja notebooku a časom, keď ho vyskladnia niekde zo skladu. Možno je problém práve v tom.
|
|
Registrovaný: 10.11.07 Prihlásený: 06.01.18 Príspevky: 294 Témy: 7 | 7 Bydlisko: Stará Turá |
neviem kde si notebook kupoval.ale ten predajca vyzera ze asi nevie kde pracuje. ja som kupoval notebook cez internet.priatelke sa na monitore z nicoho nic objavil cierny flak.napisal som mail predajcovy.ten mi poslal presny postup co a ako spravit.prisiel mi pre notebook kurier domov,odviezol ho do serviesneho strediska a za 2 tyzdne bol s5 doma.opraveny zadarmo vramci reklamacie.prave ze asus ma toto dobre riesene.clovek nemusi nic riesit s predajcom.viacmenej si najdes autorizovany servis asus tam si das vytvorit reklamacnu poziadavku.oni ti poslu presne pokyny vratane prideleneho rma cisla na prevzatie kurierom.a potom len sledujes cez rma cislo v akom stave sa nachadza tvoja reklamacia(zakazka)
_________________ MB:ASUS F2A85-M PRO(modnute chladenie chipsetu vacsim pasivom),CPU:AMD APU A10-5700(4*3,4 Turbo 4GHz + HD7660D-384shader core,800MHz GPU)chladic cpu Scythe Orochi,RAM:16(4*4)GB DDR3 1600MHz,HDD:CORSAIR FORCE3 - 120GB SSD sata3 + 2TB WD sata3),GPU:SAPHIRE HD7750 ULTIMATE 1GB(512shader core,800MHz GPU,4500MHz DDR5),zdroj Corsair GS800 |
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 838 | 21.09.2018 15:57 Trty | | v Obchody, reklamácie a právo | 8 | 4019 | 24.03.2013 12:31 kamo555 | | v Notebooky a netbooky | 2 | 644 | 21.11.2011 0:58 hudi1 | | v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 832 | 29.08.2010 16:45 shiro | | v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 532 | 21.05.2013 9:55 Johnnny | | v Obchody, reklamácie a právo | 0 | 828 | 04.04.2009 12:56 mimkork | | v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 963 | 20.07.2009 19:35 PEDRO115 | | v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 601 | 26.03.2010 16:16 shiro | | v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 897 | 11.11.2011 18:06 kllr007 | | v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 607 | 02.05.2010 19:57 shiro | | v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 1451 | 05.03.2020 12:05 Fogzila | | v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 1111 | 07.01.2011 14:44 Flety | | v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 671 | 26.09.2011 22:51 Daron | | v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 823 | 16.10.2010 22:49 vazovski | | v Notebooky a netbooky | 3 | 432 | 26.07.2016 19:25 SKiLEX | | v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 1475 | 02.04.2009 10:20 novypocitac |
|