Ahojte pred necelým rokom som si kúpil ntb asus n50vc a hneď po dvoch týždňoch už s ním začali problémy od ošúchaného touchpadu sem tam slabo fungujúcimi klávesami a vyvrcholili blikajúcim displejom.Ale som ho nemohol dať reklamovať bol som cez leto vonku a potom došla škola seminárky atď.No medzitým sa mi roztrhlo ucho na batohu k ntb a padol mi na zem a praskol kryt na rohu ntb.Chcel by som sa spýtať či môžem poslať na reklamáciu ntb a kryt by som si cvakol sám,teda jeho výmenu.Len neviem či to u asus funguje tak že pokiaľ tá chyba(blikajúci displej)nie je spôsobená tým pádom či mi to opravia v rámci záruky alebo nie.Podla mňa tam je len zaseknutý kábel v pánte no ešte nemám skúsenosti z asusom tak neviem ako to u nich chodí.Ďakujem.
|