Čaute, ospravedlňujem sa, neviem kam mám svoj príspevok zaradiť, ale potrebujem radu. Asi pred týždňom som si objednávala ntb z internetového obchodu hej.sk, prišiel mi už v stredu, lenže mi týpci poslali zlú farbu... otrasnú ružovú bléé. Mala som objednanú striebornú. Tak som hneď volala na zákaznícky servis, že čo s tým a tam ma ukľudnili, že nič sa nedeje, UPSák mi začiatkom týždňa prinesie ten správny ntb a tento si hneď zoberie. Tak ja čaká, ale nedalo mi to a napísala som im aj mail. Dnes mi prišla odpoveď, že mám ntb poslať naspäť aj s popisom poruchy ako reklamáciu (samo že aj poistiť na tých 25000Sk! teda na vlastné náklady) a buď mi ho vymenia za druhý, alebo vrátia peniaze. Tak teraz neviem, jeden povie tak, druhý tak, normálne som z nich znechutená, ešte ja aby som platila za ich chybu. A že vraj spoľahlivý e-obchod. Myslím že najskôr odstúpim od zmluvy, teda kým sa ešte dá, lebo už je vlastne 4deň, nech mi vrátia prachy a potom si kúpim to čo chcem a určite že nie u nich. Alebo máte iný nápad?
|