paypal ponuka pre pouzivatelov ochranu 45 dni od zaplatenia. Ked sa v tomto obodbi stane nieco preco nie si s tovarom/sluzbou spokojny, resp. bol si podvedeny das o tom vediet paypalu. Oni sa potom skusia skontaktovat s tym na koho sa stazujes ze kde je problem. Ak nereaguje tak mu jednoducho surovo zoberu prachy z paypalu a poslu ich tebe naspat. (ak ich uz nema v paypaly, oznamia ho jeho banke ako podvonika, stale je tu sanca ze dostanes spat € ale uz o dost mensia). Otvor si v PP zoznam platieb, najdi tu o ktoru sa jedna a daj zobrazit jej detaily - dole je v okienku
paypal píše:
Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this.
Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction.
daj sa na to resolution centre a caka ta formular + obkec o co ide (vsetko ingliš samozrejme).
Moze sa ale stat ze tvoju ziadost odmietnu ze akoze si to mas vyriesit sam (stava sa to ale hlavne pri velkych firmach), v tom pripade treba PP vo feedbacku obtazovat 2 mailamy denne