Pinnacle Studio 22 - zasekávanie programu pri renderovani z viac kamier súčasne
Ahojte, robí niekto v tomto programe? Potreboval by som poradiť kde je najväčší problém ? Či tieto problémy môže spôsobovať samotný program alebo je to zastaralým hardwarom ?
Ak hardwarom, tak čo by bolo treba vymeniť ako prvé ? CPU alebo je zastaralá čipová sada alebo slabá grafika ?
- 8-jadrový AMD FX-8320 (3500MHz) - čipset AMD760G (SATA2) - Grafika ATI Radeon HD 5450 (512mb) - 8gb RAM DDR3 1333 Mhz - SSD
Vyťaženie procesora, je 70-80% Vyťaženie RAM je 6,5gb
Na nový PC nemám, tak ak by som upgradoval, tak jedine od ruky, len sa v tejto problematike už nepohybujem, tak by som potreboval poradiť aký najvýkonnejší CPU (prípadne celá platforma aj s doskou) sa dá kúpiť od ruky do 150-170€ (cpu - 100-120€ ,doska - 50€) ? Ide mi aj o priepustnosť čipovej sady, aby to bolo dobre zladené a niečo tam zbytočne nebrzdilo výkon ...
PC by bolo určené hlavne na renderovanie a strih videa, hrať hry nebudem.
Neviem či je dôležitejšie viac jadier alebo vyšší takt na jedno jadro ?
_________________
CPU: Intel Core 2 Duo E7400 , 2.8 GHz + Noctua NH-D14 MB: Asus P5Q-EM/V RAM: 2gb (2x1gb) 800 Mhz , CL5 , A-Data Gaming Series VGA: Integrovaná na základnej doske Intel GMA X4500HD Satelitná karta: Technisat Skystar 2 HD + PHOENIX smartcard reader + Skylink ICE karta HDD: 60gb SSD Corsair F60 + 2TB Samsung Spinpoint F2 + 2TB Samsung Spinpoint F2 (v boxoch Silentmaxx a Acutake Dark Disc 2) PSU: Seasonic X-760 Gold DVD-RW: LG Monitor: 24´Benq GL2460HM (1920x1080) Klávesnica: Chicony KB-9885 Myš: Logitech MX510 Case: Nanoxia Deep Silence 1 (2x Noctua NF-S12B ULN outtake) CPU: 1.77 MHz , MOS Technology 6502C RAM: 64Kb RAM , Texas Instruments ROM: 24Kb ROM , Texas Instruments Grafika: GTIA Chip C014889 , 16 farieb , maximálne rozlíšenie: 320 x 192 pixels Zvuk: Analógový 4-hlasový POKEY chip CO12294 PSU: Atari 9wattov Kazetový magnetofón: Atari XC12 Joystick: QuickShot II Turbo Operačný systém: Atari Basic C |