Dobrý den,
s každou naší aplikací je možné upravovat velikost výsledného okan a rozhodně i sledovat ve FullScreenu. Proto bych hledal problém spíše v driverech a verzi použité aplikace a doporučil vyzkoušet následující postup:
1. důkladně odinstalujte všechny současné aplikace a ovladače AVerMedia ze systému. Ideálně pak pomocí nějakého odinstalačního software, jako např. RevoUninstaller (
www.revouninstaller.com - nejlepší možnost, trial verze), nebo CCleaner.
2. aktualizujte ovladače Vaší grafické a zvukové karty a především chipsetu základní desky.
3. nainstalujte všechny dostupné aktualizace pro Váš operační systém.
4. po restartu počítače nainstalujte 89,83MB velký balík s aktuálními drivery a aplikací AVerTV ve verzi 6.5.1 odsud:
http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Produ ... b=APDriver
Toto by mělo pomoci a pokud ne, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit...buď zde, nebo přes náš systém zákaznické podpory
http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Suppo ... pport.aspx
// pridané po 7 minútach od posledného príspevku
Zároveň by problémy s obrazem mohli souviset s chybějícími kodeky (doporučujeme stáhnout např. zde:
http://www.stahuj.centrum.cz/multimedia ... odec-pack/), příp. špatně nastaveným poměrem stran obrazu (v okně aplikace klikněte pravým tlačítkem -> záložka Video -> volba Nadsnímať, příp. vyzkoušejte různé možnosti nastavení poměru stran).