Stránka: 3 z 3
| [ Príspevkov: 86 ] | 1, 2, 3 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
ok .. potom to tu zavesíí .. ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 03.10.11 Prihlásený: 14.11.18 Príspevky: 869 Témy: 32 | 32 Bydlisko: PX |
Len pre info, 640-ciatka ma len C3 reviziu ![;)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile03.gif)
_________________ [size=85]PC 1 =| MB, MSI Mortar B360M | CPU, Intel Core i5 8600K + Tranquillo | RAM, DDR4 HyperX 16GB 2666 | SSD, Radeon R7 120GB | HDD, Seagate Barracuda 7200 1TB | GPU, MSI 1070 TI Gaming | PSU, Seasonic S12II 620 | Case, Cooler Master masterbox Q300L | OS, Win 10 Pro x64 | Monitor, LG 29UM59 PC 2 = | MB, GA B360M H | CPU, Intel Pentium G5400| RAM, DDR4 8GB HyperX 2400 | SSD, Crucial BX500 120GB | HDD[/b], Seagate Barracuda 7200 500 GB | GPU, int. UHD 610 | PSU, FPS hexa 500W | Case, Zalman T2 | OS, Win 10 PRO [/size=85] |
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
prečo potom je v support liste od mnou navrhnutej dosky uvedená aj revízia (stepping) E0, ale berem na vedomie čiže CPU by mal fungovať ešte RAM
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Ešte sa mi nevyjadrili k tej reklamácii. Takže som aj ja veľmi zvedavý že na čo príde, keď vôbec na niečo prídu. Ale keď na nič neprídem, tak využijem moje práva. ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif) ktoré má Qcomp na stránke // pridané po 4 minútach od posledného príspevku16. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
to znie fajn ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif) aj sa som zvedavý čo s toho nakoniec bude
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
A keď by k tomu došlo tak ho dám na analízu do BL a pôjdem tam cez Miami ... aby si zacvakali ![:P](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile09.gif)
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
no tak im treba ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Ale tak ja pevne verím že to spravia. ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif) ... a po tomto Firmu Prestigio nechcem ani vidieť ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
ono v zásade pokiaľ to človek potrebuje na multimédia tak sa ani neoplatí hotové PC kupovať vždy poskladať a vôbec hotové PC sú celkovo ničom ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
už som sa poučil ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 03.10.11 Prihlásený: 14.11.18 Príspevky: 869 Témy: 32 | 32 Bydlisko: PX |
Ja som si vyskladal svoj PC 2 v popise za 550€ len bednu a znami co robi predajcu pc v PB mi ju vyčislil keby ju mali pradavať ako hotovu za 640€ bez OS win 7. Takže čo sa oplati viac ?? : )
_________________ [size=85]PC 1 =| MB, MSI Mortar B360M | CPU, Intel Core i5 8600K + Tranquillo | RAM, DDR4 HyperX 16GB 2666 | SSD, Radeon R7 120GB | HDD, Seagate Barracuda 7200 1TB | GPU, MSI 1070 TI Gaming | PSU, Seasonic S12II 620 | Case, Cooler Master masterbox Q300L | OS, Win 10 Pro x64 | Monitor, LG 29UM59 PC 2 = | MB, GA B360M H | CPU, Intel Pentium G5400| RAM, DDR4 8GB HyperX 2400 | SSD, Crucial BX500 120GB | HDD[/b], Seagate Barracuda 7200 500 GB | GPU, int. UHD 610 | PSU, FPS hexa 500W | Case, Zalman T2 | OS, Win 10 PRO [/size=85] |
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
to som sem už napísal že vždy lepšie poskladať doma ako kupovať hotové
- cena
- spoľahlivosť
- záruka
aj tak sú niektorý ľudia nepoučiteľní ale to je ich problém
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
ja som poučiteľný ![:P](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile09.gif)
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
ty už ano ![:D](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile01.gif) ale X ľudí okolo teba nie, ale už sme trocha OT
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Vyjadrili sa mi zo servisu
// pridané po 17 sekundách od posledného príspevku
Dobrý deň podľa popisu čo udávate to vyzerá na závadu VGA . Bohužiaľ dane PC nemôžeme opravovať jedine čo možne spraviť je to poslať ho do autorizovanému servisu a vyžiadať adekvátny test pod záťažou. Plus im zašleme aj dane foto ktoré ste nám zaslal. Hneď ako sa nám dostane vyjadrenie vás budeme informovať.
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
no tak sa zdá že ten zdroj poškodil aj grafiku
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Asi hej. No ale teší ma, že aspoň našli chybu ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
ale im to trvalo nájsť chybu hlavne im pripomeň že tam majú dať nový zdroj s novou grafikou ktorý ju potiahne aspoň 500W značkový alebo aj viac
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Tak uvidíme, čo s ním urobia, ale ja si budem určite žiadať presné vyjadrenie a to čo tam bolo menené a pod.
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
no tak určite žiadaj presný výpis z opravy, sám so zvedavý potom to postni ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
hej hej ... naskenujem ho s zavesím ho tu ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
Neuzali mi reklamáciu.... napísali mi, že 2dni testovaná grafická karta, bez závad ok ..........
Idem volať na Obchodnú inšpekciu SR .... ja to tak nenechám ....
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
no tak to drzim palce, no osobne by som sa vybodol na to a vyriešil na vlastné náklady
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
No chlapci.... nakoniec po liste od SOI mi reklamáciu uznali a vymenili Matičnú kde aj našli chybu ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 28.11.11 Prihlásený: 15.01.21 Príspevky: 894 Témy: 44 | 44 Bydlisko: Trenčín |
takže PC už funguje ako má ? ja som si myslel že to bude matičná ![:)](https://www.pcforum.sk/images/smilies/smile02.gif)
|
|
Registrovaný: 14.07.12 Prihlásený: 17.02.16 Príspevky: 43 Témy: 2 | 2 |
áno áno šľape ako hodinky
|
|
Stránka: 3 z 3
| [ Príspevkov: 86 ] | 1, 2, 3 |
|