[ Príspevkov: 13 ] 
AutorSpráva

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Prihlásený: 10.04.18
Témy: 13 | 13

Nazdar, Mám zopár otázok ohľadom programovania... Som len začiatočník v programovaní takže.. Cez prázdniny som si povedal, že chcem skúsiť programovať aby som videl či by ma to bavilo a poprípade sa stal po škole profesionálnym programátorom. Začal som Pascalom.. Dodnes v ňom viem ako tak dátové typy (tie základné),premenné,procedúry,funkcie,cykly, s poliami som mal celkom problém ale fajn.. pri Pascale som aj tak nechcel dlho ostať, len som všade čítal, že je dobrý na zažiatok. Teraz som druhák na strednej a máme 1. rok programovanie ... Berieme C-éčko, čiže sa chcem spýtať, či má v praxi ešte nejaké využitie + či sa dá na ňom zarobiť alebo zamestnať sa s ním v nejakej softwarovej spoločnosti, keby som bol v budúcnosti programátor a bol by som v ňom dobrý. Alebo by bolo lepšie aby som sa popri škole učil rovno C++ v ktorom spravím asi všetko, či sa skôr zamerať na Javu,C# a podobné novšie jazyky. Povedzme, že sa chcem zamerať na desktopové, či webové aplikácie, poprípade apps pre android. Dík za odpovede :)

Prevádzkovateľ fóra
Prevádzkovateľ fóra
Prečo sa učiť v C a aké jazyky na to potom nadviazať ?

Témy: 1494 | 1494

Ovladat C zo skoly nie je na skodu, raz som videl jednu ponuku ako vyslovene C programator a tam bola celkom dost vtipna suma mesacne, ludia sa zacinaju ucit ine jazyky a tie starsie menej pouzivane uz dokonale ovlada malo ludi, preto cena za taku pracu je vyssia, takze ma to svoje + aj - tak ako kazdy iny jazyk, ale zacat ceckom na skole urcite nie je chyba, myslis ze ak v C++ spravis vsetko ako pises, tak v C to nespravis? Nie som urcite ten pravy co by mal na toto odpovedat, ale vediet zaklady z coho vychadza vecsina vyssich jazyokv urcite nie je na skodu, skor je to plus k tomu....