newer píše:
nieje to prvy krat co reklamujem book.
Prvy krat dom dosiel do predajne, povedal som im co je vo veci a vrazili mi do ruk papier ze to si vy....poslal ma na stranku servisu ze si to mam zariesit sam, a ze ked sa to posere 4 krat a v predajni mi nepreberu reklamaciu, ako sa mam dopatrat svojich penazi pretoze notebook tej znacky uz v zivote nekupim.
Posielat emaily nema niekedy dostatocny efekt. Idealne je ist tam osobne. Ja som svoj servis (Brno-nie Acer) dennodenne otravoval az si dali povedat a vybavili. Posielat emaily pokial mozno co najvyssie vo firme. Co sa tyka reklamacii, tak pri predaji ťa mal predajca oboznamit "nejako" s podmienkami alebo ich ma na stranke.
Pomoct? no len cakat a po 30 dnoch im napisat, ze ziadas peniaze a ze dalsia komunikacia by potom mohla smerovat cez inspekciu.
Pozor ale ak si to kupoval cez/na firmu, tak mas problem podobne ako som mal ja (legelndarnych 7 reklamacii MSI)
Co by sa tykalo 4. reklamacii, skusenost mi hovori, ze laptopy nemaju rady hru Warhammer 40000 pri hrani viac ako 4 hodiny. Vzlast graficka karta.