Ďakujeme za kontaktovanie zákazníckej podpory Electronic Arts
Je mi ľúto, že máte problémy s našimi hrami z Originu. Pevne však verím, že čoskoro sa nám komplikácie podarí odstrániť.
V zmysle nášho telefonického by som Vám chcel odporučiť nasledovný postup:
A. V nastaveniach Originu vykonajte prosím kroky uvedené nižšie. Nastavenia sa dajú otvoriť kliknutím na tlačítko "Origin" v ľavom hornom rohu aplikácie a potom na "Nastavení aplikace".
V záložke „Obecné“ nastavte štvorčeky:
• Automaticky mé hry aktualizovat: plný
• Automaticky udržujte Origin aktuální: plný
• Zapnout úložnu cloud: prázdný
• Aktualizovat na betaverzi: plný
V záložke „Origin ve hře“ zvoľte prosím:
• Zapnout Origin ve hře: prázdný
B. Buď vypnite aplikácie bežiace v pozadí, najčastejšie antivírus, alebo použite nasledovný postup (Clean boot) na vypnutie všetkých v pozadí bežiacich aplikácii:
1. Stlačte Start v ľavom dolnom rohu obrazovky
2. Do okna čo sa objaví napíšte msconfig a stlačte OK
3. V okne ktoré sa otvorí vyberte možnost Selektívne spustenie
4. Kliknite na záložku Služby/Procesy
5. Kliknite Skryť všetky Microsoft procesy
6. Následne kliknute na Deaktivovať všetky a potvrďte Ok, to isté spravte zo záložkou Po štarte napravo od záložku Služieb/Procesov
7. Keď budete k tomu vyzvatý Reštartujte počítač a skúste hru
8. Keď budete chcieť veci vrátiť do pôvodného stavu (napr. hra lepšie nepôjde alebo ju už hrať nebudete) tak na prvej záložke vyberte „Normálne spustenie“ a na záložke Služby / Procesy kliknite na „Akvivovať všetky“
C. Ďalej sa cez „Windows Update“ službu prosím uistite, že máte vo Windowse nainštalované všetky dostupné aktualizácie, vrátane najnovšie Service Packu pre Vašu verziu Windows. Taktiež kliknite vo Windows Update na „Vyhľadať aktualizácie online“ (resp. to tlačítko pod dátumom poslednej aktualizácie), nakoľko je možné, že Vám to nájde z internetu predtým nezobrazené aktualizácie, tieto bude taktiež potrebné nainštalovať.
http://tinyurl.com/nz34lvwAk nič nepomôže prosím pošlite mi:
dxdiag:
1. Podržte Windows tlačítko a stlačte R
2. Do nového okienka napíšte dxdiag a stlačte enter, ak si to bude pýtať digitálne podpisy ovládačov stlačte Nie
3. Ak budete mať v ľavom dolnom rohu možnosť „Spustiť 64-bitovú verziu“ tak prosím spustite ju, ak nie pokračujte krokom 4
4. Po načítaní programu (v spodnej časti okienka je miesto kde vidíte ako sa načítava) stlačte prosím „Uložiť všetky informácie“ a vzniknutý súbor uložte
5.Potom nám súbor prosím pošlite podľa návodu na tejto stránke
http://help.ea.com/cz/article/how-to-at ... lp-ticket/ :
msinfo32:
1)Stlačte prosím tlačítko s logem Windows (vlevo dole) a klávesu R
2)Do riadku, čo sa objavil, napíšte: msinfo32
3)Keď sa program spustí, kliknite na Soubor, Exportovat a výsledný súbor pomenujte msinfo32
4)Tento soubor pošlite podla návodu vyššie. Keby to nešlo kvôli jeho velkosti presahujúcej 5MB, tak navštivte stránku
http://www.edisk.cz/5)Kliknite na „Nahrát soubor“, potom na „Vybrat soubor“ a súbor nájdite vo Vašom PC. Potom kliknite na „Nahrát“
6)Zkopírujte odkaz v riadku „Odkaz na soubor“ a tento odkaz mi prosím pošlite.
S pozdravom,