Robi sa to tak, ze najskor sa tak rok-dva alebo ako rychlo zvladas) zoznamujes s programom, a principami modelovania, a nasledne skusas. Neni to jak stavat lego.
Na 3dsmax existuju knihy tak 400-600stranove, kedze je to profi software na robenie efektov napr. do filmov, pouziva sa aj v hollywoode atd. Da sa tam urobit hocico, len treba vediet jak na to.
Nejake tutorialy su aj na
http://www.grafika.cz/inc_script/showks ... fika&rc=74
Auta sa vecsinou robia tak, ze si zozenes podorys a bokorys auta, a importnes ho do programu, a podla neho potom vytahujes linky v jednotlivych nahladoch az ziskas mriezkovy 3D model. Z mriezky potom vytvoris normalny objekt. Z neho nieje potom problem urobit konecne upravy, nahodit textury, nasvetlit a vyrenderovat. Takto som to z kadejakych tutorialov pochopil ja, ale nedostal som sa este k praktickej realizacii, lenivost je svina