Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 13 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
Ahojte, prosím vás poraďte mi čo s týmto robiť, už nad tým sedím pár hodín ...
Vstupny bod procedury __gxx_personality_v0 se nepodarilo v dynamicky prepojovanej kniznici libstdc++-6.dll najst. v C::B som pridal knižnicu SFGUI, nastavil som všetko ... linker v debugu, release, cestu k include, lib ... všetko tým spôsobom ako v obyčajnom SFML, define macro som skúsil aj STATIC aj DINAMIC. Najprv vyhadzovalo msg, že chýba sfml-window.dll .... sfgui.dll tak som to všetko dal priamo do priečinku s projektom. No potom to začalo vypisovať vyššie napísaný error. Nejakí programátori o ňom píšu, ale takou angličtinou že mi to už ani google nechce normálne preložiť a som z toho ešte viac v lese ako pred 3ma hodinami
|
|
Registrovaný: 13.11.07 Prihlásený: 20.08.16 Príspevky: 1702 Témy: 0 | 0 |
Ako to kompiluješ? Ak používaš gcc, tak použi g++ (ten automaticky pridá knižnicu, ktorá obsahuje tú funkciu).
|
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
ja to nerobím cez konzolu, ale cez Code::Block tlačidlom Debug.
Global Compiler Settings - Toolchain exec: C++compiler : mingw32-g++.exe
|
|
Registrovaný: 13.11.07 Prihlásený: 20.08.16 Príspevky: 1702 Témy: 0 | 0 |
Ten tvoj zdrojový kód má príponu .cpp?
|
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
src\Menu.cpp
// Spojený príspevok Sob 02.05.15 22:05
skúšal som ísť po krokoch spätne ako som to linkoval, no robí to už aj pri normálnom SFML ...
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | 3 |
Ja som toto tiež neraz riešil. Typicky je problém v tom, že program nájde inú dll-ku, než má (inú verziu). Choď teda do foldra s MinGW a nájdi tam niekde libstdc++-6.dll. To skopíruj a pridaj priamo k binárke svojho programu - do rovnakého priečinka, nech program nájde najskôr tú.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
Dal som ju do priečinka s projektom, pre istotu ešte do bin/debug a bin/release ale stále to isté
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | 3 |
Píšeš, že robíš so sfml, hej? Nemá ono ešte nejakú vlastnú? Pozri v archíve sfml, čo si stiahol.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
Nemá tam nič také, len dll sfml-window, audio.... No ja som si stiahol hotový build SFML+Glew+SFGUI, ten mi šiel pokiaľ som do linkeru nepridal aj sfgui.a teraz mi to nejde ani keď ho odtiaľ zmažem
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | 3 |
Pokiaľ má niečo postupnosť "Ide, niečo pridám, nejde, ostránim čo som pridal, stále nejde", tak sú na vine takmer vždy cache mechanizmy. Takže treba skúsiť Clean and Rebuild, alebo reštart C::B. Ak to nejde so žiadnou dll-kou, tak príde asi smutná správa - musíš si to skompilovať sám. Píšeš, že sfml ide, takže by malo stačiť skompiliť to sfgui (o tom počujem prvý krát, neviem čo to je). Inak keď zadáš túto chybu spolu so sfml do googla, tak sa toho dočítaš veľa
Naposledy upravil BX dňa 17.05.2015 13:12, celkovo upravené 1
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 |
Díky, s tým sfml som to neskúšal Jak ja nerád kompilujem tie cmake skladačky :/ Clean ani restart nepomohol. Díky, aspoň už viem že som tam kde som bol včera, idem sťahovať Cmake // Spojený príspevok Sob 02.05.15 23:16a sfgui je gui renderované so sfml Taká novinka zrejme, keďže som kvôli tomu musel meniť gcc 4.7.1 na 4.8 .... teda rozsypal sa mi OS, dnes som nahodil nanovo aj s najnovším gcc ... ale to je dlhý príbeh
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 | 88 Bydlisko: 00100100 |
Buildovanie SFML zo zdrojakov nie je vobec take tazke, hlavne ked mas nejaky build script ako napr tento, so SFGUI som este nerobil tak s tym ti nepomozem. Kód: del cmakecache.txt cmake -G "MinGW Makefiles" -D CMAKE_BUILD_TYPE=Release -D BUILD_SHARED_LIBS=TRUE -D STATIC_STD_LIBS=FALSE %CD% mingw32-make cmake -G "MinGW Makefiles" -D CMAKE_BUILD_TYPE=Debug -D BUILD_SHARED_LIBS=TRUE -D STATIC_STD_LIBS=FALSE %CD% mingw32-make cmake -G "MinGW Makefiles" -D CMAKE_BUILD_TYPE=Release -D BUILD_SHARED_LIBS=FALSE -D STATIC_STD_LIBS=FALSE %CD% mingw32-make cmake -G "MinGW Makefiles" -D CMAKE_BUILD_TYPE=Debug -D BUILD_SHARED_LIBS=FALSE -D STATIC_STD_LIBS=FALSE %CD% mingw32-make pause
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 12.11.14 Prihlásený: 04.08.15 Príspevky: 27 Témy: 3 | 3 | |
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 13 ] | |
|