Caute,
mám problém so svojim PC, a neviem identifikovat, co ho sposobuje, aby som to bud spravil, alebo vyreklamoval.
PC
MB: Gigabyte P35-DS4
HDD: 2x 250GB seagate
RAM: 2x 1GB A-data
CPU: nejaký 2 jadr. Intel
PSU: Seasonic S12II 500W
Z tých dvoch HDD mám spravený Intel Matrix Raid - tj iba z dvoch HDD mám spravenú stripovú aj mirroringovú cast. Uz mi to za 1,5 roka niekolko krát "padlo", ale chyba sa vzdy vyskytla v tej mirrovej casti, takze sa aj sama spravila, cize to az tak nevadilo. Teraz to vsak padá prakticky kazdý den a mám podozrenie, ze problém je bud v samotnom radici/HW, alebo v ovládaci.
Padnutie sposobuje kopírovnie súborov z DVD mechaniky do mirrovej casti, nie vzdy, ale dost casto. Kopírovanie do stripovej casti problém nerobí.
Mám dve DVD mechniky - PATA a SATA. Pri bootovaní - este pri detekcii HW samostatne identifikuje PATA zariadenia, teda aj mechniku. Ked som kopíroval z PATA mechaniky, tak sa to samo restartlo a pri bootovaní uz nedokázal túto mechaniku identifikovat. Odpojil som ju a nainstaloval SATA mechniku. Pri kopírovaní to opat bud vyhodilo chybu "Cannot copy xy file: The request could not be performed because of an I/O device error.", alebo zmrzlo kým som nezhodil proces, alebo nastal samo-restart. Po restarte pri bootovaní zobrazuje raid a jeho stav, tak pri mirrovej casti je bud napísané "FAILED", alebo "REBUILD" ked sa uz zacal opravovat. Samotné disky chybu nevypisujú. RAID som nechal tak a sata DVD mechniku som skúsal zapojit do inej dvojice SATA portov na MB, ale to potom ani nedokázalo nabehnút, lebo bios ani nedokázal identifikovat jeden z pripojených HDD. Ked som vrátil sata mechniku do povodného portu to uz islo.
Este ku kopírovaniu z DVD na HDD: niekdy to zatuhlo uz ked som "tahal" ikonky z DVD na HDD.