Zdravím, dnes som bol tretí krát reklamovať Nexus 7 a myslel som, že mi konečne vrátia peniaze, keďže sa 3 krát prejavila závada s odlepujúcim sa displejom a 2 krát závada so šuštiacim mikrofónom. Na pobočke v BA mi pani povedala, že z dôvodu, že bol tablet kupovaný spolu s notebookom na firmu tu neplatí občiansky, ale obchodný zákonník. Jednoducho, po 3 závadách sa tu nedá uplatniť nárok na vrátenie peňazí. Čo je prosím na tom pravda, ako môžem postupovať v prípade, že mi reklamáciu neuznajú a nevrátia peniaze, ale opäť tablet "opravia"? Naozaj ma tam nebaví chodiť každý mesiac, neustále všetko mazať... Ďakujem
_________________ PC: MB: MSI Z68A-G45 (B3); CPU: INTEL Core i5-2500K @ 4,2GHz; CPU cooler: Coolink Corator DS @ 830RPM; RAM: 2x8GB DDR3; VGA: Sapphire 7850 @ 1GHz/1250MHz; PSU: Seasonic S12II-520 520W 80 Plus Bronze; ROM: Samsung SH-222AB; SSD: Samsung 840 Evo 120GB; HDD: Western Digital 500GB; Case: Cooler Master HAF 912 PLUS; Fans Regulator: Scythe Kaze Master 5.25; Keyboard Logitech G11 EN; Mouse: SteelSeries Sensei RAW Smooth; Mouse Pad: SteelSeries Qck+; Monitor: 24 "BenQ G2420HDBL
Others: SmartPhone: Iphone 6 ; |