[ Príspevkov: 42 ] 1, 2
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
NapísalOffline : 07.04.2013 18:18 | Reklamácia Notebooku

Zdravím, pred pár mesiacmi som prešiel na Linux ubuntu, notebook fungoval bezchybne. Potom sa začal prejavovať problém s WiFi pripojením. Náhodne ma odpájalolo zo siete, NB sa snažil znova pripojiť, no už nenašlo žiadnu sieť. Po rešarte znova nenašlo sieť. Po pár hodinách som NB znovu zapol, automaticky ma pripojilo na WiFi, po chvíli ma znovu odpojilo. Tak som pred pár dňami nainštaloval Win , stiahol všetky ovládače z HP stránky ale problém stále pretrváva. V dolnej lište mi ukazuje obmedzený prístup, a ked vypnem WiFi klávesou a znovu zapnem tak mi už vôbec neukazuje siete v dosahu ale ukazuje že je odpojený ethernetový kábel. Po dlhšom "odležaní" notebooku sa na WiFi pripojí, ale po chvíli/polhodine/hodine, proste hocikedy sa zase odpojí. Takže chcem dať notebook do servisu a chcem sa vás spýtať či ho zoberú ked v ňom mám Win 7 enterprise a nie Home premium ako od výroby. Notebook mám ešte v záruke (?) do septembra.


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
NapísalOffline : 07.04.2013 19:03 | Reklamácia Notebooku

Ich nezaujima aky Windows tam mas, ale mal by byt legalny.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 07.04.2013 19:08 | Reklamácia Notebooku

Ten enterprise som nahadzoval skúšobne (nie je legálny), takže ak nainštalujem home premium x64 s licenčným klúčom zo spodnej strany notebboku tak by nemal byť problém.


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 07.04.2013 22:49 | Reklamácia Notebooku

Tak som nainštaloval win 7 home premium x64 samozrejme legálny, no teraz mi nejde nainštalovať Ralink ovládač na wifi, funguje len pripojenie cez LAN. Po inštalácii vyhodí hlášku že tento program sa nenainštaloval správne. Takže smer servis.


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.07.13
Prihlásený: 04.07.13
Príspevky: 2
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 04.07.2013 18:15 | Reklamácia Notebooku

rozdelim sa aj ja o moju reklamaciu.
po mojej skusenosti som s TOSHITBOU skoncil. akonahle sa zjavi problem servis sa vyhovara na vyrobcu, predajca na servis atd. bermudsky trojuholnik.
narocky vyberam NTB s dlhou prevadzkovou vydrzou v mojom pripade 5hod a ked pride k reklamacii nie su schopny dodat s rovnakou baterkou ako bola original
a dodavaju komponent ktory ma problem vydrzat 2h. konci to vyhovorkami a kluckovanim len aby zakaznik nemal nahodou pravo vratit produkt alebo vymenit za druhy.
predajca TPD Bratislava nerespektuje ani posudenie podnetu ktory som podal na SOI. tato doba je len velky hnoj posudte sami.
http://2i.sk/2i/i/51d5a376/389f7de0de27 ... c91a.f.jpg

EDIT:
http://www.2i.sk/1b61e3c91a


Naposledy upravil lapalo dňa 04.07.2013 19:19, celkovo upravené 1

Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.03.13
Prihlásený: 19.12.24
Príspevky: 15083
Témy: 126 | 126
Bydlisko: Moldava nad...
NapísalOffline : 04.07.2013 18:19 | Reklamácia Notebooku

aj by som sa pozrel, ale link nefunguje.


_________________
Toto je podpis.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.07.13
Prihlásený: 04.07.13
Príspevky: 2
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 04.07.2013 19:18 | Reklamácia Notebooku

liqua1 píše:
aj by som sa pozrel, ale link nefunguje.

hmm ta takto
http://www.2i.sk/1b61e3c91a


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.03.13
Prihlásený: 19.12.24
Príspevky: 15083
Témy: 126 | 126
Bydlisko: Moldava nad...
NapísalOffline : 04.07.2013 19:27 | Reklamácia Notebooku

tvoj problem je, ze ziadny vyrobca nespecifikuje minimalnu vydrz baterie, tym padom nemas ako dokazat ze nevydrzi tolko ako by mala.


_________________
Toto je podpis.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 05.07.2013 14:52 | Reklamácia Notebooku

mohol si odfotit stitok baterky s udajom v mAh a ked zisti ze mudali baterku s mensou vydrzou, pozadovat vysvetlenie a nahradu. Miliamperhodiny neodrbu nijak.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 10.10.06
Prihlásený: 19.12.24
Príspevky: 5050
Témy: 178 | 178
Bydlisko: Trnava
NapísalOffline : 05.07.2013 16:11 | Reklamácia Notebooku

lapalo píše:
predajca TPD Bratislava nerespektuje ani posudenie podnetu ktory som podal na SOI.

Na odstupenie od zmluvy mas narok, ak by bola 3x reklamovana ta ista vada, avsak opatovne reklamovana bateria fungovala, ty len nie si spokojny s jej vykonom, inak povedane ide o neopravnenu reklamaciu. Servis chybu opravil vymenou baterie, to ze jej vykon je podstatne nizsii je sice nemoralne, ale legalne. Skus podat staznost na priebeh reklamacie:

http://www.toshiba-slovakia.com/innovat ... all_center


_________________
CASE Fractal Design Define 7 Mini with 3x Noctua NF-P14s/12 | PSU Seasonic Core GM 550 Gold | MB ASROCK B650M-HDV/M.2 | CPU AMD Ryzen 5 8600G with with Noctua NH-U12S | RAM 2x32GB Kingston FURY DDR5 5600 MHz CL36 Beast EXPO | GPU ASROCK Radeon RX 6600 8G | DISK Kingston KC3000 NVMe 2TB
MOUSE Logitech M330 Silent Plus | KEYBOARD HP Pavilion Wired Keyboard 300 | SOUNDCARD Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | HEADPHONES Sennheiser RS170 | MONITOR 24" Philips 24M1N3200ZS/00 1920×1080@165Hz via DP1.4 | INTERNET 500/100 Mbps | OS 11 Home & MS 365 Basic | EXTRA ImDisk Toolkit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 05.07.2013 17:01 | Reklamácia Notebooku

takze ked ti na aute v pneuservise vymenia derave koleso za tu nudzovu rezervu od vyrobcu, tak je to vlastne OK, sak auto moze jazdit...ale ze len do 80km/h tak to je uz vedlajsie.
Nie, nie, na to musi byt nejaky predpis alebo co...ale ked nieje tak treba ist navrieskat riaditelovi TPD a vydupat si to. Ak tam dali slabsiu baterku, tak tym padom zmenili parametre toho ntb - vydrz.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 13959
Témy: 745 | 745
Bydlisko: Žilina - Li...
NapísalOffline : 12.07.2013 13:02 | Reklamácia Notebooku

presne tak pokial kupoval NB s takout a takou baterkou, tak ked mu reklamaciou daju inu (rozumej in typ, menej mAh) tak tam nieje nieco pravne v poriadku... To je akoby si reklamoval NB lebo zhorel, a oni by ti vymenili CPU za slabsi...


_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 06.01.08
Prihlásený: 25.05.23
Príspevky: 3170
Témy: 86 | 86
Bydlisko: Senica
NapísalOffline : 12.07.2013 14:03 | Reklamácia Notebooku

vid. napr. toto http://www.pcforum.sk/cpu-chladic-i5-vt152069-60.html to je normalna kradez a nie vymena


_________________
PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4
NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD
fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50 | 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
NapísalOffline : 27.07.2013 9:27 | Reklamácia Notebooku

Nechcem začínať novu tému tak to hodím sem :
Kúpil som si nedávno monitor asus 24ku. Keď som ho doma otvoril zistil som že mi nefunguje pripojenie k notebooku (v podpise) pomocou HDMI. VGA fungovalo. HDMI káble som vyskúšal 3 všetky funkčné, z toho 2 v dennej prevádzke. Myslel som že je to monitorom tak som ho poslal na RMA, ale tam som dostal odpoveď že je v poriadku. Tak som ho preskúšal na iných notebookoch a dokonca fungoval aj pri pripojení starého DVD rekordéra. Tak som sa obrátil na predajcu notebooku (nekúpoval som book a monitor v rovnakom store). Chcel som mu doniesť aj daný monitor do predajne aby videl že to nefunguje, ale on mi zatrel niečo v tom zmysle, že ak to nie je kúpené u neho tak si za to bude účtovať niečo. Tak som mu doniesol notebook, on vyplnil všetko a teraz ja na reklamačke už takmer 3ti týždeň. Moja otázka ale je, ak sa vráti z RMA ja nemusím podpísať predsa ten dokument o tom že som to prevzal nie ? Ale ako si mám funkčnosť overiť že niečo opravili ak si do predajne nemôžem doniesť monitor a vyskúšať to u neho ale len doma a takto mu ten podpis tam dať musím ? Alebo nemusím ? Ako by ste to riešili vy ? Mám predajcovi povedať že pokiaľ si neoverím funkčnosť tak mu ten papier nepodpíšem ? Môže ma nejako donútiť aby som podpísal ten papier a on by sa teda vyhol tomu že po 30tich dňoch mi musí vrátiť celú sumu za notebook ?


_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03.01.09
Príspevky: 10273
Témy: 8 | 8
Bydlisko: KE
NapísalOffline : 27.07.2013 9:40 | Reklamácia Notebooku

Je jedno na akom monitore Ti vyskúšajú NTB.Musí fungovať.Preto stačí ak Ti ho pripoja na svoj minitor s HDMI.


_________________
PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:ASUS DUAL GeForce RTX 3050 O6G
SSD1:
Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB
PSU:
Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50 | 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
NapísalOffline : 27.07.2013 9:49 | Reklamácia Notebooku

Slabo som to rozpísal sorry. HDMi pripojenie mi funguje doma ak pripojím notebook k LCD televízoru Sharp tak všetko ide ako má. Ale keď to pripojim k tomu novému monitoru tak to proste nefunguje. Tak isto sa mi to stalo raz niekedy dávno, bolo to so spolubývajúceho monitorom značky BenQ. On HDMI nepoužíva tak sme si mysleli že je to chyba monitoru ale jemu to bolo jedno. Z toho čo som vygoogloval už dávno som pochopil že nie som jediný, kto má problémy s pripojením ku niektorým zariadeniam. https://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y- ... 359/page/3


_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 27.07.2013 15:16 | Reklamácia Notebooku

uz som sa s tymto stretol, tiez sme mali zakaznika, ktoremu na jeho ntb nesiel monitor cez HDMI a nam siel na nasich pc....tusim sa to vyriesilo kupou kabla robeneho pre HDMI 1.4, zakaznik mal kabel pre nizsiu verziu.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50 | 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
NapísalOffline : 27.07.2013 21:12 | Reklamácia Notebooku

V popise monitora je žial HDMI 1.3 takže 1.4 kábel nie je riešením a 1.3 mám doma 2 ak sa nemýlim a žiaľ nejako sa nemôžem dočítať nikde v datasheetoch môjho modelu aký má on HDMI port :( uvidím čo ako povedia v servise, inak mi to príde ako neriešiteľná vec. Je toto vôbec záležitosť, ktorá by mohla byť vyriešená odstupením od zmluvy a vrátením peňazí ? Ten notebook je v záruke ešte takmer celý rok.


_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.08.13
Prihlásený: 10.09.13
Príspevky: 15
Témy: 1 | 1
NapísalOffline : 03.08.2013 23:01 | Reklamácia Notebooku

XOLOO píše:
Nechcem začínať novu tému tak to hodím sem :
Kúpil som si nedávno monitor asus 24ku. Keď som ho doma otvoril zistil som že mi nefunguje pripojenie k notebooku (v podpise) pomocou HDMI. VGA fungovalo. HDMI káble som vyskúšal 3 všetky funkčné, z toho 2 v dennej prevádzke. Myslel som že je to monitorom tak som ho poslal na RMA, ale tam som dostal odpoveď že je v poriadku. Tak som ho preskúšal na iných notebookoch a dokonca fungoval aj pri pripojení starého DVD rekordéra. Tak som sa obrátil na predajcu notebooku (nekúpoval som book a monitor v rovnakom store). Chcel som mu doniesť aj daný monitor do predajne aby videl že to nefunguje, ale on mi zatrel niečo v tom zmysle, že ak to nie je kúpené u neho tak si za to bude účtovať niečo. Tak som mu doniesol notebook, on vyplnil všetko a teraz ja na reklamačke už takmer 3ti týždeň. Moja otázka ale je, ak sa vráti z RMA ja nemusím podpísať predsa ten dokument o tom že som to prevzal nie ? Ale ako si mám funkčnosť overiť že niečo opravili ak si do predajne nemôžem doniesť monitor a vyskúšať to u neho ale len doma a takto mu ten podpis tam dať musím ? Alebo nemusím ? Ako by ste to riešili vy ? Mám predajcovi povedať že pokiaľ si neoverím funkčnosť tak mu ten papier nepodpíšem ? Môže ma nejako donútiť aby som podpísal ten papier a on by sa teda vyhol tomu že po 30tich dňoch mi musí vrátiť celú sumu za notebook ?


Neviem kedy ti končí záruka notebooku, ale pokiaľ ti ten "opravený" notebook nebude fungovať ako má, môžeš ho obratom vrátiť výrobcovi na reklamáciu pre rovnakú vadu. Je predsa zjavné, že by servis mal odskúšať či bola chyba odstránená než ti ten notebook pošlú ako opravený.

Po dvoch reklamáciách (alebo keby to trvalo viac ako 30 dní) máš nárok na vrátenie peňazí.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 11:32 | Reklamácia Notebooku

Dnes som posielal do swiss servisu požiadavku na reklamáciu (odpálený CPU). Notebook bol kupovaný v Nay 12.9 2011 čiže ešte by som mal mať notebook v záruke. Podľa stránky HP Warrantly Check však záruka vypršala 19. júla.

http://h20566.www2.hp.com/portal/site/h ... cachetoken

Chcel by som sa teda spýtať či je naozaj pravda to čo je na HP stránke.
BTW. Notebook som bral ako posledný kus vystavený v predajni.


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 26.08.2013 15:52 | Reklamácia Notebooku

daj sem screen, takto to nic neukaze
ak si book bral na firmu, tak mas iba rok zaruky - vid obchodny zakonnik.
ak book beres ako normalny clovek (fyz. osoba) mas dva roky.

Na predvadzacky, refurbished zariadenia a podobne veci sa nemusi vztahovat 2r zaruka.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 16:17 | Reklamácia Notebooku

Tu je screen: http://imageshack.us/f/836/y4cv.png/

Notebook som bral ako fyzická osoba. Podľa toho dátumu plynutia záruky t.j. 19.4 ho musel mať niekto predomnou. Na túto skutočnosť ma však mal predajca z Nay upozorniť čo neurobil však načo nech sa toho zbavíme nie....ešte dodal "Dobrý výber"
Keby o tom viem hneď alebo by ma napadlo overiť si dátum plynutia záruky tak ho nekúpim/vrátil by som im ho. Už je však neskoro trieskať si hlavu o stenu.

Aj keď ma predajca neupozornil že je použitý, platil som plnú cenu výrobku takže mám nárok na 2 ročnú záruku. Pri skrátenej je povinný dať primeranú zlavu z výrobku.


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 26.08.2013 17:51 | Reklamácia Notebooku

kedze bol vystaveny v predajni, mohol byt vedeny ako predvadzacka, ktovie.
toho infa na webe hp by som sa nebal, jedno je ten initial support je nic a to maintenance offsite je udrzba.

Kazdopadne, keby zacal swiss vyryvat, ukaz mu blocek z nay. Ak by to chceli tahat vyssie, tak nakolko ti Nay nepovedal, ze ten book mohol byt uz pouzity (inac by mu u HP neplynula zaruka z r 2011), tak si sa stal obetou podvodu.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 18:25 | Reklamácia Notebooku

Kópiu bločku swiss požadoval tak som im ho poslal mailom a onedlho mi prišlo info že zajtra si pre to príde kuriér. Takže vyrývať by už nemali. Keby si zistím hneď po kúpe od kedy plynie záruka tak by som im ho doniesol naspäť nech si ho nechajú.

Teraz som zvedavý či mi uznajú RMA keď som už notebook čistil od prachu pred týždňom.
Tej "padnutej" záruky som sa bál preto lebo swiss má na stránke uvedené že keby nemám bloček tak by si záruku overovali práve cez stránku HP


A vďaka za ozrejmenie


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 27.08.2013 10:10 | Reklamácia Notebooku

aj si ho rozoberal? ak si tam niekde urval nejaku plombu, tak sa so zarukou mozes na 90% rozlucit, ak to zistia...


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 27.08.2013 11:17 | Reklamácia Notebooku

Hej rozoberal. Plombu som však žiadnu nenašiel ani som nálepku z komponentu neodlepil. Aj prepastovanie vadí ?


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
NapísalOffline : 27.08.2013 19:25 | Reklamácia Notebooku

Na skrutkach nebolo nic?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 20.12.24
Príspevky: 20584
Témy: 79 | 79
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 27.08.2013 19:52 | Reklamácia Notebooku

Obecne, pokial tam neni nic viditelne, co by nasvedcovalo, ze si sa do toho vrtal, tak by to malo byt ok. Horsie bude, ked volaco najdu...
prepastovanie nevadi.


_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 27.08.2013 20:15 | Reklamácia Notebooku

Na skrutkách bola nejaká modrá farba (ktorá na nich aj zostala), takže vlastne by im nemalo nič vadiť. Dneska okolo druhej bol pre notebook kuriér do swissu to dorazí asi zajtra a pustia sa doňho až za pár dní keďže väčšinu dielov nemajú na sklade ako to bolo aj pri preošlých dvoch RMA. Tak potom dám vedieť či mi RMA zamietli alebo nie.

Inak ako seriózny servis/vlastne technik mi moc nepripadá keď pri prvej RMA wifi modulu tam ten "technik" narval kryt pod ktorým je HDD,RAM nasilu a kryt bol nezacvaknutý. Asi tam narval prvú baterku a potom kryt- čiže v opačnom poradí...tí dnešní technici....


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Nitra
Napísal autor témyOffline : 28.08.2013 14:53 | Reklamácia Notebooku

Tak dnes mi poslali kópiu preberaciaho protokolu a znova som sa zasmial :lol: .V kolónke poškodenie bolo uvedené toto: poškrabaný povrch, jemne odreninky po nb, preliačená pravá strana klávesnice. Pritom som poslal notebook v origo obale vyleštený, dokonca aj s tou ochrannou látkou medzi dplejom a klávesnicou. Dúfam že sú to len ďalšie výmýsly ako aj minule keď mal vraj NB škrabance na bočných lištách, no po rozbalení som žiadne nenašiel...

Teraz už len čakať na uznanie RMA...

RMA uznali, stav zákazky je Čaká na dodanie dielov :)


_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
 [ Príspevkov: 42 ] 1, 2


Reklamácia Notebooku



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia notebooku

v Notebooky a netbooky

14

655

04.03.2009 14:35

erzzo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

5

628

02.02.2010 23:06

shaggy

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

6

740

20.12.2009 13:45

jsakac

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia Notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

7

1438

13.02.2010 11:12

slovak indian

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamácia ACER notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

10

3384

12.10.2009 23:43

kosican

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia notebooku MSI

v Obchody, reklamácie a právo

27

3451

08.02.2011 20:47

oqix

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia Asus notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

1

831

29.08.2010 16:45

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia komponentu notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

2

508

22.08.2010 13:20

patro16

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia notebooku Acer

v Obchody, reklamácie a právo

7

1236

17.02.2010 19:21

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2994

29.12.2008 23:30

Jaro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia HP notebooku

v Notebooky a netbooky

1

332

06.07.2015 11:02

4ndY252

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamácia notebooku Packard Bell

v Notebooky a netbooky

9

486

10.06.2015 11:03

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamácia notebooku + recenzie servisov

v Obchody, reklamácie a právo

2

581

20.11.2013 9:37

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamácia firemného notebooku, moje práva

v Obchody, reklamácie a právo

1

681

08.01.2014 8:55

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia notebooku Asus N53SN ... postupujem spravne?

v Obchody, reklamácie a právo

3

671

26.09.2011 22:51

Daron

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia baterie v notebooku - je mozna?

v Notebooky a netbooky

9

1999

27.05.2012 20:07

F3RY



© 2005 - 2024 PCforum, edited by JanoF