Zdravím chalani, mám taký problém, že keď som dnes zapol xbox, tak ovládač šiel asi len 10 sekúnd. Potom sa vypol a nešiel mi zapnúť. Vyskúšal som tam dať úplne nové batérie a nič. Potom som ho zapol cez USB, ale šiel z neho dym. Písal som do progamingshopu kde bol Xbox kupovaný a oni mi napísali, že konzola sa má reklamovať priamo u Microsoftu. Tak som teda vyplnil formulár, ale keď som zadal to sériové číslo ktoré je na ovládači, tak mi vyskočila hláška, že : Ľutujeme. Príslušenstvo alebo zariadenie, ktoré požadujete nie je k dispozícii. O pomoc požiadajte podporu spoločnosti Microsoft. Tak reku idem napísať cez podporu, lenže Microsoft to má riešené všetko cez rôzne formuláre, ktoré sa vám snažia pomôcť a stále ma to hodí na tú reklamáciu kde mi vypíše tu hlášku. Riešil už niekto reklamáciu ovládača? Ak áno tak ako ste postupovali? Ďakujem za každú pomoc. Btw to sériové číslo sa nezhoduje s tým, ktoré mám na konzole. Je možné, že konzola je síce ešte v záruke, ale ovládač nie? Ovládač nebol kupovaný osobitne.
|