Zdravím.
Predvčerom som sa dostal do nepríjemnej situácie pri používaní slúchadiel Steelseries Siberia V2. Iste ste sa už stretli so situáciou kedy máte na ušiach slúchadlá, ste zažratý do hrania výbornej hry alebo počúvania bravúrnej pesničky a to až tak, že úplne zabudnete na zariadenie usadené na vašej hlave. V tomto momente sa rozhodnete odísť od hernej sústavy a na slúchadlá si spomeniete až v momente, keď na ne upozorní natiahnutý kábel, ktorý vás stiahne späť. Presne v tejto situácii som sa našiel a jej výsledok je skutočne nepríjemný. Ide o to, že kábel, ktorý vedie od slúchadiel do krabičky, na ktorej sa nachádza nastaviteľ hlasitosti a mikrofónu, sa od nej oddelil (odtrhol, ak chcete) a slúchadlá sa tak stali plne nefunkčné. Opisom toho, čo za spúšť táto situácia narobila s notebookom, do ktorého bolo zariadenie zapojené, sa radšej nejdem ani zaoberať.
A teraz k veci: Má zmysel dávať reklamovať tento produkt (predsalen ide o nejakých 10€, ktoré mi nikto nevráti), alebo bude rovno na mieste vhodné rozbiť prasiatko a objednať nové? Slúchadlá sú kúpené cez tekra.sk a preto ma zaujíma, či by technik obchodu automaticky označil toto poškodenie za mechanické a zamietol by reklamáciu.
Mám ešte nejakú nádej?
|