Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.09.11 Prihlásený: 21.09.11 Príspevky: 3 Témy: 1 | 1 |
Potrebujem poradit na koho sa este mozem obratit pripadne ako riesit tuto situaciu:
Presne pred 2 rokmi som cez e-shop kupila Sony Vaio all-in-one VGC-LV2SJ v cene 1400 eur. V juli tohto roku som zistila,ze sa prehriava procesor a tiez je potrebne vymenit bateriu nakolko cas a datum pri kazdom zapnuti PC som musela rucne nastavit. Predajca mi oznamil,ze sa mam obratit priamo na zakaznicky servis Sony.Napisala som im teda e-mail,odpovedali ze mi zasielaju kurierom UPC prepravny box.Ten dorazil za par dni,bol k nemu prilozeny aj nakres ako spravne PC ulozit, aby nedoslo k poskodeniu.O niekolko dni ma telefonicky kontaktoval ich pracovnik s tym, ze v ramci zaruky mi bolo vsetko opravene ale vymena obrazovky bude stat cca 650 eur - su vraj na nej nejake flaky. Kedze som netusila, o co sa jedna, zasielala som PC s monitorom v 100 % stave, samozrejme som takuto ponuku odmietla.PC som za niekolko dni obdrzala s tym, ze "zabudli" opravit bateriu ale co bolo horsie, 24 " monitor bol totalne poskodeny - su na nom mrtve body na tekutom krystale, ktore tvoria velke flaky tiahnuce sa cez cely monitor. okamzite som telefonicky,nasledne-emailom kontaktovala zakaznicky servis, kazali mi zaslat fotografie poskodenia s tym, ze to posudia. Nasledne mi prislo info, ze zasielaju opatovne prepravny box. Po niekolkych dnoch,ked mi prisla sms ze PC je opravene a zasielaju ho spat som pre istotu telefonovala na zakaznicky servis aby som sa uistila,ze ten monitor je vymeneny.Samozrejme ze nebol,vraj som platenu ponuku odmietla a kedze nejde o zarucnu opravu povazuju vec za vybavenu a balik mi uz zaslali. Rovnaku odpoved som dostala e-mailom po mojej dalsej pisomnej staznosti. Mimochodom, vratili mi PC bez vymeneneho monitora a baterie s listom - Vasa bateria je zavadna a uz nie je v zaruke, pricom zaruka 2 roky konci presne dnes 20.9. pricom bateriu a ventilator som reklamovala prvy krat v juli.
Mate niekto podobnu skusenost, pripadne viete poradit kam este napisat, na koho sa obratit?Dakujem za kazde info.
|
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 | 99 Bydlisko: Bratislava |
na batériu ako spotrebný tovar je záruka iba jeden rok, a všetci vieme ako sa správa ups k balíkom, takže je dosť možné že monitor poškodili oni. V konečnom dôsledku ti teda opravili ventilátor, na ktorý ako jediný sa vzťahovala záruka. Keď by si chcel aby ti vymenili batériu, musel by si si ju zaplatiť, no a s tým monitorom by som sa obrátil na ups
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
Registrovaný: 20.09.11 Prihlásený: 21.09.11 Príspevky: 3 Témy: 1 | 1 |
ok, ale ja s ups nie som v ziadnom vztahu, preco by som to mala riesit s nimi, ich objednaval servis v nemecku, ten ich aj platil. predpokladam, ze pri objednavke kuriera musia ratat, ze moze dojst aj k poskodeniu a teda to maju nejako poistene. Zvlast, ked nejde o notebook ale 24" obrazovku. Prave preto som to vzdy niekolko krat riesila so zakaznickym servisom no vysledok je 0.
|
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 | 99 Bydlisko: Bratislava |
Ak som to správne pochopil, tak si druhý krát reklamovala monitor ktorý oni správne diagnostikovali ako poškodený, pretože ho s najväčšou pravdepodobnosťou poškodila ups. Preto napíš na ten zákaznícky servis, že ti ups pri preprave poškodila monitor, a ako dalej postupovať
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
Registrovaný: 20.09.11 Prihlásený: 21.09.11 Príspevky: 3 Témy: 1 | 1 |
ano, presne tak, dobre si to pochopil. Ved ja som im napisala niekolko krat na ten zakaznicky servis, ze ma nezaujima ci to poskodili oni alebo UPS, vznikla mi skoda nie mojou vinou preto to ziadam opravit bezplatne. stanovisko nejakeho manazera bolo, ze nejde o zarucnu opravu, nakolko oni obdrzali monitor uz poskodeny a krabica, v ktorej to doslo poskodena nebola. Co je ale este zvlastne, ked som doma malovala, nedopatrenim maliarovi kvapla farba na cast monitora,ktora sa odokryla (bol prikryty), ja som to umyla, no islo o farbu na steny, ktora sa da umyvat, je taka mastnejsia, ostal na monitore teda mastny flak. Bolo ho vidiet len ked bol PC vypnuty, pri zapnutom PC to vobec nevadilo. Aj ked som vyskusala rozne pripravky na LCD obrazovky a monitory a pod, nezoslo to dole. Po vrateni PC zo servisu ked mi ho dodali s poskodenym monitorom - mrtve body na obrazovke zlievajuce sa do velkych flakov, ten mastny flak tam zrazu nie je. Preto mam podozrenie, ze tu obrazovku jednoducho vymenili. Nemam ale na to ziaden dokaz, preto sa mi to javi ako neriesitelna situacia neviem, kam okrem ich zakaznickeho servisu by som sa mohla obratit.
|
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 | 99 Bydlisko: Bratislava |
potom by som skúsil slovenskú obchodnú inšpekciu, kde ti povedia presne ako máš postupovať
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
|