https://www.orange.sk/pomoc/reklamacie/"Reklamácie mobilných zariadení s viazanosťou, zakúpených od spoločnosti Orange Slovensko, a.s., je možné podať osobne na každom predajnom mieste Orangeu. Reklamácie tovaru, zakúpeného za plnú cenu (neviazaný tovar) je možné osobne podať len na tom istom predajnom mieste, na ktorom bol zakúpený."
Čiže záleží aj na tom ako bol telefón kupovaný či za plnú cenu alebo k paušálu, ale nejako nie je tam informácia ohľadom takej situácie akú máš ty. Najistejšie by bolo pre teba zavolať do Orange, prípadne im napísať cez formulár:
https://www.orange.sk/napiste-nam, alebo zájdi rovno s reklamáciou na pobočku a tam na 100% zistíš či to vyreklamuješ sám, inak ešte prípadne ak máš Facebook tak aj tam im do správy môžeš napísať (
https://www.facebook.com/OrangeSlovensko) s vlastnej skúsenosti celkom rýchlo a kladne vybavia čo potrebuješ.