Stránka: 1 z 2
| [ Príspevkov: 33 ] | 1, 2 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Zdravím, chcel by som som sa poinformovať ohladne mojich šancí na vyhovenie zo strany predajcu pri reklamácii. Situácia je taká, že som si kúpil telefón z Orange spolu so zmluvou. Bolo to asi 2 mesiace dozadu. Medzitým som zistil, že zariadenie mi nevyhovuje, celkovo som s ním nebol spokojný. Bohužial, toto som si uvedomil až po uplynutí 14 dňovej doby počas ktorej mám možnosť vrátiť zariadenie bez udania dôvodu, keďže som toto kupoval cez internet. Na telefóne sa vyskytlo medzitým viacero vád, po prvé mierne sa nafúkla batéria (je to vidieť voľným okom keď sa pozriete z profilu, určite to tak nebolo pri kúpe) a pravdepodobne v dôsledku toho sa telefón z ničoho nič okamžite vypne, aj keď ukazuje že má trebars 35% batérie. Zapnúť ide až po pripojení k nabíjačke, potom ukáže že má 0% /alebo iné číslo do 10/, keď batériu následne vyberiem a vložím a telefón zapnem, ukáže trebars 45%. Batéria sa taktiež pri veľmi lahkej prevádzke zrazu začne zahrievať (nie procesor, batéria). Okrem toho baterka velmi málo vydrží, stalo sa mi že som nabíjal aj 4x denne (do 100%, na telefóne sa nehrám, max nejaký facebook, stránky a videá na YT, a to určite nie celý deň) Ďalšou závadou je vypadávanie signálu jednak internet a jednak GSM. Okrem toho sa stáva, že pri počúvaní hudby sa sám od seba vypne ekvalizér, tým pádom mi hudba doslova zrúkne do uší, a dokážete si predstaviť aké nepríjemné to dokáže byť. Ďalšou vecou je, že sa mi prákrát stalo, že počas hovoru zrazu ticho. Hovor sa neukončil, ale nebolo nič počuť (ani mňa nepočula druhá strana). Ďalej senzor na prednej strane niekedy nereaguje na zamávanie pred obrazovkou (jedná sa o SGS4). No a prečo sem píšem, potreboval by som vedieť, či mi orange môže uznať aspoň tri z týchto závad ako také, ktoré zabraňujú riadnemu využívaniu zariadenia. Vypínanie, padanie signálu a padanie hovorov si myslím že by malo stačiť, ale chcem počuť váš názor. Orange má totiž v reklamačnom poriadku vetu, v tom zmysle, že ak sa na zariadení vyskytne 3 a viac vád ktoré zabraňújú riadnemu využitiu zariadenia, mám nárok na odstúpenie od zmluvy. Edit: Zabudol som dopísať jednu vec, obávam sa, že batéria (aj vymenená) by mi mohla vybuchnúť (známy má rovnaký telefón a stalo sa mu to isté). Aj pre to by som chcel odstúpiť od zmluvy a vybrať si iný telefón. Ďakujem
|
|
Registrovaný: 02.09.11 Prihlásený: 13.01.17 Príspevky: 561 Témy: 33 | 33 Bydlisko: Prešov |
Ak nemôžeš ani normálne telefonovať tak to samozrejme bráni v používaní . Mali by ti ho reklamovať
_________________ MB: ASUS M5A78L LE , CPU: FX 6300 , HDD: WD Caviar Blue 500 GB RAM: Patriot 4GB KIT 2x2 DDR3 1333MHz Signature Line PSU: Fortron AX450 W 80+ VGA: Gigabyte GTX 560 SOC CASE: Bitfenix Shinobi CPU FAN: GELID Solutions Tranquillo rev.2 |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Telefonovať ide, problém je ten že hovor niekedy spadne a treba volať zas. Reklamovať ho budem tak či tak, jedná sa mi o vrátenie peňazí...
|
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
a je to tu - samsung baterie, bacha na to v apploch uz vybuchuju peniaze ti nevratia urcite az po tretej aj to potvrdenej zavade pricom tieto zavady co mas na mobile budu brat ako komplet teda ako jednu komplexnu zavadu, takze si s telefonom uzijes este kopec "srandy" toto iste som mal onoho casu s motorolou razr ked este bola v ponuke orange
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Čítal som, že nárok na vrátenie peňazí vzniká okrem inèho aj po štyroch rôznych závadách, je to pravda?
|
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
ak to maju v podmienkach tak ano
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
No práveže som to nečítal v podmienkach ale tu na fóre
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Dnes som tam bol, kedze tam bolo viac ako 4 zavady, islo to na posudenie a eventualne odstupenie od zmluvy. Chalan nam dal podpisat reklamacny protokol, kde boli zavady a stav telefonu. V stave telefonu bolo : Pouzity, Skrabance na roznych miestach. Hovorim mu ze kde je na tom telefone skrabanec? (ziadny tam nebol). -To sa tam pise vzdy. -Ale na tom telefone ziadny skrabanec nie je. Tak chalan zobral handricku a uporne lestil spredu aj zozadu, velmi sa snazil tam nieco najst. Samozrejme nic nenasiel -Aha, tak to tam bola necistota co som videl... Tak to zaskrkal. Co k tomu dodat
|
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
som sam zvedavy ako to dopadne... daj urcite vediet ako tu je zivy priklad, ze samsungom som zacal uspesne vyhybat a nie len ich telefonom - vsetkemu
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
No bol by som rad keby mi tie peniaze vratia, chcel by som zase jablko. Viesco mam od nich monitor k PC a televizor a nemozem sa stazovat, najmensi problem s tym nieje a funguje to tak ako ma cize u mna spokojnost, ale ten fon mi proste nesedi, a nehovorim o tych zavadach. Mal som iPhone 3 roky predtym a nebolo nic s cim by som nebol spokojny (mozno okrem iTunes na windowse...)...bateria drzi ako nova, prezil tolko padov (tvrdych) ze tomu sam neverim, vzdy bez poskodenia (okrem jedneho padu z vysky)...som velky apple fanboy, po troch rokoch som chcel skusit nieco ine, aj ked si o androide myslim svoje, mal som na vyber HTC1, SGS4 alebo iPhone 5...
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom. http://www.pravaspotrebitela.sk/?page=b ... s&itemid=9
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
To mne moc nepomoze, ale dakujem za zaujem Skor sa bojim toho, ze v protokole je napisane napriklad ,,nejde zadat pin" . To sa mi stalo dnes raz, teraz ak sa to servisu nestane, potom co? Alebo napriklad pocas pocuvania hudby co sa tyka toho zhuknutia sluchatiek, parkrat sa mi to stalo, co ak sa to v servise nestane?
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
neviem ako to funguje na SK ale mechanik by mal chybu dohladat,,, ja som mal raz problem s autom ze pri urcitej ryclosti mi nieco buchalo v kapote. V servise mi dali druhe auto a mechanik sa na mojom vozil az kym nezistil kde je chyba.
telefon som tiez raz odoniesol ze zly kontakt na usb. O 3 dni som tam bol spat lebo znova ta ista chyba a predavac ze ked sa v priebehu 7 dni obajavi ta ista chyba tak sa rovno meni kus za kus a dal mi novy telefon. Nie ten isty lebo to bolo par dni pred vyprsanim zaruky a uz sa nepredaval ale mohol som si vybrat v tej cene.
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
To bolo kedy a u akeho operatora? O niecom takom som vobec nepocul...
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
hej. to bolo v O2. ale nie na Slovensku. Ale mozno to plati aj u nas lebo zakon o ochrane spotrevitelov vychadza z europskych smernic.
|
|
|
U nas su v O2 "trosku" ine pravidla. Ja som mal telefon na reklamacii takmer dva mesiace, nehovoriac o tom, kolko casu a penazi ma to stalo.
|
|
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 12.12.24 Príspevky: 15082 Témy: 126 | 126 Bydlisko: Moldava nad... |
na zapade normalna vec. len ak mas vymenu kus za kus, casto to nebyva funglovka, ale refurbished.
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
kuki_sk píše: neviem ako to funguje na SK ale mechanik by mal chybu dohladat,,, ja som mal raz problem s autom ze pri urcitej ryclosti mi nieco buchalo v kapote. V servise mi dali druhe auto a mechanik sa na mojom vozil az kym nezistil kde je chyba.
telefon som tiez raz odoniesol ze zly kontakt na usb. O 3 dni som tam bol spat lebo znova ta ista chyba a predavac ze ked sa v priebehu 7 dni obajavi ta ista chyba tak sa rovno meni kus za kus a dal mi novy telefon. Nie ten isty lebo to bolo par dni pred vyprsanim zaruky a uz sa nepredaval ale mohol som si vybrat v tej cene. No dohladat, pochybujem ze sa s tym v servise budu toto, nahraju novy sw a maju pol zavad odstranenych. Musia tam byt aspon 4 na odstupenie, je ich tam kopu ale otazne je kolko z nich najdu a kolko z nich zlucia do jednej (slaba vydrz, prehrievanie, restarty - baterka)...
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Tak reklamacia bola uznana a zavada odstranena (zaujimalo by ma co okrem vymeny baterie a noveho OS spravili), vratenie penazi nie...
//Sorry za Double Post
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Tak dnes som bol pre telefón, chceli mi ho vrátiť zospodu odretý. Neprevzal som ho, tá predavačka či čo to je napísala do servisu nech pošlú fotodokumentáciu. V reklamačnom protokole je preškrknutá časť o tom že by bol poškriabaný, ak servis chybu neprizná ako postupovať?
|
|
|
Dalsia dobra skusenost s O2 ako vidim... Dopadol si celkom dobre. Mne vratili z reklamacky mobil, ktory vobec nefungoval
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
Skyro píše: Dnes som tam bol, kedze tam bolo viac ako 4 zavady, islo to na posudenie a eventualne odstupenie od zmluvy. Chalan nam dal podpisat reklamacny protokol, kde boli zavady a stav telefonu. V stave telefonu bolo : Pouzity, Skrabance na roznych miestach. Hovorim mu ze kde je na tom telefone skrabanec? (ziadny tam nebol). -To sa tam pise vzdy. -Ale na tom telefone ziadny skrabanec nie je. Tak chalan zobral handricku a uporne lestil spredu aj zozadu, velmi sa snazil tam nieco najst. Samozrejme nic nenasiel -Aha, tak to tam bola necistota co som videl... Tak to zaskrkal. Co k tomu dodat ja by som kludne pouzil aj toto co si tu pisal ak by doslo az k tomu. telefon by som samozrejme poskiabany neprevzal. to uz potom tazko dokazes ze ho poskiabali v servise a nie ty po prevzati.
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Daron to je Orange Ten by som im tam hodil do hlavy Kuki ved ja som ho ani neprevzal, vo vsetkych styroch protokoloch mam skrabance preskrknute, takze by to malo byt jasne. Samozrejme ze servis vsetko zapre, to je mi jasne. potreboval by som nejaky postup ako pokracovat v pripade ze to servis zamietne. Samozrejme nemusel to sposobit servis, mohlo to byt aj pri preprave, ale to uz mi moze byt konieckoncov jedno
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
myslim ze najlepsie spravis ked zavolas alebo napises priamo Asociácia spotrebiteľov Slovenska (odkaz v prvom prispevku) Cez telefon z teba nikto neodkusne a budes vediet na com si a co robit od fundovanych ludi.A je to neziskovka financovana z EU.
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Ďakujem uvidíme čo povedia, každopádne ak servis neprizná pochybenie, mám telefón prebrať aj poškodený?
|
|
Registrovaný: 07.07.13 Príspevky: 423 Témy: 18 | 18 |
Ja by som ho neprebral. ved zajtra zavolaj do tej asociacie a uvidis co ti povedia. Predsa riesia taketo pripady kazdy den tak urcite budu vedet poradit lepsie .
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
Tak po dvoch pracovnych dnoch nic. Dokonca dnes ked som volal do predajne tak moju reklamaciu ani nevedela najst v pocitaci, ani telefon na predajni. Skoncila s tym ze to skusi pohladat ci uz telefon alebo reklamaciu a za 10 min sa mi ozve. Odvtedy som s nou nehovoril. Napadol ma aj scenar ze v servisnej fotodokumentacii nie je vidiet skrabance, pripadne ju vobec nemaju, tak to poslali do servisu nech to nafotia so skrabancami a povedia ze to su originalne fotky.
|
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 | 30 Bydlisko: Bratislava |
Aj keby boli na tých fotkách mimozemšťania, tak to nezmení fakt, že v reklamačnom protokole je jasne preškrtnuté, že má škrabance. Mal si ísť do predajne a opýtať sa, ako je tvoja reklamácia vybavená. Nevedela by ti povedať (predpokladám, že lehota už ubehla), tak by si žiadal odstúpenie od zmluvy.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 06.01.08 Prihlásený: 25.05.23 Príspevky: 3170 Témy: 86 | 86 Bydlisko: Senica |
nezabudni si skontrolovat aj bateriu, velmi radi ich v servise menia za stare vytrieskane supy, ktore potom nic nevydrzia, hoci zavada bola niekde inde, ale to by si musel mat odpisane nejake seriove alebo ine cislo z nej
_________________ PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4 NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro |
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 | 140 Bydlisko: Trenčín |
V protokole je to preškrtnuté, ale pochybujem že mi to uznajú. Keď tak to budem riešiť so SOIkou... 30 dní neubehlo. Oni fakticky tú reklamáciu už majú vybavenú iba písala do servisu pre tie fotky. Takže teraz mi fakticky 30 dní nebeží.
Chcem sa ale ešte spýtať, keď som bol pre mobil tak mi hovorila že záruka sa nepredlžuje znova o 2 roky, ale iba o dobu po ktorú bol telefón v reklamácii, je to v poriadku?
|
|
Stránka: 1 z 2
| [ Príspevkov: 33 ] | 1, 2 |
|