Zdravím.
Známy mi dal na opravu NTB Acer Nitro 5 AN515 s nefunkčným LCD.
Objednal som nové LCD podľa pôvodného displeja (BOE NV156FHM-N42 V8.0 / 1920x1080, 60Hz, matný, IPS, 30pin eDP s potrebnou šírkou 36cm)...
Ešte pred samotnou objednávkou som sa jasne informoval, či má LCD širku 36cm - ubezpečili ma, že áno a poslali mi namiesto toho LCD so šírkou 35cm s tým, že sa vraj tento typ LCD vyrába po novom už len so šírkou 35cm (čo mi príde ako blbosť) a priestor medzi LCD a pántami môže byť voľný a nebude to mať v budúcnosti negatívny vplyv na LCD alebo pánty (zlomenie/vytrhnute pántu alebo poškodenie displeja).
Toto je už druhý krát, čo mi poslali zlé LCD do tohto NTB (prvý krát som objednával zo SK e-shopu, taktiež som sa predtým informoval, či je LCD zhodné s pôvodným BOE NV156FHM-N42 V8.0
a širkou 36cm .. poslali mi 35 cm ... vrátil som ho, objednal z CZ e-shopu a dopadol som rovnako s popisom, že medzera medzi LCD a pántom vraj nevadí...)
Displej sa síce dá namontovať do rámu, drží pevne na 4 skrutkách ako pôvodný a je samozrejme plne funkčný ale medzi LCD a pántom je na ľavej strane cca 3mm a na pravej strane cca 7-8mm medzera. Keď nasadím predný plastový rám, vidno len celú plochu LCD bez medzier (čo je správne).
Otázka znie: Vadí to? Môže sa takto časom poškodiť pánt alebo samotný displej?Fakt sa mi nechce riešiť druhá reklamácia ...
p.s. Menil som som už displeje na mnohých NTB, no vždy sedeli do pántov na 100% .. S týmto sa stretávam 1x, preto si nie som 100% istý.
Pre pochopenie :
Nové LCD :
Staré LCD :
Ďakujem