Zdravím, ospravedlňujem sa, že môj prvý príspevok na tomto fóre je prosba o pomoc, ale fakt neviem ako vyriešiť môj problém...Problém spočíva v tom, že žijem na dedine, kde nie je vybudovaná optická sieť a tak mám k dispozícii len internet po kábli (konkrétne obecná káblovka). Platím si u
Slovanetu rýchlosť 6 Mbit/s
/ 512 kbit/s za
17.50 € čo si myslím, že je šialená cena za takú rýchlosť v 21. storočí a ešte aj napriek tomu mám neustále problémy s internetom a k dispozícii nemám žiadneho lepšieho poskytovateľa. Samozrejme ak volám, že mám problémy tak oni na svojej strane problém nevidia a problém je určite na mojej strane... ak sa sťažujem príliš dlho pošlú mi technika, ktorého samozrejme musím zaplatiť. Ten mi povedal že mám cez
cmd urobiť screenshot pingu routera, brány a internetovej stránky slovanetu a takéto výsledky poslať. To som urobil a technik mi odpísal, že si mám vypnúť firewall na sieti pretože problém môže byť v routeri aj napriek tomu, že ping a packety na routeri boli v poriadku. Zaujímavým faktom však je, že vždy keď ma navštívi technik, internet funguje bez problémov cca 2 týždne...Zaujímavé je to z dôvodu, že nikdy nemení žiadne nastavenia len testuje rýchlosť cez ich speedmeter a odozvu cez cmd, odpojí a znovu zapojí všetky zariadenia, prípadne si párkrát zavolá na centrálu a vyúčtuje koľko treba platiť. Ak mám problémy s netom samozrejme aj ja vždy vyskúšam či nepomôže odpojenie routera na pár minút a jeho opätovné zapojenie avšak toto riešenie neprináša žiadne výsledky. Posledné dni sa problém ale vyhrotil a ja už neviem na koho sa mám obrátiť. Urobil som preto aj video z
cmd kde si môžete pozrieť ako sa správa odozva v čase keď mi internet vôbec nejde. Router mám nejaký dlink (dvojanténový) a nastavenia mám prednastavené odkedy som ho kúpil (na internete som pozeral aj odporúčané nastavenia a boli rovnaké ako moje).
https://www.youtube.com/watch?v=KYJ_3k4qhMY