Zdravím,
mám menší problém s používaním TeamSpeaku. Odkedy som sa presťahoval a zmenil internetového providera aj router (Aktuálne Telekom optika, router TP Link Archer C2 AC750 - pc pripojený káblom, nie cez wifi) mi začal padať TeamSpeak ... Už roky využívam jeden a ten istý server, ktorý patrí známemu (Ban je teda vylúčený).
Problém spočíva v tom, že sa pripojím na server, všetko fičí v pohode. No po nejakom čase - niekedy je to hodina, niekedy pol dňa - ma to zo servera odpojí. No späť ma už nepripojí, nonstop mi to omieľa hlášku "Failed to connect to server" a stále dookola sa pokúša napojiť, no nič. TS musím manuálne vypnúť a zapnúť.
V tomto smere som amatér, ale skúšal som teda v routri "forwardnúť" porty, ktoré som našiel na nete, že ich využíva TS, resetovať DNS a a ešte pár vecí. Je však možné, že som niekde spravil chybu, lebo fakt nerozumiem všetkým tým skratkám a pomenovaniam, čo ľudia na kadejakých fórach používali a bavkám sa s tým už viac ako týždeň.
Tak sa teda obraciam na vás ľudia, či sa niekto s niečim takým nestretol a nevysvetlil mi to krok po kroku ako seriózne najväčšiemu amatérovi, lebo už fakt neviem.
Vopred za reakcie ďakujem